مطابق اعلام اضافی €560m بانکی تسهیلات اعتباری

مطابق اعلام کرد که آن را امضاء کرده است یک قرارداد با یک کنسرسیوم متشکل از 5 بانک جدید €560m گردان تسهیلات اعت

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

مطابق اعلام کرد که آن را امضاء کرده است یک قرارداد با یک کنسرسیوم متشکل از 5 بانک جدید €560m گردان تسهیلات اعتباری (RCF). این مکمل undrawn €1.2 میلیارد RCF امضا شده در ماه جولای سال 2018 است. آن را بیشتر تقویت مطابق نقدینگی موقعیت است که امروز بیش از €4.0 میلیارد دلار یعنی بیش از 40 سال تحت شرایط کنونی بازار:

  • €2.5 میلیارد دلار پول نقد موجود در دست به عنوان پایان مارس سال 2020
  • €1.2 میلیارد RCF امضا شده در ماه جولای 2018 - undrawn
  • €0.56 bn عنوان جدید RCF - undrawn

جدید به طور کامل متعهد تسهیلات دارای 12 ماه tenor با دو شش ماه تمدید گزینه های در دست Accor و نه عهد و نه محدودیت. شده است تحت زیر 5 بانک: BNP Paribas Crédit Agricole CIB, Crédit Industriel همکاران تجاری Natixis و Société Générale. این نشان دهنده تجدید اعتماد مطابق هسته بانک های کسب و کار خود را با مشخصات و قوی ترازنامه.
به عنوان یک یادآوری Accor در حال اجرای, نقدی, حفظ برنامه در حال حاضر اعلام کرد یعنی:

  • تعلیق بیع متقابل به اشتراک گذاری برنامه های;
  • خروج سود سهام در رابطه 2019;
  • این اقدامات صرفه جویی در هزینه های اجرا شده در پایان ماه مارس;
  • کاهش تکرار سرمایه گذاری;
  • تعلیق خارجی رشد معاملات است.

در این زمینه در حالی که عملیات هنوز به چالش کشیدن این گروه می بیند نشانه های اولیه از بهبود کسب و کار. در فرانسه مستند آرامش و اقدامات اعلام شده توسط دولت برای حمایت از گردشگری در کشور مطلوب عناصر. RevPAR نشان می دهد برخی از بهبود در چین در حالی که تعدادی از افتتاح هتل ها در جهان را افزایش می دهد هر روز در آسیا و اروپا به ویژه در آلمان است. مطابق اتحاد دوباره باز 250 هتل ها پس از پایان ماه آوریل است. تا به امروز 42 درصد از Accor شبکه عامل.

در مورد Accor

مطابق یک پیشرو در جهان افزوده گروه هتلداری ارائه تجربیات منحصر به فرد در 5,000 هتل ها و خوابگاه های سراسر 110 مقصد. این گروه بوده است که دستیابی به مهمان نوازی تخصص برای بیش از 50 سال و در نتیجه بی نظیر مجموعه ای از علامت های تجاری لوکس به اقتصاد با حمایت یکی از جذاب ترین برنامه های وفاداری در جهان است.

فراتر از محل اقامت مطابق قادر می سازد تا راه های جدید برای زندگی, کار و بازی با ترکیب مواد غذایی و آشامیدنی با شب زنده داری تندرستی و شرکت مشغول به کار است. این نیز ارائه می دهد راه حل های دیجیتال است که به حداکثر رساندن و توزیع و بهینه سازی hotel عملیات و افزایش تجربه مشتری.

مطابق عمیقا متعهد به پایدار ایجاد ارزش و نقش فعال در به بازگشت به سیاره و جامعه از طریق آن سیاره 21 – اقدام در اینجا برنامه و مطابق همبستگی صندوق وقف می دهد که گروه های محروم از دسترسی به اشتغال از طریق آموزش های حرفه ای.

مطابق SA عموم پذيرفته شده در بورس پاریس بورس (کد ISIN: FR0000120404) و در بازار OTC (دارای صدای تیک تیک: ACRFY) در ایالات متحده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب