'مردم عادی' تولید به Pornhub: جلوگیری از اجازه دادن به مردم سرقت ما صحنه های جنسی!

از آنجا که اولین آن در ماه گذشته Hulu اقتباس از سالی رونی رمان مردم عادی شده است و ستایش برای آن در تحریک جنسی

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

از آنجا که اولین آن در ماه گذشته Hulu اقتباس از سالی رونی رمان مردم عادی شده است و ستایش برای آن در تحریک جنسی. این مجموعه به شرح زیر مملو رابطه عاشقانه بین ماریان و کانل بیش از چند سال از آغاز زمانی که آنها در مدرسه بالا است. بعد قسمت از مجموعه نیز مجسم ماریان را اکتشاف برده. با توجه به تمام این را شاید باید به عنوان جای شگفتی نیست که کسی پاره نشان می دهد بیشتر وابسته به عشق شهوانی توالی و ارسال آنها را بر روی ، —اما تولید این سری با اینحال کمتر از خوشحالی.

با توجه به تنوع 22 دقیقه ای از نشان می دهد وابسته به عشق شهوانی, توالی به نظر می رسد در پورنوگرافی سایت در هفته گذشته—و اگر چه Pornhub حذف کرده و آن حلقه در حال حاضر ظهور تا جاهای دیگر. مردم عادی تولید اد Guiney گفت: تجارت "ما بسیار نا امید که گزیده ای از این سری از مردم عادی استفاده شده است در این راه. این هر دو نقض کپی رایت و از همه مهمتر آن را عمیقا بی احترامی به بازیگران درگیر و به گسترده تر تیم خلاق."

Pornhub معاون رئیس جمهور کوری قیمت و در عین حال گفت: تنوع "، به طور کامل سازگار با قانون است. ما احترام همه کپی رایت درخواست و ما به محض آگاه شدن از وجود این نوع از فیلم ها در سایت ما, ما باید آنها را حذف کرد."

به عنوان انواع امتیاز از این عمل دور از معمول. سری مانند HBO را بازی تاج و تخت تلاش کرده اند با همان چیزی که در طول خود به خود اجرا می شود و در حالی که وب سایت های مشروع به طور معمول مطابق با درخواست حذف مانند Guiney را دیگران همیشه تسلیم به همین راحتی. در طی کردم's اجرا ، آمار منتشر شده در مورد محبوبیت مختلف عبارات جستجو مربوط به سری. یک جستجوی سریع در ، در زمان نوشتن نشان می دهد کاربران ارسال شده در کلیپ ها و تالیفات ظاهرا از سری, از جمله , پرستار جکی, دختران, بی شرمانه, ناامن, شادی و سرخوشی, بزرگ, تو, و بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب