اضافه کردن یک لمس از ادویه & شیرینی به خود مارگاریتا

با تشکر از شما Espolòn® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.چه چیزی الهام بخش شما برا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

با تشکر از شما Espolòn® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "من با الهام از سبزی تازه که من در حال رشد در باغ من! من خوش شانس می شود قادر به صرف زمان در خارج از منزل و می خواستم برای به اشتراک گذاشتن همان کسانی که تازه طعم ساده مارگاریتا تنوع."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "گرم و آفتابی روز التماس برای Margaritas! و برخی آن را مانند داغ ترکیبی از گرما شیلی با خنک کننده سبزی مانند نعنا و گشنیز. آن را مناسب برای آب و هوای گرم!"

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "خیقو-خیقو. برروی ریتمیک آلی—آنها را از منزل و یکپارچه می تواند با گذر از روز به شب. مرکز تابستان من playlist."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "Tacos, البته! پرتاب برخی از carne asada در کوره و خیس خوردن در آن تابستان vibes."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "من می خواهم به این کوکتل برای همه دوستان من. من از دست دوستان من است."

Some Like it Hot

توسط Jessie Smyth

مواد تشکیل دهنده

  • 1.5 قطعات Espolòn® بلانکو تکیلا
  • 1 قسمت Ancho ریس شیلی لیکور®
  • 1 قسمت آبلیمو
  • .75 بخشی تند شربت عسل*
  • شیشه: سنگ rimmed, با, گشنیز, نمک
  • چاشنی زدن: گشنیز شکوفه

جهت

اجرای آهک گوه در امتداد لبه از یک سنگ شیشه ای. شیب مرطوب rim به یک ظرف پر از تخم گشنیز و نمک (مخلوطی از دو قسمت گشنیز و 1 قسمت نمک). قرار دادن شیشه ای تهیه و به سمت.

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده به یک شاکر و پر کردن با یخ. لرزش و فشار به آماده شیشه ای پر شده با یخ. چاشنی زدن با یک گشنیز شکوفه.

تند شربت عسل*

اضافه کردن 2/3 فنجان عسل و 1/3 از یک فنجان آب گرم را به مخلوط کن. اضافه کردن یک تعداد انگشت شماری هر یک از گشنیز تازه نعناع و ریحان و ترخون به علاوه 2 jalapeños و کمی گشنیز و هل و زیره. ترکیب متوسط تا زمانی که شما یک سبز زیبا بچسبانید. فشار شربت را در یک بطری تمیز.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب