دو متهم پس از چمدان پر از قسمتهای بدن یافت می شود در انگلستان جنگل

یک پدر و دو و 27 ساله متهم شده اند پس از بدن یک زن داشت "اره در نیم" و هل به چمدان در یک جنگل خارج بیرمنگام, ا

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

یک پدر و دو و 27 ساله متهم شده اند پس از بدن یک زن داشت "اره در نیم" و هل به چمدان در یک جنگل خارج بیرمنگام, انگلستان با توجه به محلی گزارش.

باقی مانده از یک زن ناشناس پیدا شد و در نزدیکی یک معدن در جنگل دین در سه شنبه شب پس از یک عضو از گزارش یک وسیله نقلیه رانندگی نامنظم در منطقه با توجه به خورشید. یک منبع نزدیک به این تحقیقات گفت: این مقاله که ادعا صحنه جرم—یک ملک در نزدیکی بیرمنگام سیتی—بود "مانند یک حمام خون."

مقامات گفت: معاينات بی نتیجه بود و این که امتحانات بیشتر مورد نیاز خواهد بود برای ایجاد قربانی هویت و علت مرگ. اما پلیس قادر به دستگیری و اتهام دو مظنون: Gareeca Conita Gordon, 27 بود که به اتهام قتل و ماهش Sorathiya, 38, بود که به اتهام کمک به یک مجرم.

این جفت ارز در ظاهر از طریق ویدئو در چلتنهام دادستانی دادگاه در صبح روز شنبه. نه وارد یک درخواست اما Sorathiya وکیل قاضی به اعطای مشتری خود را با قرار وثیقه گفت که او دریافت کرده بود تنها کوچک "پاداش" برای ارائه خدمات تاکسی به صحنه جرم با توجه به ایمیل های روزانه. هر دو متهم محروم بودند به قید وثیقه و remanded در بازداشت است.

Sorathiya همسایگان گفت: خورشید آنها شوکه شدند اتهامات علیه پدر دو که نقل مکان کرد و به ولورهمپتون سه سال پیش با همسر خود.

"این بسیار تکان دهنده است. آنها یک خانواده دوست داشتنی—من هرگز تا به حال یک کلمه بد در مورد آنها می گویند" گفت: همسایه Tesman Raju. "'من در نظر گرفته و آنها را به دوستان. هنگامی که پدر خود را فوت کرد, آنها رو زد و من رفتم به مراسم تشییع جنازه خود را. ما به خوبی با آنها."

در بیانیه ای به تلگراف DCI جان ترنر در توصیف این حادثه به عنوان "ناراحت کننده" و گفت: محققان بودند "کار در سراسر ساعت به طور کامل درک آنچه اتفاق افتاده است." پلیس منطقه که در آن چمدان پیدا شد به مدت سه روز با استفاده از روت خرناس سگ با توجه به پست الکترونیکی. دیگر قسمتهای بدن یافت شده اند.

ساکنان این منطقه اما در توصیف یک فرد سوختن بوی مدت کوتاهی قبل از این دو مظنون دستگیر شدند.

"این در واقع به اندازه کافی قوی برای من به بوی داخل خانه" یکی از ساکنان گفت: Mail. "من در واقع در آمد در خارج برای دیدن آنچه در آن بود. من هرگز گداخته شدن هر چیز مشابه در اطراف در اینجا."

"آنچه در آن بود, من نمی توانم به شما بگویم اما این عجیب و غریب بود," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن