مغلوب ساختن پیشی جستن دونفره کردن در شیطان اسپرم Doc

رئیس جمهور ایالات متحده دو برابر شده است در پشتیبانی از پزشکان "اجلاس" نا مشخص افشا و خنثی COVID-19 دارو هیدرو

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دو برابر شده است در پشتیبانی از پزشکان "اجلاس" نا مشخص افشا و خنثی COVID-19 دارو هیدروکسی کلروکین—فقط به عنوان رسانه های اجتماعی شرکت های سرکوب ویروسی coronavirus دروغ که بیرون آمد از این رویداد.

Facebook, Twitter و YouTube حذف ویروسی تصویری از این رویداد که تا به حال به دست آورد میلیون ها نفر از نمایش ها پس از رئیس جمهور تهمت و دیگران را بازتوییت کرد کلیپ. SquareSpace نیز به حالت تعلیق در سایت برای امریکا خط مقدم پزشکان که قرار در این رویداد است. ویدیو های گریز از مرکز دکتر استلا امانوئل که ادعا کرد که بحث برانگیز ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین یک "درمان" برای Covid-19 و ماسک نیست لازم کشیده شد از این سیستم عامل برای به اشتراک گذاری اطلاعات غلط در مورد این بیماری است. توییتر نیز به طور خلاصه قفل حساب توییتر از رئیس جمهور, پسر, Donald Trump Jr., زمانی که او در توییتی ویدیو و آن را به نام "باید به سازمان دیده بان!!!"

ویروسی که متصلب تا بیش از 13 میلیون بازدید در Facebook, جلب توجه بیشتر به برخی از امانوئل بیشتر عجیب و غریب قبلی پزشکی ادعا می کند. The Daily Beast گزارش روز شنبه که امانوئل ادعا کرده است در گذشته که برخی پزشك زنان, بیماری های ناشی از ارتباط جنسی در خواب-جهان با شیاطین با شیطانی مایع منی به عنوان ریشه از زحمات.

امانوئل نیز ادعا کرد که پزشکان با استفاده از DNA بیگانه در درمان های پزشکی و مارمولک مانند "خزندگان" بیگانگان درگیر هستند در دولت ایالات متحده. امانوئل نیز حاضر به ارائه اثبات ادعای او را که او را برای درمان صدها نفر از Covid-19 بيمار با هیدروکسی کلروکین.

اما که نمی تصفیه و تزکیه تهمت که در ستایش امانوئل و همکار او مقدم پزشکان در یک بعد از ظهر سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی. "من می توانم به شما بگویم این او بود که در هوا همراه با بسیاری دیگر از پزشکان," او گفت:. "آنها از طرفداران بزرگ از هیدروکسی کلروکین و من فکر کردم او بسیار چشمگیر بود به این معنا که از جایی که او آمد من نمی دانم که کشور او می آید اما او گفت که او تا به حال موفقیت فوق العاده ای با صدها نفر از بیماران مختلف و با خودم فکر کردم صدای او مهم بود صدای, اما من می دانم که هیچ چیزی در مورد او."

"برای برخی از این دلیل اینترنت می خواستم به آنها را و آنها را در زمان خاموش" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: از این گروه است. "من حدس می زنم توییتر آنها را در زمان خاموش و من فکر می کنم Facebook آنها را در زمان خاموش. من نمی دانم که چرا من فکر می کنم آنها بسیار محترم پزشکان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس توصیف یک زن ظاهرا امانوئل به عنوان "دیدنی" در اظهارات او را در مورد هیدروکسی کلروکین.

"من نمی دانم که چرا آنها او را در زمان خاموش اما آنها در زمان او شاید آنها تا به حال یک دلیل خوب شاید آنها نمی, من نمی دانم," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

حامیان امریکا خط مقدم پزشکان و سفید کت اجلاس رفت و حتی بیشتر. امانوئل عجیب و غریب اظهارات و مطالب حذف را وادار به متحدان خود برای دو برابر کردن.

جنی بث مارتین, co-founder of Tea Party Patriots, که کمک به سازماندهی پزشکان اجلاس را بازتوییت کرد امانوئل شکایت که او و دیگر شرکت کنندگان بودند که "حمله تمسخر و بی اعتبار" در پی این رویداد است.

"پزشکان در حال سکوت با تکنولوژی" مارتین توییتی. "به چپ رسانه ای نمی خواهید هیدروکسی کلروکین به کار به آن معنی خواهد بود که رئیس جمهور realDonaldTrump درست بود!"

دکتر سیمون طلا, رهبر آمریکا در خط مقدم پزشکان که برجسته دکتر امانوئل زمان به توییتر به انتقاد از رسانه های اجتماعی شرکت "سانسور پزشکان از صحبت در مورد COVID-19 و هیدروکسی کلروکین."

طلا را تبدیل به یک دانشمند در سمت راست برای بحث در coronavirus بیماری همه گیر. دکتر و استنفورد دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده تایید استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن-تایید داروی هیدروکسی کلروکین که FDA می گوید نه یک درمان موثر برای COVID-19 و در مقابل استفاده از ماسک آن را "خرافات."

قبل از اجلاس طلا مشغول به کار با Tea Party Patriots به نویسنده یک قالب نامه ای به رئیس جمهور تهمت و برچسب زدن به مستندات یک "جرم تلفات رویداد" و دعوت از آمریکایی ها به درخواست پزشکان به ثبت نام و انجام مصاحبه با Tea Party Patriots.

طلا را تحسین را نیز گرفته تا مبارزه. او شده است یک ضربه بزرگ در جناح راست پادکست مدار انجام مصاحبه با صاحب نظران دنیس Prager چارلی کرک و رادیو میزبان Mark Levin. هر سه باید پس از انتقاد رسانه های اجتماعی سرکوب محتوا از sumit با Prager دانشگاه republishing امانوئل انتقاد از دکتر Anthony Fauci. لوین شدت انتقاد کرد در روزانه وحش پوشش امانوئل خواستار آن را "باطل خلط ماشین" برای دقت نقل از او اظهارات قبلی.

Breitbart که تصویری در مورد اجلاس معلق توسط Facebook, اعلان مجدد متخلف کلیپ در صفحه اول.

در روز قبل از آن در یکی دیگر از کت سفید نشست, رویداد, امانوئل ناودان "حرفه ای هک" در پزشکی که به انتقاد از استفاده از هیدروکسی کلروکین. اما او را نجات داد ویژه سولفات برای پزشکان که حاضر به تجویز دارو زیرا آنها ظاهرا ترس از حرفه ای عواقب خواستار آنها را "خوب آلمانی ها" — اشاره به آلمانی ها پس از جنگ جهانی دوم که ادعا کرد که آنها تا به حال هرگز نازی ها پشتیبانی می کند.

"شما هیچ متفاوت از یک قاتل" امانوئل گفت. "شما هیچ فرقی با هیتلر."

-- شکارچی Woodall, گزارش, کمک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب