مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان COVID مرگ و میر در فاکس نیوز مصاحبه: 'آن چه در آن است'

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به این باور است که آمریکا یکی از بالاترین coronavirus میزان مرگ و

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به این باور است که آمریکا یکی از بالاترین coronavirus میزان مرگ و میر در جهان و خار افزایش مرگ و میر از این بیماری همه گیر در طول یک مجادله و ستیز یکشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز لنگر کریس والاس.

در اولین مصاحبه با جانباز اخبار لنگر در نزدیک به دو سال رئیس جمهور بلافاصله رشد خشم زمانی که والاس فشرده او را در افزایش coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان چیزی که مغلوب ساختن پیشی جستن است اصرار دارد با توجه به فقط "سوزاندن embers" و افزایش تست.

"چرا که ما باید بزرگ تست چرا که ما بهترین تست ها در جهان است. اگر ما نمی توانیم به تست شما نمی خواهد بود قادر به نشان می دهد که نمودار" مغلوب ساختن پیشی جستن بیدارم. "اگر ما آزمایش نیمی به همان اندازه تعداد کسانی که خواهد بود."

والاس در ضمن اشاره به این که "آیا سوزاندن embers" اما بیشتر شبیه به یک "جنگل آتش" باعث تهمت به تلافی که او را "خاموش کردن شعله های آتش" از کسانی که "embers" قبل از شکایت است که کشورهای دیگر نیز در برخورد با افزایش موارد است.

"چرا آنها بحث در مورد مکزیک است؟" مغلوب ساختن پیشی جستن نعره میکشید. "است که به ما کمک می کند. و همه می توانم بگویم این است که خدا را شکر من ساخته شده بسیاری از دیوار زیرا اگر من یک دیوار تا ما را بسیار مشکل بزرگتر با مکزیک است."

روباه میزبان برجسته شماره از دانشگاه جانز هاپکینز به ضرب گلوله کشته است که ایالات متحده در حال حاضر "هفتم بالاترین میزان مرگ و میر در جهان" است و اتحادیه اروپا در حال حاضر ممنوعیت آمریکایی مسافران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اما به دروغ ادعا کرد که امریکا در میان پایین ترین نرخ مرگ و میر, درخواست کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany به او یک سند برای اثبات او حق است. او در ادامه متهم والاس بودن "خبر جعلی." والاس برای درج یک جداگانه گزارش بخش که در آن نقطه در مصاحبه اطلاع رسانی به بینندگان که کاخ سفید با استفاده از یک گمراه کننده نمودار را مغلوب ساختن پیشی جستن است.

رئیس جمهور ادامه خواهد داد به این باور هستند که تنها دلیل آمریکا موارد خونتان است که با توجه به افزایش تست باعث والاس به تلافی است که در حالی که آزمایش افزایش یافته است 37 درصد موارد تا 194 درصد و مثبت شدن نرخ افزایش یافته است در هفته های اخیر.

پس از رئیس جمهور ادعا کرد اکثریت قریب به اتفاق موارد فقط افراد جوان "با sniffles," والاس گفت: او که قرار بود به مغلوب ساختن پیشی جستن "به نفع" با اجازه دادن به او برای متقاعد کردن مخاطبان است که او نیست بازی کردن ویروس.

"من می توانم به شما بگویم مرگ نمودار 1,000 موارد یک روز" والاس افزود: زمانی که رئیس جمهور اصرار داشت او با در نظر گرفتن همه گیر جدی است.

"ببخشید این همه بیش از حد نباید یک مورد" تهمت ضرب گلوله کشته است. "آن را از چین آمد, آنها باید هرگز اجازه دهید آن را فرار آنها باید هرگز اجازه دهید آن را اما از آن است که آنچه در آن است."

والاس نیز فشرده مغلوب ساختن پیشی جستن در دولت او تلاش به لام بالا بیماری های عفونی متخصص دکتر Anthony Fauci که تهمت و سرزنش صرفا یک مقام کاخ سفید رفتن rogue. در همان زمان تهمت مطمئن ساخته شده است که می گویند که Fauci یک "جنجال آفرینی" شده است و "اشتباه" در همه گیر بسیاری از بار.

روباه میزبان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن که او اشتباه شده است کاملا چند بار خود را بر روی ویروس بازی او را در مجموعه ای از کلیپ های نشان دادن نسبت ناروا پیش بینی است که این بیماری به سرعت ناپدید می شوند و موارد خواهد به زودی به صفر است.

"من خواهید بود در نهایت حق" او با اطمینان اعلام کرد. "من گفت: آن را به ناپدید می شوند من دوباره آن را می گویند...و من درست است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب