موسیقی وارنر همکاران با Ziiki رسانه

موسیقی وارنر با همکاری Ziiki رسانه موسیقی خبرخوان کننده و توزیع کننده و تولید خانه است که به سرعت در حال گسترش

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

موسیقی وارنر با همکاری Ziiki رسانه موسیقی خبرخوان کننده و توزیع کننده و تولید خانه است که به سرعت در حال گسترش حضور خود در بازار هند. شرکت متخصص در Punjabi صحنه توزیع موسیقی محلی و ستاره ها از جمله Daler Mehndi, گل یاس, Sandlas و J ،

پنجابی موسیقی محبوب است در سراسر شبه قاره نه فقط با 125 میلیون Punjabi سخنرانان در هند و پاکستان. آن را نیز تا به حال بین المللی تاثیر نیست حداقل در میان قابل ملاحظه ايراني مهاجر در کانادا برخی از 700000 نفر و قابل توجه جوامع در استرالیا و انگلستان و آمریکا.

Ziiki ساخته شده است یک زیر بزرگ آنلاین با 110 subchannels در یوتیوب است که جذب بیش از 15 میلیون مشترک در هند به تنهایی.

معامله را ببینید Ziiki هند کارنامه مجاز به موسیقی وارنر را ادا تقسیم و به تازگی راه اندازی موسیقی وارنر هند که باز برای کسب و کار در ماه مارس است.

هند موسیقی ضبط شده بازار بزرگ بالقوه است. این دومین جمعیت در جهان با بیش از 40 درصد از افراد در سن 25 یا زیر و غنی و متنوع موسیقی سنت است. در حالی که هند در حال حاضر تنها پانزدهم بزرگترین بازار با توجه به IFPI ارقام آن است که انتظار می رود به سرعت در حال رشد به عنوان دسترسی به اینترنت را بهبود می بخشد و داده ها و سقوط قیمت ها.

Alfonso Perez-Soto EVP شرق اروپا و خاورمیانه و هند و آفریقا و موسیقی وارنر می گوید: "این یک همکاری است که بیشتر خواهد شد افزایش حضور ما در هند است. ما باید یک استراتژی برای تعامل با طیف گسترده ای از هنرمندان و ژانرهای در هند و ramping تا حضور ما در Punjabi music مرکزی است که رویکرد است."

آرون نگر مدیر عامل, مدیر عامل, Ziiki رسانه می افزاید: "من خیلی هیجان زده به کار با موسیقی وارنر و ادا. این معامله را قادر می سازد ما را به سطح شیب دار تا حضور ما در Punjabi music – کشف و ثبت اعمال بیشتر ایجاد محتوای سمعی و بصری و بیشتر موسیقی شگفت انگیز برای طرفداران. اشتها برای Punjabi مجموعه بزرگ است نه فقط در هند بلکه در سراسر جهان است. این همکاری همچنین به ما می دهد فرصت برای کشف جالب همکاری میان هنرمندان و موسیقی وارنر بین المللی استعداد استخر."

ایلیا Seton رئيس جمهور موسیقی مستقل و خالق خدمات وارنر موسیقی آمده است: "ADA تیم فوق العاده هیجان زده در مورد این معامله است. پنجابی موسیقی یک صحنه پر رونق شده است که رشد ارگانیک در سراسر هند و فراتر از آن, و ما می توانیم turbocharge که رشد. ما می خواهیم به اولین انتخاب برای Punjabi عمل می کند که می خواهند برای رسیدن به مخاطبان جهانی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن