پوشیدن Allbirds' لباس زیر جدید است مانند در اختیار داشتن یک پوست دوم

Allbirds باعث می شود برخی از مورد علاقه ما که آیا آنها برای اجرا lounging و یا فقط راه رفتن در اطراف. این برند

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

Allbirds باعث می شود برخی از مورد علاقه ما که آیا آنها برای اجرا lounging و یا فقط راه رفتن در اطراف. این برند واقعا تمرکز بر روی پایداری و راحتی با استفاده از محصولات مانند گوسفند مرینوس و اوکالیپتوس است که ارائه یک احساس راحت. به تازگی Allbirds راه اندازی یک لباس زیر, خط, و ما تا به حال این فرصت را به آزمون ، اجازه دهید من به شما بگویم: آنها برخی از نرمترین لباس زیر من تا کنون استفاده می شود.

کل خط از لباس زیر دهانه مردان و زنان - از جمله باکسر برای مردان و bralettes خلاصه shorties و صندل سبک زنان. همه از محصولات ساخته شده با Trino است که Allbirds' مخلوطی از گوسفند مرینوس و اکالیپتوس درخت الیاف. این باکسر نرم و شادی بخش ساخته شده از 65 درصد tencel 28% مرینوس و 7 ٪ اسپندکس. آنها در آغوش بگیرید فقط مقدار درست زمانی که شما با پوشیدن آنها, و آنها را به پرواز در مقابل که آن را از من ضروری است. آنها می آیند در چهار رنگ مختلف از جمله Raincloud, طوفان, مالیبو و تخته سنگ.

زنان خط ساخته شده است از همان Trino ترکیب و ارائه می دهد همان ابریشمی صاف و آسایش همراه پوست خود را. Scouted ویرایشگر جیلیان لوکاس تا به حال یک فرصت برای سعی کنید از خط خارج و آنها در حال حاضر تبدیل شدن به او را از رفتن به lounging. لباس زیر نرم و چسبناک به طوری که شما راحت خواهید بود که آیا شما در حال کار در یک میز و یا تخمگذار بر روی نیمکت. این bralette چیز کامل به پرتاب در زیر یک تی شرت یا بلوز برای حمایت بدون جوانه سیم. این لباس زیر خط ساخته شده بود به احساس می کنید مانند شما پوشیده نیست هر چیزی در همه.

بنابراین وجود شما به آن است. اگر شما در نیاز به برخی از لباس زیر جدید اصول Allbirds در حال حاضر شما پوشش داده شده است که در مقابل بیش از حد با برخی از نرمترین ترین و راحت قطعات وجود دارد.

مردان Trino بوکسور مختصر

زنان Trino Bralette

زنان Trino دادخواستها

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن