بهترین گیاهان برای مبتدیان به گفته یک گیاه مربی

اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و عزت قرنطينه نگاه مانند آنها در حال رفتن به اینجا در حالی که برای, که به معنی آن ر

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

اجتماعی فاصله گرفتن قوانین و عزت قرنطينه نگاه مانند آنها در حال رفتن به اینجا در حالی که برای, که به معنی آن را به دو برابر کردن ما در گیاهان است. چرا ؟ زیرا گیاهان درمانی امداد ما باید در طول این زمان سختی و عدم قطعیت; کار 24/7 به نگه داشتن ما از نظر روحی و جسمی سالم. فقط حضور گیاهان در محیط زیست خود را می تواند به کاهش اضطراب و افسردگی با 37 درصد و 58 درصد به ترتيب (جدید دانشگاه در سیدنی) و با توجه به این که بسیاری از ما خواهد بود و کار از خانه برای آینده قابل پیش بینی گیاهان در محیط کاری می تواند ما افزایش خلاقیت و بهره وری به اندازه 15% (انسان فضاهای گزارش).

گیاهان دوستان ما باید بیشتر از همیشه اما این مهم است به یاد داشته باشید که ما در حال حاضر صرف بسیاری از زمان ما در داخل خانه.. آن زمان را خارج و با اضافه کردن گیاهان در خانه های ما می تواند کمک به برآوردن این نیاز انسان و ما جلوگیری از رفتن هم بزنید ، اگر شما به گیاه والدین و به دنبال یک همراه سبز (یا دوازده) در اینجا چند استارت گزینه های است که نمی خواهد مبارزه و اضافه کردن به خود را همه گیر-اضطراب:

Sansevieria Trifasciata مار گیاه

Sansevieria انعطاف پذیر گزینه آنجا که آنها می توانید مسئولیت رسیدگی به درجات مختلف نور و لازم نیست مقدار آب (هر 3-4 هفته). من دوست دارم با قرار دادن آنها در گوشه و کنار پنهان ناخوشایند سیم و رسانه های, و من معمولا دو یکسان گیاهان, بنابراین من می توانید آنها را از نور پایین مناطق مانند حمام من است. به علاوه آنها خود را آزاد اکسیژن در شب که باعث می شود آنها را برای بالا بردن کیفیت خود را از خواب.

موم گیاهی

ملکه در حال رفتن من به انتهایی گیاهان زیرا نه تنها آنها رشد خوبی در بالا و یا پایین نور و در انواع مختلف می آیند اما آنها برقراری ارتباط با کارخانه خود پدر و مادر است. برگ های خود را کاملا رسا و شما مشاهده خواهد شد قابل توجه افتادگی زمانی که آنها تشنه هستند. پاداش اضافه شده است که شما می توانید آنها را آویزان از سقف و دیوار و یا محل آنها را در یک قفسه کتاب برای صرفه جویی در فضای طبقه ارزشمند اگر شما زندگی می کنند در یک آپارتمان کوچک.

اگر شما مقدار زیادی از نور شما ممکن است وسوسه به ریخت و پاش در یک کمانچه, برگ انجیر یا خرما اما برحذر باشید. این بی ثبات گیاهان می تواند احساسی و شما ممکن است آماده برای رسیدگی به اضافه استرس افتادن برگ و براونینگ fronds. به جای انتخاب کردن برای وحشی به دنبال monstera یا strelitzia (پرندگان بهشت) به تکرار است که جنگل های سرسبز پرنیان. هر دو انعطاف پذیر برای بسیاری از شرایط مختلف و فوق العاده سریع تولید کنندگان هنگامی که یک بار آبیاری در هر روز 7-10.

Monstera Deliciosa گیاه

پرنده بهشت گیاه

همچنین! فراموش نکنید که برای سعی کنید در حال رشد گیاهان خوراکی در خارج از منزل و در داخل خانه. من نه حیله گر است که از کتاب مکاشفات یوحنا زامبی در حال آمدن است در هر زمان به زودی, اما دانستن اینکه چگونه به رشد مواد غذایی خود شده است یک هدیه است. باغ حیاط خلوت من است که در آن من شروع کردم گیاه سفر در وهله اول و رضایت (و طعم) است که به خوبی به ارزش تلاش. شروع با گیاهان مانند ریحان و رزماری و آویشن را پنجره و سپس ارتقاء به برخی سبزی های برگ دار مانند کلم و اسفناج. شما ممکن است به اندازه کافی برای سالاد هر هفته اما این خوب است که یک چاشنی خوش طعم شما برای اضافه کردن به صفحه اصلی وعده های غذایی پخته شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن