بریتانیا را متهم 'روسیه بازیگران' از تلاش برای دخالت در سال 2019 انتخابات

بریتانیا را متهم کرده است روسیه از تلاش برای دخالت در سال 2019 انتخابات عمومی بیشتر چیز ساییده شده روابط بین د

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

بریتانیا را متهم کرده است روسیه از تلاش برای دخالت در سال 2019 انتخابات عمومی بیشتر چیز ساییده شده روابط بین دو کشور است. قانونگذاران بریتانیا به دلیل آزادی مدتها در انتظار گزارش اتهامات در ماه آینده.

دولت بریتانیا روز پنجشنبه گفت که روسیه اقدام به دخالت در آن 2019 انتخابات با به دست آوردن اسناد حساس در یک برنامه ریزی توافقنامه تجارت آزاد با آمریکا و نشت آنها را آنلاین.

انگلیسی, وزیر امور خارجه Dominic Raab گفت: دولت تحقیقات نشان داده است که unnamed "روسیه بازیگران" بارها و بارها اقدام به دخالت در ماه دسامبر انتخابات اما هدف نهایی شد اعلام نشده است.

"این تقریبا قطعی است که بازیگران به دنبال دخالت در سال 2019 به طور کلی انتخابات را از طریق آنلاین تکثير غیر قانونی به دست آورد و به بیرون درز دولت اسناد" گفت: Raab.

"حساس دولت اسناد و مدارک مربوط به انگلستان و آمریکا توافقنامه تجارت آزاد بودند غیر قانونی به دست آورد قبل از 2019 انتخابات و منتشر آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی پلت فرم ق," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: از روسیه با عشق ؟ دولت بریتانیا نشسته روی داغ دکمه گزارش

هوش و کمیته امنیت گفت: این امر آزادی مدتها در انتظار گزارش در مورد اتهام دخالت مجلس در تابستان استراحت در هفته آینده. این کمیته گفت که قادر به انتشار این گزارش پس از آن وارد شده بود در سال گذشته پس از نخست وزیر بوریس جانسون حاضر به حذف آن پیش از ماه دسامبر انتخابات عمومی.

این گزارش نیاز به تایید دولت قبل می توان آن را به عموم مردم منتشر شد.

روسیه را رد 'بی اساس'

روسیه قویا تکذیب بریتانیا اتهامات انتخابات دخالت و همچنین اتهاماتی که هکرها با حمایت اطلاعاتی روسیه خدمات هدفمند coronavirus واکسن پژوهش است.

"ما فقط می توانیم بگویم این است: روسیه هیچ ربطی به این تلاش. ما را قبول نمی کند چنین اتهامات و نه آخرین پایه و اساس اتهامات دخالت در سال 2019 انتخابات" سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت: TASS news agency.

روسیه متهم شده است که از دخالت در کشورهای دیگر' در انتخابات قبلی از جمله انگلستان سنجی. شده است وجود دارد حدس و گمان است که این گزارش منتشر نشده ممکن است فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد پتانسیل لینک بین روسیه و ترک کمپین رفتن به 2016 رفراندوم رای گیری در بریتانیا و خروج از اتحادیه اروپا است. انگلستان رای به ترک اتحادیه توسط یک حاشیه باریک و رسما چپ اتحادیه اروپا در ماه ژانویه است.

در ایالات متحده به ویژه شورای رابرت مولر راه اندازی چند سال رسیدگی به این اتهام که روسیه با دخالت 2016 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری. مغلوب ساختن پیشی جستن و روسیه هرگونه تخلف است. هکرها منتشر شد بیش از 19,000 ایمیل در میان حزب دموکرات مقامات در آستانه سال 2016 دموکراتیک ملی کنوانسیون از طریق ویکی لیکس. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بعد رفت برای برنده شدن در انتخابات.

kbd/rs (Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب