این زیبا و عجیب و غریب مردم عبادت یک پرواز هیولا اسپاگتی

Tرأی داشتن یک بحث در مورد دین. پیش بروید. من صبر کنید. چگونه آن را به? ضعیف من شرط می بندم. به هر دلیلی دین اس

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Tرأی داشتن یک بحث در مورد دین. پیش بروید. من صبر کنید.

چگونه آن را به? ضعیف من شرط می بندم.

به هر دلیلی دین است که اغلب به "جدول" وقتی که می آید به بررسی جدی از تاثیر آن بر جامعه است. اگر کسی تلاش می کند به بحث دین را در جهان با مؤمن آن اغلب unravels به مجادله و مدارا و در نهایت به پایان می رسد با مشت گره صدر با مسخره غیر بیانیه ای مثل شما فقط به ایمان!

چه این را با یک دین است که پرستش پرواز هیولا اسپاگتی? همه چیز.

کلیسای هیولای اسپاگتی پرنده آغاز شده در سال 2005 زمانی که اخیر فیزیک فارغ التحصیل از ایالت اورگان به نام بابی هندرسون نوشت: "نامه سرگشاده به کانزاس هیئت مدیره مدرسه." این نامه آنلاین منتشر شد به عنوان پاسخ به یک تازه انتخاب محافظه کار اکثریت هیئت مدیره مدرسه تصمیم به تدریس خلقت در کنار تکامل به عنوان معادل تئوری های علمی در کلاس های علوم ایالت. در این نامه آقای هندرسون استدلال کرد که اگر این بود به صورت و سپس, و سپس آن را تنها عادلانه به آموزش دیگر ایجاد باورها در کلاس های علوم نیز هست. به طور خاص اعتقاد خود را که یک پرواز هیولا اسپاگتی ایجاد جهان چند هزار سال پیش. چه آغاز شده به عنوان یک هوشمندانه تلاش برای افشای نادرست معادل سرعت رفت و ویروسی آنلاین و بیش از 15 سال آینده خواهد تکامل به گسترده جامعه مذهبی با میلیون ها نفر از پیروان در سراسر جهان است. جاست این پیروان خود را "Pastafarians."

در حالی که زندگی در هلند در سال 2016 یاد گرفتم از یک نبرد قانونی از یک چنین Pastafarian.

آغاز شد و پس از هلندی اتاق بازرگانی اعطا رسمیت شناختن رسمی که Kerk van het Vliegend Spaghettimonster بود "مذهبی سازمان است." با این دستاورد چند تن از اعضای کلیسا احساس کردند که پس از ایمان خود بود در حال حاضر "به رسمیت شناخته شده" آنها همچنین باید قادر به لذت بردن از امتیازات و استثنا اعطا شده به دیگر جوامع مذهبی. مدت کوتاهی پس از یک Pastafarian نیاز به گواهینامه رانندگی جدید راه می رفت به شهرداری و ارائه یک ID عکس از خود پوشیدن یک اسپاگتی آبکش روی سر خود را. شما ببینید در هلند به عنوان در بسیاری از کشورهای دیگر تنها مذهبی افراد مجاز به پوشیدن کلاه خود را در ID عکس است.

عکس بود بی درنگ رد شهر آیندهوون بر این اساس است که Pastafarianism است نه "واقعی دین است." تبعیض قانونی شکایت ثبت شده توسط Pastafarian که منجر به نهایی دادگاه. من فیلم برداری این جلسه در سال 2016 و در طول سه سال آینده این امر جلوه های ویژه گرافیکی را به یک 56 دقیقه ای مستند به نام من Pastafari: پرواز هیولا اسپاگتی داستان.

در آن زمان من فقط نقل مکان کرد و به هلند از ایالات متحده, بنابراین من نمی تواند درک استدلال به عنوان آنها ساخته شده در یک زبان خارجی به من (هلندی) اما فیلمساز در من نمی تواند کمک کند اما شیفته تصاویر از این بچه پوشیدن ظروف آشپزخانه در سر خود را در جدی دادگاه تنظیم در حالی که وکلا در مناسب خوانده Pastafarian نماز در کامل اگر چه به شدت با لهجه فارسی:

ما ماکارونی را در آبکش تخلیه توان خود را در رشته فرنگی. تو ماکارونی بیا تو سس بود یام در بالا برخی از پارمسان رنده شده. ما در این روز ما نان سیر و...ما را ببخش و گناهان ما به عنوان ما را ببخشد که پایمال ما چمن. و ما را به گیاهخواری اما ما برخی از پیتزا تو را کوفته ماکارونی و سس برای همیشه و همیشه. R'Amen.

دیگر Pastafarian آموزه های مورد بحث در دادگاه عبارتند از اعتقاد خود را که گرمایش جهانی ناشی از کاهش در دزدان دریایی جمعیت از ارتباط بین دو رویداد بیش از 200 سال گذشته غیر قابل انکار است. آنها حتی یک نمودار آن را اثبات کند. با این مدارک و شواهد انکار ناپذیر در دست خود ماموریت مقدس است که به افزایش دزدان دریایی جمعیت به منظور مبارزه با تغییر آب و هوا. اتمام موفقیت آمیز این ماموریت کمک های مالی آنها دسترسی به Pastafarian بهشت که در آن یک آبجو آتشفشان و کن کارخانه در انتظار آنها است. جهنم نیز شامل یک آبجو آتشفشان و کن کارخانه, اما آبجو کهنه و کشش باید بیماری های مقاربتی است.

مطمئن, من چگونه این مضحک به نظر می رسد. برخی ممکن است فکر می کنم که این مسخره است به دیگر مؤمن گروه های مذهبی و باورهای خود را. دیگران ممکن است فکر می کنم این صرفا یک ترول دین که antics هستند و با انگیزه صرفا خنده دار خواسته. من ساخته شده این فیلم از آنجا که من در بر داشت که اگر شما را هم به گوش (به لمس خود را noodly زائده) شما پیدا پیام Pastafarianism بسیار روشنگری بیشتر از این عناوین که شما باور دارید.

یک طعم و مزه از اخلاق است که راهنماهای Pastafarians را می توان در نسخه خود را از ده فرمان: 8 من واقعا می خواهم به جای شما انجام ندهید. این قوانین حک شده در سنگ است که به دنبال و یا چیز دیگری اما در عوض مجموعه ای از دوستانه توصیه های در مورد چگونه به یک دیک در مورد ایمان خود را:

پس از رفتن نسبتا بی ضرر معافیت مانند پوشیدن مذهبی کلاه ممکن است بی معنی به نظر می رسد برای کسانی که آشنا با ایمان اما این ورزش به ناچار شیفت گفتگو به مذهبی دیگر امتیازات که خیلی بیشتر تاثیر حاد در جامعه مانند معافیت های مالیاتی قادر به انتخاب کردن از در غیر این صورت اجباری واکسن توجیهی برای بیان نفرت و تبعیض و توهین به مقدسات و قوانین فقط به نام چند.

این Pastafarians انجام آنچه انجام می دهند به نام برابری و آنها این کار را در یک clickbaitable راه است. در سال 2020 به نظر می رسد هیچ راه دیگر. بنابراین من فکر می کنم زمانی خاص و امتیازات قانونی برای گروه های مذهبی وجود داشته باشد و سپس Pastafarians باید اعطا دسترسی برابر. ما اجازه استفاده از دلار های مالیات دهندگان برای ایجاد Pastafarian مدارس! اجازه دهید ما رد مراقبت های بهداشتی به گلوتن-تحمل کارمندان! یا فقط درمان هر کس به همان اندازه بدون در نظر گرفتن اگر شما اعتقاد به خدا, خدا, Thor, پرواز هیولا اسپاگتی یا بدون خدا در همه.

"دلیل دموکراسی شکست خورده است و علم است که نادیده گرفته شده است نه به خاطر مارک زوکربرگ (اگر چه او را کمک نمی کند) به این دلیل است که سیستم طراحی شده است به ارزش اعتقاد بیش از واقعیت است."

زمانی که این قوانین نوشته شده بود آنها به منظور محافظت از اقلیت های مذهبی از آزار و اذیت و اجازه می دهد تا هر کس آزادی خود را جشن میراث فرهنگی در درون جوامع خود را از ایمان است. این است معنای واقعی آزادی مذهبی و این چیزی است که Pastafarians مبارزه برای به خاطر لحظه ای قاضی می گوید: "دین خود را واقعی است, بنابراین من به شما عطا ویژه حقوق... اما مال شما نیست پس شما هیچ کدام" دولت در نقض حقوق بشر است که آزادی مذهبی است. تنها راه برای درست آزادی مذهبی است که درست جدایی کلیسا و دولت است. به جای آزادی مذهبی است که اغلب استفاده می شود به تجاوز به حقوق و آزادی های دیگران است. این امر به ویژه در مورد آمریکا که از قضا اولین کشور برای قراردادن یک جدایی کلیسا و دولت در قانون اساسی خود.

با وجود جمعیتی تغییر نمایش به طور قابل توجهی بیشتر و بیشتر آمریکایی ها شناسایی به عنوان غیر مذهبی راست مذهبی همچنان قدرتمند ترین نیروی سیاسی در ایالات متحده در همان زمان آشکارا اعتراف شما ارزش علم و عقلانیت به نظر می رسد خودکشی سیاسی. منبع قدرت بسیار زیاد می آید از بهره برداری از قوانین منسوخ شده است که اجازه می دهد آنها را برای تحکیم قدرت سیاسی خود با بهره گیری از مزایای مالیاتی و قانونی معافیت. این قدرت استفاده می شود برای کمک به انتخاب بیشتر سیاستمداران بنیادگرا با ضد علم برنامه که با استفاده از نفوذ خود برای کمک مالی خود را حتی بیشتر امتیازات و این چرخه همچنان ادامه دارد. این منجر به بیشتر مدارس دولتی آموزش علوم به عنوان فقط یک اعتقاد جزمی بیشتر نانوایی امتناع کیک به تجاوز کاربران بیشتر مایک Pences بیشتر دونالد Trumps.

من فکر می کنم که عصر خبر جعلی جایگزین حقایق و علم و تردید می ترسیم به Facebook یا Twitter اما به این نابرابری حقوقی. دلیل دموکراسی شکست خورده است و علم است که نادیده گرفته شده است نه به خاطر مارک زوکربرگ (اگر چه او را کمک نمی کند) به این دلیل است که سیستم طراحی شده است به ارزش اعتقاد بیش از واقعیت است. این است که چرا برای من حداقل این هیولا اسپاگتی پرنده واقعی است. آن را واقعی جلوه ای از این ایده است که روش های سنتی مبارزه با نابرابری و بی معنی شکست خورده اند همه ما پس چرا سعی کنید چیزی متفاوت است ؟ R'Amen.

من Pastafari: پرواز هیولا اسپاگتی در دسترس است در حال حاضر در VOD و سیستم عامل های دیجیتال در سراسر جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر به www.ipastafaridoc.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب