مغلوب ساختن پیشی جستن افتخارات حقوق مدنی قهرمان John Lewis با غیرشخصی اعلام ارسال شده از گلف

John Lewis که صرف زندگی و حرفه خود را به عنوان یک عضو مدنی مبارزه خستگی ناپذیر برای حقوق مدنی درگذشت جمعه در س

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

John Lewis که صرف زندگی و حرفه خود را به عنوان یک عضو مدنی مبارزه خستگی ناپذیر برای حقوق مدنی درگذشت جمعه در سن 80. در اواخر صبح روز شنبه پس از ساعت ها سکوت کاخ سفید با صدور بیانیه خواستار پرچم به پرواز در نیمه کارکنان کاخ سفید و زمینه های عمومی, نظامی, مطالب, و بیشتر. سند عمومی به عنوان رئیس جمهور golfed در باشگاه خود در ویرجینیا است که در مورد به عنوان غیرشخصی به عنوان آن می شود.

"به عنوان یک علامت احترام به حافظه و دیرینه خدمات عمومی از نماینده John Lewis, گرجستان" در این بیانیه آمده است: "من بدین وسیله سفارش توسط سازمان مقرره در قانون اساسی و قوانین ایالات متحده آمریکا که با پرچم ایالات متحده باید به پرواز در نیمه کارکنان در کاخ سفید و پس از تمام ساختمان های عمومی و زمینه را در تمام پایگاه های نظامی و نیروی دریایی ایستگاه و در تمام کشتی های نیروی دریایی دولت فدرال در منطقه کلمبیا و در سراسر ایالات متحده و سرزمین و اموال آن را از طریق 18 ژوئیه سال 2020 است. من هم مستقیم است که پرچم باید به پرواز در نیمه کارکنان برای مدت مشابه در تمام ایالات متحده سفارتخانه ها legations, دفاتر کنسولی و دیگر امکانات در خارج از کشور از جمله تمام امکانات نظامی و کشتی های نیروی دریایی و ایستگاه."

"در گواهی مراتب بالا من hereunto مجموعه دست من این روز هجدهم ژوئیه در سال خداوند ما دو هزار و بیست و استقلال از ایالات متحده آمریکا دو صد و چهل و پنجم" در این بیانیه آمده امضا Donald J مغلوب ساختن پیشی جستن.

جانباز CBS کاخ سفید خبرنگار علامت Knoller گفت: Lewis شد هشتمین فرد تهمت صادر کرده است پرچم-کاهش اعلام ، این دیگران بودند و رهبر جنبش حقوق مدنی الیاس کامینگز آستین خدمت دیوان عدالت جان پل استیونز کهنه دموکراتیک Congressman John Dingell رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش قهرمان جنگ و زمان کنگره جمهوری خواه جان مک کین, کشیش بیلی گراهام و فضانورد-تبدیل-congressman John Glenn.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany ارسال شده در بیانیه خود او در توییتر در صبح روز شنبه خواستار لوئیس "نماد جنبش حقوق مدنی" که در سمت چپ "یک میراث پایدار است که هرگز فراموش نخواهد شد."

"ما خانواده او در نماز ما به عنوان ما به یاد داشته باشید تشکر. John Lewis' باور نکردنی سهم کشور ما" او هنوز توییتی.

پس از McEnany نوشته شده او بیانیه کنگره کارن باس (D-CA) که به عنوان رئیس کنگره سیاه حزبی خواست رئیس جمهور به اجازه McEnany بیانیه صحبت می کنند برای دولت.

"[W]آنکه ملت سوگوار عبور از یک قهرمان ملی, لطفا, می گویند هیچ چیز" باس در توییتر نوشت. "لطفا نظر خود را در زندگی از کنگره لوئیس... لطفا اجازه دهید ما سوگواری در صلح است."

مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش کرده است به افتخار رقبای سیاسی خود در گذشته; پس از جان مک کین مرگ در سال 2018 او مواجه شدید واکنش هنگامی که او دستور داد که پرچم مطرح شود از نیمه افراشته به موقعیت طبیعی. او گفت که او "هیچ فن" از اواخر جمهوریخواه و griped که هیچ کس او را برای دادن مک کین یک مراسم تشییع جنازه.

یکی می تواند استدلال می کنند که رئیس جمهور خرده و غیرشخصی پاسخ به این passings هستند در بخش طراحی شده برای جلوگیری از هر گونه بوی نفاق—اما با این وجود اپتیک هرگز بزرگ است. با توجه به MSNBC پخش از شنبه صبح هر زندگی رئیس جمهور سابق در حال حاضر پرداخت ادای احترام به لوئیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 حریف جو بایدن انتشار بیانیه ای در پاسخ به لوئیس مرگ نیز ستایش دیرین خود همکار به صورت خستگی ناپذیر خود را صالح و کار به عنوان به خوبی به عنوان او روح شاد.

"ما ساخته شده است در این عکس از خدا و پس از آن وجود دارد, John Lewis" بایدن نوشت: در بیانیه طولانی. "چگونه کسی می تواند در گوشت و خون بود خیلی شجاع پر از امید و عشق را در چهره خیلی نفرت و خشونت و انتقام?

"شاید این روح است که جان به عنوان یک پسر جوان در جنوب عمیق خواب موعظه انجیل اجتماعی است; اخلاق کاری خود را sharecropper پدر و مادر به او القا و که با او باقی ماند; محکومیت نافرمانی مدنی بدون خشونت او تسلط از دکتر کینگ و بی شماری بی باک رهبران جنبش; یا مطیع ارتباط با ترکیبات گرجستان 5 منطقه او وفاداری خدمت برای چندین دهه است. یا شاید از آن بود که او واقعا یکی از یک نوع و یک قطب نمای اخلاقی که همیشه می دانست که در آن به نقطه ما و از آن جهت به ماه مارس است."

"این نادر است برای دیدار و همراهی ما قهرمانان" بایدن ادامه داد. "جان بود که قهرمان برای بسیاری از مردم از هر نژاد و ایستگاه از جمله ما. او جذب نیروی انسانی در طبیعت ظلم و ستم در طول دوره زندگی خود و تنها چیزی که در نهایت می تواند او را متوقف شد سرطان است. اما او تلخ بود. ما به او صحبت کرد و چند روز پیش برای بار آخر. صدای او هنوز فرمان احترام و خنده او بود و هنوز هم پر از شادی. به جای پاسخ دادن به نگرانی های ما برای او خواسته درباره ما. او از ما خواست به ماندن متمرکز در کار ناتمام مانده به درمان این ملت است. او خود را—یک مرد در صلح و عزت و فضل و شخصیت."

"جان زندگی به ما یادآوری می کند که قدرتمند ترین نماد از آنچه در آن به معنی یک آمریکایی است که آنچه ما با آن زمان ما باید به واقعی وعده ملت ما—که ما همه برابر خلق شده اند و سزاوار به درمان به همان اندازه" بایدن نوشت. "از طریق ضرب و شتم راهپیمایی ها و دستگیری, بحث در مورد جنگ و صلح و آزادی و قانونی مبارزه برای شغل خوب و مراقبت های بهداشتی و اساسی حق رای او به ما آموخت که در حالی که سفر به سوی برابری آسان نیست ما باید نترس و هرگز از ترس دولا شدن و هرگز تسلیم. است که به اتهام یک آمریکایی بزرگ و فروتن مرد خدا ما را ترک کرده است."

"برای پدر و مادر در تلاش برای پاسخ به فرزندان خود سوال در مورد چه چیزی را از جهان ما در امروز آموزش آنها را در مورد John Lewis," بایدن ادامه داد. "به صورت مسالمت آمیز تظاهرات کننده به صورت نژادی و عدالت اقتصادی در سراسر جهان که در حال پرسیدن که در آن ما را از اینجا دنبال خود منجر شود. برای همکار خود قانونگذاران حکومت توسط وجدان خود را مانند او نه برای قدرت و یا حزب. او ما پل به تاریخ ما پس ما را فراموش نکنید آن درد و آینده ما بنابراین ما هرگز از دست دادن امید ما. به جان پسر جان مایل به خانواده و دوستان و کارکنان و ترکیبات ما ارسال و ما به شما عشق و نماز است. با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری او را با ملت و جهان است. و به جان, مارس بر دوست عزیز. خدا شما را برکت دهد. ممکن است شما دوباره با معشوق خود را لیلیان. و ممکن است شما همچنان الهام بخش صالح خوب مشکل از آسمان پایین."

لوئیس بود که وحشیانه مورد ضرب و شتم در حقوق مدنی در اعتراض به تلاش برای عبور از ادموند Pettus پل به مونتگومری در سال 1965. در دهه های پس از او یک پیشرو مبارز برای رای دادن حقوق و کنگره که در خدمت این کشور برای چندین دهه است. زمان magazine اعلام کرد لوئیس زندگی سنت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن