"سونی پژوهش و برنامه جایزه" گسترش به اروپا آن را به عنوان وارد سال پنجم خود را

سونی اعلام کرد که در حال حاضر دریافت ارسالی برای آن جایزه تحقیقات برنامه در حال حاضر در سال پنجم خود را. این ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

سونی اعلام کرد که در حال حاضر دریافت ارسالی برای آن جایزه تحقیقات برنامه در حال حاضر در سال پنجم خود را. این برنامه فراهم می کند در دانشگاه های آمریکا و کانادا و شروع این سال را انتخاب کنید کشورهای اروپایی* بودجه برای برنامه های تحقیق در حال ظهور و فن آوری های نوین در همکاری با سونی تحقیقات خود گروه.

"برای چهار سال گذشته سونی پژوهش و برنامه جایزه شده است یک فرصت بسیار عالی برای بالا محققان به همکاری با ما جهانی مهندسین برای حل مسائل و مشکلات دنیای واقعی با هر دو طرف بهره" گفت: Toru Katsumoto اجرایی, معاون رئیس جمهور, Sony Corporation "ما هیجان زده به در حال حاضر گسترش برنامه های ما شامل اروپا آن را به عنوان صفحه اصلی از برخی از جهان برجسته ترین دانشمندان و محققان و ما امیدوار به گسترش برنامه حتی بیشتر مناطق در آینده است."

سونی پژوهش و برنامه جایزه متشکل از دو جایزه - دانشکده جایزه نوآوری, و متمرکز در پژوهش های جایزه. هر دو جوایز هماهنگ توسط سونی مرکز R&D و ممکن است سقوط در سه موضوع گسترده ای دسته بندی: فن آوری اطلاعات دستگاه و مواد و علوم زندگی و ایجاد فرصت های جدید برای اعضای هیات علمی برای شرکت در تحقیقات برش لبه منجر به معرفی دستیابی به موفقیت فن آوری.

دانشکده جایزه نوآوری کمک های مالی به مبلغ 100,000 تومان به محققان اصلی برای یک سال با امکان تمدید آن برای پروژه های تحقیقاتی است که سقوط در داخل سونی پژوهش حاضر ، این جایزه کمک خواهد کرد که سونی تسریع و گسترش ایجاد مفاهیم جدید با ساختمان های موجود در تحقیقات از طریق دانشگاه مشارکت.

متمرکز جایزه تحقیقات فراهم می کند پشتیبانی برای تا $150 ، 000 USD برای یک سال با امکان تمدید آن برای انجام تحقیقات در زمینه های سونی فوری مورد علاقه. از طریق همکاری نزدیک با سونی خود در خانه تیم تحقیقاتی علمی دانشکده می تواند کشف جدید و در حال تحول پژوهش است.

"همکاری با سونی تحت سونی پژوهش و برنامه جایزه داده است دانش آموزان ما و پست دکترا همراهان یک فرصت نادر: فرصتی برای کار در واقعا مربوط به مشکلاتی است که میله میله به عمده تجاری و اجتماعی تاثیر" گفت: استاد تد سارجنت از دانشگاه تورنتو است. "در هر مرحله سونی شده است یک متفکر استراتژیک و مشاور در چگونه برای اطمینان از پروژه های ما دارای بزرگترین پیامدهای هر دو به تعبیر دیگر ما در زمینه میان رشته ای و همچنین مهندسان در پیشتاز صنعتی R&D و نوآوری است."

"سال گذشته ما کار کرده اند با سونی پژوهش و برنامه جایزه گفت:" استاد سباستین شرر از دانشگاه کارنگی ملون. "از آن شده است بسیار هیجان انگیز برای ما قادر به همکاری با محققان از سونی شده است و به خصوص با ارزش برای پیوستن به نیروهای خود را برای پیشبرد دولت از-هنر در پویا بصری همزمان محلی سازی و نقشه برداری (اسلم)."

پیشنهادات ممکن است فرستاده شده توسط دانشگاه محققان اصلی که ممکن دانشيار و یا تمام اساتید. اهداف انتشار شرایط و ثبت اختراع از لحاظ خواهد شد و دو طرف توافق بین اهدا موسسه و سونی. آخرین مهلت برای ارائه برنامه های کاربردی است 15 سپتامبر سال 2020 و نامزد جایزه اطلاع داده خواهد شد در اطراف مارس 2021.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمک های مالی و همچنین به عنوان یک لیست قبلی دریافت کنندگان جایزه, لطفا اینجا کلیک کنید.

  • *کشورهای اروپایی گنجانده شده در این برنامه هستند, اتریش, بلژیک, دانمارک, آلمان, لوگزامبورگ, هلند, سوئد, سوئیس, انگلستان


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن