دولت از اتحادیه اسفناک است

دولت از اتحادیه اسفناک است و همه نشانه ها نشان می دهد همه چیز در حال رفتن به بدتر شاید خیلی خیلی بدتر از قبل ا

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

دولت از اتحادیه اسفناک است و همه نشانه ها نشان می دهد همه چیز در حال رفتن به بدتر شاید خیلی خیلی بدتر از قبل از دریافت آنها بهتر است.

ما در میان بدترین بحران بهداشتی ایالات متحده مواجه شده است و در یک قرن. بیش از 105 ، 000 آمریکایی گزارش شده است مرده از Coronavirus و بیش از 1.8 میلیون نفر مبتلا به این بیماری هر چند ما می دانیم که اعداد حقیقی قابل ملاحظه ای بدتر است.

ما در بدترین بحران اقتصادی ما با آن مواجه شده اند پس از رکود بزرگ. اما بحران بیکاری با بیش از 40 میلیون پرونده مدعیان بیکاری در دو ماه گذشته یک چهارم از نیروی کار است که در بدترین ما را دیده اند در تاریخ ما است.

ما در میان تحولات در شهرهای آمریکا در یک مقیاس است که ما را دیده اند در بیش از 50 سال است. از مقابل دروازه کاخ سفید به خیابان های نزدیک به عمده هر شهر آمریکا به درگیری بین پلیس و معترضان شده اند زشتتر و با گذشت هر روز.

ما را دیده اند در امریکا ایستاده در صحنه بین المللی شاقول به سطوح غیر قابل تصور از قبل از جنگ جهانی اول. رئیس جمهور ایالات متحده دیده می شود به عنوان یک تهدید و مایه خنده توسط رهبران غربی داد او انجام داده است و آنقدر به تلاش برای تضعیف شد رد در تلاش خود را برای میزبانی یک نشست G7 گروه پیشرو در اقتصاد به عنوان صدراعظم آلمان گفت که او نمی خواهد حضور و کاخ سفید به سرعت به این نتیجه رسیدند که بقیه گروه بعید است که شرکت بدون او به طوری که آنها اعلام کرد این نشست شده است "به تعویق افتاد." آمریکا دیگر یک فانوس دریایی برای جهان است اما در حال حاضر دیده می شود به عنوان یک دولت منفور در سطح جهانی به طور فعال تلاش برای تضعیف نظم بین المللی آن را صرف بیشتر از گذشته 75 سال پیشرو تلاش برای ساخت.

به عنوان ذهن bogglingly وحشتناک به عنوان وضعیت فعلی ما این است که ما باید بریس خودمان را برای این زمان بحران به تعمیق و برای بیشتر شوک آمده است. وجود دارد حداقل سه عامل مهم است که این پیش بینی شوم نزدیک به یقین است.

اولین بحران خود را به دور از حل و فصل شود. در واقع یک مورد می تواند ساخته شده است که آنها به احتمال زیاد به بدتر قبل از دریافت آنها بهتر است. قطعا تلفات گرفته شده توسط COVID همه گیر خواهد شد. آنها رشد خواهد کرد که همه گیر گسترش آن را به عنوان هنوز هم در بسیاری از کشورهای. آنها رشد خواهد کرد که بیشتر دقیق برگه انجام شده از مرده و آلوده است. آنها رشد خواهد کرد چرا که اپیدیولوژی ببینید احتمال دوم سنبله. آن است که ارزش به خاطر سپردن است که دور دوم از پاندمی آنفلوانزا از سال 1918 به مراتب بدتر از اول این بیماری داشتن جهش در موقت.

این بیماری همه گیر در حال حاضر بدتر در آمریکای لاتین و جنوب جهانی. آن است که تبدیل شدن به زمستان وجود دارد. تجربه ما با عفونت گسترش به ما از هر دو آسیا و اروپا باید به ما یادآوری می کنند که هیچ شیوع است که واقعا دور از ما و یا نامربوط به ما در آینده ممکن است. ممنوعیت سفر و بسته مرزها ارائه تنها بخشی از حفاظت. چه تر است, این نوع از همکاری های بین المللی ضروری است که برای مدیریت این چالش در حال حاضر غیر ممکن به لطف تکان دهنده بی پروا تصمیم ایالات متحده برای خروج از یک موسسه قادر به مدیریت بحران است.

عمیق تر یا طولانی بیماری همه گیر در سراسر جهان دوم سنبله در ایالات متحده آمریکا و یا خطرناک موج دوم که ممکن است فشار بيمارستان به عنوان آن می آید در همان زمان به عنوان سنتی فصل آنفولانزا نشده است و به طور کامل نمیفهمد به گریم پیش بینی های اقتصادی نشان می دهد که بسیاری از مهم ترین های جهان اقتصاد در رکود اقتصادی ایالات متحده قرارداد به میزان 6 درصد در سال جاری 150 میلیون نفر از پرتاب از کار در سراسر جهان, گسترش قحطی و ناامنی غذایی که تاثیر بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان و نرخ بالای بیکاری در امریکا شاید باقی مانده در دو رقمی از طریق پایان 2021. بسیاری از کسانی که پیش بینی شد و بر اساس این فرض از "V شکل" بهبود (یک جهش سریع) و یا "U شکل" بهبود (نه به عنوان سریع اما rebounding با این وجود.) اگر یک دوم سنبله بازدید, اگر این بیماری همه گیر در جنوب بدتر از پیش بینی شده است که اگر عمده موج دوم اگر پیشرفت به سوی یک واکسن بازدید گیر, اگر هر چیزی ناراحتی بازارهای انتظارات در مورد تلفظ دوباره بجای اول برگشتن به زودی شروع و سپس در حال حاضر فاجعه اقتصادی اخبار را فقط بدتر خواهد شد.

به عنوان خشونت در شهرهای آمریکا نگاه کنید به پاراگراف قبل. اگر شرایط اقتصادی یکسان باقی می ماند یا بدتر اگر به عنوان پیش بینی بسیاری از مشاغل از دست نمی آیند اگر متحده دیگر نمی تواند ارائه خدمات ضروری به عنوان مالیات خود را به پایگاه های کوچک و خواسته های رشد در نتیجه تنها می تواند بیشتر خشم و پتانسیل بیشتری گرفته است. اگر به عنوان ممکن است مورد بد بازیگران به دنبال دامن زدن که ناآرامی احتمال گرم و طولانی تابستان تنها رشد خواهد کرد. اگر رئیس جمهور و یا وزارت دادگستری تلاش می کند به استفاده از ناآرامی ها به عنوان آنها را به بحران های دیگر برای گرفتن قدرت دور زدن قانون و یا هدف قرار دادن دشمنان خود را که بیش از حد می تواند سوخت یک واکنش.

در سراسر جهان و در خانه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر ثابت او حاضر است به پاره کردن موسسات آمریکایی به عنوان به خوبی به عنوان آنهایی که بین المللی برای پیشبرد خود را درک منافع خود و یا که از حامیان مالی خود. متحدان خود را در کاپیتول هیل در حال حاضر مشغول به کار به دخالت خارجی در انتخابات آینده به احتمال زیاد توسط defunding و مسدود کردن تلاش ها برای محافظت در برابر موج حملات در دموکراسی ما جامعه اطلاعاتی معتقد است در حال حاضر آغاز شده است. او در حال حاضر نشان داد او را تجارت ایالات متحده به نفع خارج از کشور برای تلاش برای متوقف کردن مخالفان سیاسی خود را در خانه و یا به ارائه روایت است که در خدمت اهداف سیاسی خود.

چه کاری می تواند ما انتظار چنین رئیس جمهور به انتخابات نزدیکتر? تنها بدترین. او در حال حاضر بارها و بارها نشان داده او ارزش هیچ چیز بیشتر از پوست خود را و یا خود را در حساب بانکی. او می داند که از دست دادن انتخابات منجر به از دست دادن حمایت از پیگرد قانونی است که او به عنوان رئیس جمهور. برای او باقی مانده در دفتر وجودی موضوع است. بنابراین بیش از حد آن است که برای بسیاری از هواداران خود را. او در حال حاضر در حال آماده کردن زمینه برای رای عظیم سرکوب و باید او نیاز به آنها را برای ادعای تقلب در انتخابات و یا حتی زمینه را برای به تعویق انداختن انتخابات است. احتیاط خواسته ما انتظار بدتر است.

بیشتر در خارج از کشور وجود دارد و بسیاری از کشورها که دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن ضعف و یا حمایت خود را از دستور کار autocrats و kleptocrats به طور یکسان به عنوان یک بار در طول عمر فرصت است. اگر آنها احساس مغلوب ساختن پیشی جستن است و ترک آنها به احتمال زیاد برای به دست گرفتن استفاده کنید بعد از چند ماه در حالی که او هنوز هم در دفتر برای پیشبرد خود را اغلب بی ثباتی در دستور کار است. چین حرکت در برابر دلار هنگ کنگ که می شده اند بسیار کمتر به احتمال زیاد وجود دارد قوی رئیس جمهور ایالات متحده در راس موثر بین المللی اتحاد یک مثال است. نتانیاهو بی باک طرح به ضمیمه سرزمین های فلسطینی—که خواهد بود به طور فعال مخالف با هر ورودی دموکراتیک administraiton—دیگری است. حرکت روسیه را به افزایش نقش آن در لیبی دیگری هستند. ما باید انتظار بیشتر به آمده—و با آن بیشتر در معرض خطر تشدید تنش و آسیب بیشتر از آن ماندگار به امریکا و ما ایستاده است.

نیازی به گفتن نیست که تلخ به این چشم انداز ممکن است وجود دارد یک سناریو است که بعید نیست که می تواند آن را grotesquely بدتر است. پس از همه بالاتر تهمت می تواند پیروزی در انتخابات مجدد و دیدن بازگشت او به کار را به عنوان یک دستور برای پیشرفت بیشتر حملات خود را بر حاکمیت قانون در ایالات متحده به گسترش خود را نژادپرست و ناسیونالیست سیاست به روده زیست محیطی حمایت به تضعیف پوشش بهداشت و درمان و شبکه امنیت اجتماعی برای فقرا پال خواستار قطع بودجه دولت ایالات متحده هستند که خانه خود را به مخالفان سیاسی را به ما حمله متفقین به دل و روده ما اتحاد و معاهدات به تقویت دشمنان ما و بیشتر به eviscerate امریکا ایستاده در جهان و در نتیجه امنیت ملی ما.

بازیابی از این گریم لحظه ای در تاریخ ما خواهد بود ، "عادی" بسیاری از مردم می خواهم به بازگشت به دیگر وجود ندارد. نوآوری و خلاقیت و جسارت از چشم انداز خواهد بود به عنوان مهم سیاسی خواهد شد که آیا هدف این است که ایجاد میلیون ها شغل جدید اطمینان حاصل کرد ما دیگر به عنوان آسیب برای سلامت عمومی بلایای طبیعی و یا بازسازی نظم بین المللی.

که همه شروع می شود اما نمی تواند با پایان رای گیری مغلوب ساختن پیشی جستن ، اما آن را نیز نیاز دارد که ما درک می کنیم با وضوح عمیق و عمیق تر شدن خطر مواجه هستیم و این که ما هم اقدامات لازم را برای جلوگیری از کسانی که در حال قرار دادن زندگی ما راه ما از زندگی در کشور ما و جهان ما در چنین معرض خطر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن