Geraldo ریورا Frets در مورد 'پلیس': وجود یک "گتو جنگ داخلی در جریان'

فاکس نیوز خبرنگار-at-large Geraldo ریورا گرفت موضوع را با سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش و رهبران دموکر

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

فاکس نیوز خبرنگار-at-large Geraldo ریورا گرفت موضوع را با سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش و رهبران دموکرات در شب دوشنبه grousing که آنها نگران به اندازه کافی با "پلیس" و این ادعا وجود دارد یک "گتو جنگ داخلی در جریان است."

با تظاهرات هنوز هم مواج بیش جورج فلوید مرگ و خشونت پلیس فاکس نیوز, میزبان, Sean Hannity اختصاص داده شده بالای خود را دوشنبه شب نشان می دهد به صدایی زنگ بیش از "بی قانونی" ظاهرا در حال اجرا شایع در لیبرال-اجرای شهرستانها.

پس از آوردن به خشونت های اخیر در سیاتل "CHOP" در منطقه و شهرستان به دنبال به مرحله خودمختار منطقه بیش از روزهای آینده Hannity اصرار داشت که خشونت در حال اجرا است "خارج از کنترل" در دموکراتیک به رهبری مناطق قبل از تبدیل به ریورا که به نام فعالان به تمرکز توجه خود را.

"من می خواهم برای شروع یک جنبش اجتماعی به نام "سیاه Toddlers' زندگی موضوع'" او بانگ زد: قبل از بحث در مورد اخیر تیراندازی مرگ و میر در شیکاگو است. "سیاه toddlers' زندگی نیز توجه و وقت آن است که افرادی که فروش دیگر سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در هیئت مدیره و نجات فرزندان خود را."

بعد از آن در بخش پس از فاکس نیوز خبرنگار کوین Corke گزارش معترضان و افسران پلیس برخورد خارج از کاخ سفید ریورا و Hannity برداشت تا موضوع دوباره و رفت و حتی بیشتر با آن است.

"این پوسیدگی, پوسیدگی عدم ایمنی و امنیت تخریب شده است که در سیستم آموزشی ما که میراث همه این بزرگ لیبرال شهرستانها در این لیبرال متحده" Hannity بیدارم. "این فقط یک واقعیت است Geraldo. آن انکار ناپذیر است در این نقطه است."

گفت: او می خواهد قانون حمایت به "همه" برای جلوگیری از "آنارشیست ها و antifas جهان" ریورا ادعا کرد که معترضان "تابستان عشق" است که بیش از در حال حاضر قبل از تبدیل شدن به رهبران سیاه و سفید و دموکرات ها.

"بزرگترین مشکل در هم شکسته خانواده" ریورا ادامه داد. "سیاه و جنایت. شما هرگز در مورد بحث... که در آن ما هستند رهبران بزرگ? که در آن است که جو بایدن در سیاه و سفید در سیاه و سفید جرم است؟"

خواستار آن را "تهدید مرگبار" رو سیاه و نوجوانان کهنه نشان می دهد بحث میزبان گفت: "پلیس" شد "مسائل واقعی جنبش اجتماعی" و او می خواست که معترضان به تمرکز انرژی خود را بر روی آن و نه فقط خشونت پلیس و نژادی عدالت است.

"این یک محله یهودی نشین, جنگ داخلی در جریان است و به دلیل صحت سیاسی ما در مورد آن صحبت نمی چرا که مردم می ترسند که آنها می تواند در نظر گرفته نمی شد," او گفت:. "که ما نمی خواهد در سمت جدید اکثریت اخلاقی. من فکر می کنم آن را پوچ است که ما در حال تبدیل شدن ما به عقب. که قاتل واقعی از اقلیت."

ریورا و سپس در ادامه به انتقاد از رسانه های دیگر برای "سکوت" در مورد این موضوع در حالی که به طور همزمان کف فاکس نیوز برای به طور منظم گزارش خشونت در درون شهرها است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن