تالس و Skyports شریک برای انجام تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آزمایشی برای بیمه خدمات درمانی در اسکاتلند به حمایت از انگلستان COVID-19 پاسخ

هدف از این دادگاه حمایت Argyll and Bute مراقبت بهداشتی و اجتماعی مشارکت (HSCP) – بخشی از بیمه خدمات درمانی کوه

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

هدف از این دادگاه حمایت Argyll and Bute مراقبت بهداشتی و اجتماعی مشارکت (HSCP) – بخشی از بیمه خدمات درمانی کوهستانی است که برای اثبات تحویل فوری پزشکی محموله مانند COVID-19 تست کیت و تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) بین کنترل از راه دور تجهیزات پزشکی با تحویل هواپیماهای بدون سرنشین.

انگلستان تحویل هواپیماهای بدون سرنشین ارائه دهنده Skyports انجام خواهد شد محاکمه و راه اندازی این پروازها با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تحویل عرضه شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین-ساز Wingcopter به دلیل ثابت قابلیت از طریق متعدد عملیات تحویل در سراسر جهان. این دادگاه پرواز خواهد بود برنامه ریزی شده از طریق تالس پیشرو عملیات هواپیماهای بدون سرنشین پلت فرم مدیریت SOARIZON ارائه می دهد که ابزار دیجیتال برای حفظ سازگار و امن پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در عملیات.

بر اساس در Lorn و سلیمان در بیمارستان ابن محاکمه خواهد شد شامل دو طرفه پروازهای بین بیمارستان و Mull و Iona بیمارستان جامعه در Craignure 10 مایل (16 کیلومتر) دور در جزیره Mull.

به عنوان COVID-19 تست سرعت در حال جمع آوری سرعت در انگلستان پیشنهاد ارائه خدمات کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که جدا جوامع دسترسی به آزمایش تحویل در سریع و کارآمد راه است. در حال حاضر اکثر لوازم پزشکی و نمونه حمل و نقل بین آزمایشگاه در Lorn و سلیمان بیمارستان و اطراف آن پزشکان عمومی جراحی و سایر تنظیمات بهداشت و درمان از طریق دریا و جاده یک سفر طولانی و پیچیده.

این سرویس را ببینید تحویل بار از برش تا 6 ساعت یکی از راه زمینی حمل و نقل و کشتی به حدود 15 دقیقه بر روی تقاضا توسط هواپیماهای بدون سرنشین آوردن صرفه جویی قابل توجهی در شرایط زمان و هزینه منابع و همچنین به عنوان نگه داشتن خط مقدم پزشکی و پرسنل تحویل امن تر است.

پاسخ دادن به تماس از دولت و Argyll and Bute HSCP در پاسخ به COVID-19 بحران این آزمایش نتیجه سریع بسیج از صنعت و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) دولت محلی, بیمه خدمات درمانی در اسکاتلند و بخش حمل و نقل (DfT). Argyll and Bute HSCP شده است در خط مقدم کاوش با Skyports استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین تکنولوژی ساختمان در مقدماتی کار با دولت اسکاتلند در امکان استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین توسط بخش دولتی خدمات اورژانس در اسکاتلند است.

دو هفته آزمایشی نشان دهنده یک نقطه عطف بسیار مهم برای حمل و نقل هوایی بدون سرنشین در انگلستان است. تحت قوانین فعلی هواپیماهای بدون سرنشین باید همیشه پرواز در ویژوال خط از دید خلبان از راه دور. برای انجام این بیشتر تمدید پرواز تیم پروژه بوده است در مشاوره نزدیک با کا.

از طریق این دادگاه قرار داد با هدف اثبات دراز مدت و پایدار زنده ماندن از چنین خدمات; گرد هم آوردن مقررات دولت و صنعت برای باز کردن فرآیندی بالقوه از هواپیماهای بدون سرنشین برای جامعه استفاده می شود که در امن و کنترل شده.

الکس Cresswell, مدیر عامل شرکت تالس انگلستان گفت: این پروژه: "تالس فن آوری های در حال بازی بخشی حیاتی در پاسخ به COVID-19 - هر دو در سطح جهان و در اینجا در انگلستان است. این آزمایش نشان می دهد که نقش مثبت بدون سرنشین که تکنولوژی می تواند در جامعه ما و نشان دهنده نقطه عطفی قدم برای سرعت بخشیدن به تصویب آن است. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با شرکای صنعت, تنظیم کننده و دولت برای ایجاد بریتانیا به عنوان یک رهبر جهانی در این بازی هیجان انگیز جدید میباشد."

دانکن واکر مدیر عامل شرکت Skyports گفت: "هواپیماهای بدون سرنشین تحویل سریع و قابل اعتماد راه حل حیاتی برای تجهیزات پزشکی. Skyports مفتخر است برای کمک به بیمه خدمات درمانی در اسکاتلند با COVID-19 پاسخ و کمک به تامین بهداشت و درمان ضروری است که مردم باید در سخت برای رسیدن به مناطق. ما محاکمه در Argyll and Bute فراهم می کند مهم در کوتاه مدت پاسخ به این زمان همه گیر میسازد و پایه که از آن برای رشد دائمی هواپیماهای بدون سرنشین تحویل عملیات در سراسر شبکه از امکانات بهداشت و درمان در سراسر کشور است."

جوانا مک دونالد رئیس برای Argyll and Bute مراقبت بهداشتی و اجتماعی مشارکت گفت: "من خوشحال هستم که Argyll and Bute مراقبت بهداشتی و اجتماعی مشارکت دوباره در خط مقدم در اسکاتلند با استفاده از فن آوری های جدید به نفع بیماران ما.

"استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را فراهم می کند فرصت های واقعی برای بهبود خدمات و کمک خواهد کرد که فعال کردن سریعتر تشخیص برای بیماران ما"

"ما هیجان زده به کار با Skyports در طراحی این سرویس جدید است."

نوآوری وزیر ایوان مک کی گفت:

"من خوشحال هستم که این محاکمه خواهد شد کمک به ارائه بحرانی بیمه خدمات درمانی تامین PPE و تست کیت به ما جزیره جوامع به سرعت و با خیال راحت. این آزمایش نشان می دهد که یک بار دیگر نوآوری کلیدی است برای پیدا کردن راه های جدید برای تحویل حیاتی تجهیزات و خدمات به مردم است. آن را نیز می سازد قابل ما به نوآوری و سرمایه گذاری به ما کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود اسکاتلند تبدیل به یک مقصد انتخاب برای توسعه و تست و استقرار رباتیک و مستقل از فن آوری های مانند هواپیماهای بدون سرنشین است."

تالس و Skyports نیز کار با هم در کا نظارتی گودال ماسهبازی برنامه کاوش چگونه مصوبات قانونی داده می شود برای گسترده تر BVLoS عملیات هواپیماهای بدون سرنشین در انگلستان است.

یک بار محاکمه شده است با موفقیت به اتمام این تیم ادامه خواهد داد به کار از نزدیک با کا و بیمه خدمات درمانی را خدمات در دسترس در اسکاتلند و در سراسر بریتانیا برای دسترسی به این فن آوری های نوآورانه برای طیف گسترده ای از سازمان ها به ویژه در تعدادی از دیگر NHS تخته و تراست.

© تصاویر حسن نیت ارائه میدهد از Skysports/Wingcopter



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن