timetoreply راه اندازی اولین ایمیل-ابزار تجزیه و تحلیل برای کمک به مایکروسافت o365 مبتنی بر کسب و کار به طور چشمگیری بهبود زمان پاسخ

timetoreply یک SaaS ایمیل کسب و کار تجزیه و تحلیل شرکت امروز اعلام کرد راه اندازی اولین ابزار برای مایکروسافت

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

timetoreply یک SaaS ایمیل کسب و کار تجزیه و تحلیل شرکت امروز اعلام کرد راه اندازی اولین ابزار برای مایکروسافت o365 بر اساس کسب و کار است که با دقت در آهنگ های خود را timetoreply نسبت™ فراهم می کند تجزیه و تحلیل دقیق و عملی بینش چگونه درآمد خود را از تیم ها با استفاده از ایمیل.
 
این محصول طراحی شده است برای کمک به فروش و مشتری متمرکز تیم اهرم کسب و کار خود را به ایمیل داده ها برای بهینه سازی زمان پاسخ; در نتیجه افزایش نرخ تماس و به طور چشمگیری بهبود نزدیک نرخ و رضایت مشتری است.
 
timetoreply را SaaS محصول را فراهم می کند کسب و کار است که استفاده از مایکروسافت o365 مقرون به صرفه و آسان راه را به دقت اندازه گیری ایمیل بهره وری از فروش خود را در تیم به خصوص مهم است در حال حاضر که عوامل فروش با استفاده از ایمیل به عنوان منبع اولیه خود را از ارتباط با آگهی. این یک نتیجه از Covid-19 همه گیر است که مجبور شده است که اکثر تیم ها برای کار از خانه که در آن تماس های تلفنی و یا بیش از حد پرهزینه و یا مخرب.
 
این محصول به فروش و مشتری موفقیت مدیران و رهبران تیم یک صفحه نمایش و همچنین به عنوان گزارش های روزانه که ارائه زمان واقعی تجزیه و تحلیل ترافیک در هر دو فرد و تیم پاسخ بار و نرخ تماس; همه بدون ایجاد وقفه در گردش و یا منحرف عوامل با آموزش بیشتر.
 
timetoreply متمایز ارائه می دهد سه گزینه برای فروش خدمات به مشتریان و کنترل از راه دور-تیم های کاری. هر سه ابزار تجزیه و تحلیل ایمیل معیارهای مهم برای موفقیت است و به عنوان ابزار مبتنی بر ابر وجود دارد بدون نیاز به صورت دستی نصب و راه اندازی و یا در آن مداخله – در حالت ایده آل مناسب برای کسب و کار به تازگی از راه دور و حقوقی واجد شرایط.
 
هنگامی که پایه معیارهای محاسبه مدیران تعیین اهداف می تواند مربی و تشویق تیم های خود را برای بهبود. داشبورد نیز اجازه می دهد تا مدیران به سرعت به نقطه هر ایمیل است که در پاسخ به, اجازه می دهد تیم برای بستن شکاف و هرگز از دست فروش یا مشتری نمایش داده شد.
 
با توجه به گزارش های تحت پوشش دانشگاه هاروارد کسب و کار, بررسی, آگهی ویژه آنلاین آگهی یک قابل ملاحظه ای کوتاه عمر است که بدان معنی است که تیم فروش خود را بیشتر به احتمال زیاد به موفقیت اگر عمل آنها در طول یک پنجره کوچک از فرصت. این گزارش نشان می دهد که تیم های فروش 7 بار بیشتر احتمال دارد به واجد شرایط رهبری را در این ساعت برای اولین بار در مقایسه با 2 ساعت پس از تماس اولیه و 60 برابر بیشتر احتمال دارد در مقایسه با 24 ساعت پس از تماس با.
 
به عنوان زمان پاسخ به طور فزاینده ای حیاتی برای بقای کسب و کار و موفقیت ما شاهد افزایش نیاز به این محصول جدید دسته. کسب و کار باید قادر به درک دقیقا چگونه به خوبی تیم خود را در حال انجام در سراسر خود را حیاتی ترین ارتباطات کسب و کار, کانال, اما لازم نیست دست و پا گیر و اغلب ویژگی های پف کرده که CRMs یا کارمند ردیابی ابزار ارائه.
 
"ما خوشحال می شود قادر به کمک به مایکروسافت o365 مبتنی بر کسب و کار و تیم حرکت و حتی رشد در محیط چالش انگیز است که Covid-19 ایجاد کرده است. یکپارچه سازی و آماده سازی داده ها برای تجزیه و تحلیل و ارائه محصولات است که اندازه گیری دقیقا آنچه شما نیاز دارید برای دیدن و امکان اجرای سریع در مقیاس معمولا طول می کشد بسیاری از زمان و تلاش برای به دست آوردن حق و می تواند بسیار پر هزینه است. با مقدمه ای از محصول ما درآمد تیم می تواند تمرکز بر آنچه آنها بهترین را انجام دهید در حالی که مدیران می توانند با دقت پیگیری و بهینه سازی خود را در تیم بهره وری و حجم کار در هر کجا که هستید قرار گرفته است." – Howard Moodycliffe مدیر عامل شرکت timetoreply.
 
در حالی که وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از ایمیل کسب و کار تجزیه و تحلیل محصولات در بازار, هیچ یک از آنها ارائه سطح تجزیه و تحلیل و بینش به مایکروسافت o365 مبتنی بر کسب و کار است که timetoreply می کند. timetoreply باقی مانده است تنها ابزار تجزیه و تحلیل است که با این نسخهها کار با هر نرم افزار ایمیل.
 
در مورد
 
timetoreply است یک ایمیل به تجزیه و تحلیل ترافیک کسب و کار. تاسیس در سال 2013 timetoreply را SaaS محصولات در سراسر دنیا استفاده می شود با یک لیست در حال رشد از بنگاههای کوچک و متوسط و شرکت های فورچون 500 در تمام بخش های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن