مغلوب ساختن پیشی جستن می دهد میشیگان اوکراین درمان

عوارض هیدروکسی کلروکین شامل "تغییرات خلق و خوی" و "احساس عصبی یا تحریک پذیر است." نبود دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

عوارض هیدروکسی کلروکین شامل "تغییرات خلق و خوی" و "احساس عصبی یا تحریک پذیر است." نبود دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابقه طولانی و گفت مجنون همه چیز ممکن است به راحتی نتیجه گیری کرد که توییت خود صبح روز دوشنبه یک نتیجه از این داروی جدید او می گوید: او را گرفتن.

در منطقی جهان, رئیس جمهور تهدید به خودداری از وجوه متحده می تواند زنگ خطری برای "قانون اساسی محافظه کاران" استفاده می شود که به اعتقاد مفهوم فدرالیسم. در یک منطقی در جهان وجود دارد می تواند پیامدهای شدید برای این. این تهدید می تواند زمینه را برای انتقاد محکومیت و شاید حتی سرزنش.

اما گویا جهان رهبران جمهوری خواه را در حال حاضر استیضاح و حذف او را از دفتر. آیا نفس خود را نگه دارید.

"Breaking: میشیگان می فرستد غیابی به 7.7 میلیون نفر جلوتر از مقدماتی و کلی انتخابات" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی از آبی در روز دوشنبه. "این انجام شد به طور غیر قانونی و بدون مجوز توسط سرکش وزیر امور خارجه. من را بخواهید به نگه دارید تا کمک های مالی به میشیگان اگر آنها می خواهند برای رفتن پایین این تقلب انتخابات راه!"

را کنار بگذارند که تهمت ارسال این توییت به عنوان میشیگان شد برخورد با فاجعه بار جاری شدن سیل و فقط توجه داشته باشید که در واقع میشیگان, ارسال برنامه های کاربردی برای رای دادن از طریق پست نمی برگه های رای—یک نقطه که در توییتی به مغلوب ساختن پیشی جستن توسط وزیر امور خارجه (که اشاره کرد که خود را جمهوری خواه و همکاران در آیووا گرجستان نبراسکا و غرب ویرجینیا انجام داده اند همان چیزی).

این است که لیبرال چرخش. در نظر این رسانه گزارش از مارس: "غرب ویرجینیا وزیر امور خارجه مک وارنر [جمهوری] اعلام کرد که از صدور راهنمایی و فرصتی برای سرمایه گذاری برای شهرستان همه کارمندان به ایمیل absentee ballot برنامه های کاربردی برای هر تک رای دهندگان."

نه منصرف تهمت همچنین با ارسال یک صدای جیر جیر حمله نوادا که جمهوری خواه وزیر امور خارجه اعلام کرد در ماه مارس قصد دارد برای انجام یک ایمیل اولیه انتخابات.

"ایالت نوادا 'فکر می کند که آنها می توانند ارسال غیر قانونی رای از طریق پست رای ایجاد یک تقلب انتخابات سناریویی برای ایالتی و آمریکا نمی توانند! اگر آنها "من فکر می کنم" من می توانید نگه دارید تا بودجه به دولت است. اما شما نباید تقلب در انتخابات" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

واقعا درک این مهم است برای قرار دادن همه چیز در زمینه. ما در میان یک جهانی همه گیر. به نظر می رسد کاملا محتاطانه و مسئول متحده برای جلوگیری از آنچه اتفاق افتاده است در ویسکانسین که در آن تعداد بی شماری از رای دهندگان مجبور شدند خود را در معرض COVID-19 به منظور شرکت در دموکراسی است.

تا مطمئن شوید که وجود دارد مشروع استدلال در برابر حرکت به دور از فرد رای گیری در طول زمان عادی (که من بیان کرده اند) اما این نه زمان عادی. حتی اگر شما خرید نمی کارشناسان اطمینان داد که رای دهندگان تقلب نادر از ارسال پست الکترونیکی-در برنامه های کاربردی به سختی به منزله تقلب انتخابات.

در واقع پتانسیل برای رای دهندگان به حقوق خود محروم و با ترس از ابتلا COVID-19 در پای صندوقهای رای بسیار بیشتر از این پتانسیل برای کسی که به سرقت رای گیری خود را از صندوق پستی خود را.

چنین تهمت را فشار متحده در مورد قرار تقلب انتخابات احساس می کند بیشتر شبیه به یک عمل از رای دهندگان سرکوب توسط رئیس جمهور انتهایی در پای صندوقهای رای است.

من می دانم من می دانم که صدا مانند صدای شیپور شما می دانید درست است ؟

در طول استیضاح قصههای من استفاده می شود به این پرسش که "آیا این واقعا قابل قبول است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن(!) صادقانه نگران فساد در اوکراین؟" آن را غیر ممکن است بپرسید که آیا تهمت است صمیمانه علاقه مند در موضوع تقلب انتخابات و آمدن به نتیجه گیری فوری است که تنها ممکن است علاقه می تواند در پیدا کردن یک راه برای به دست گرفتن کوتاه مدت سیاسی ،

برای کسی که به نظر نمی رسد وحشتناکی نگران آن است که روسیه دخالت ما در انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به یک جای تعجب علاقه زیادی بعید پتانسیل داخلی تقلب انتخابات. (فرض خود را, احتمالا, است مشکوک مفهوم که پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد صدمه دیده است او شخصا اما شواهد نشان می دهد این است که دیگر بی اساس ترس است.)

چه چیزی است تقریبا به عنوان بی اساس است این ایده وجود دارد که می تواند موج دوم coronavirus که نوردد ملت حق اطراف (شما حدس زده آن) روز انتخابات. اگر اتفاق می افتد که مردم را وادار به ایستادن در صف های طولانی می تواند عواقب دراماتیک هم از نظر مشارکت مردم و بهداشت عمومی.

و آنچه از سلامت بدن ما سیاسی?

آنچه ما شاهد است که این نتیجه گیری منطقی از انتخابات ریاست جمهوری است که اجازه داده شده به رول بیش از اصول قانون اساسی برای سال در حال حاضر.

هنگامی که به شما اجازه تهمت دور با فشار رهبران جهان به انجام مناقصه خود را هیچ جای تعجب است که او را دیر یا زود در اطراف داخلی ،

به همین دلیل این عمل باید و باید روشن بشود. مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب تست های ما اصول قانون اساسی و پس از ملاقات با مقاومت او گاهی اوقات به عقب برگشت. چند بار به یک تحریک آمیز جیر منجر به صفر ،

بدترین نتیجه ممکن است که رهبران دولت را به پایین در پاسخ به هیاهو.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب