سرمایه دار خیلی مهم که صرف $82M در عروسی دخترش ورشکسته اعلام

تلخ دشمنی بین دو نفر از ثروتمندترین برادران به اوج خود رسید در یکی از آنها ورشکسته اعلام شده با بدهی 160 میلیو

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

تلخ دشمنی بین دو نفر از ثروتمندترین برادران به اوج خود رسید در یکی از آنها ورشکسته اعلام شده با بدهی 160 میلیون دلار.

Pramod Mittal که بنا به گزارش ها صرف $82 میلیون دختر خود را سه روز به عروسی در سال 2013 توسط برادر لاکشمی میتال. لاکشمی بریتانیا است 19th, ثروتمندترین فرد با داشتن ثروت به عنوان رئیس آرسلور میتال بزرگترین فولاد ساز. ثروت خود را تخمین زده شده است که در برخی از $10 میلیارد دلار است.

روزنامه انگلیسی تایمز گزارش می دهد که Pramod, 64, "به نظر می رسد از دست داده اند و ثروت در حالی که تبدیل شدن به درگیر در رسیدگی به جرایم سازمان یافته است." Pramod سوال شد توسط پلیس بوسنی در سال گذشته است.

برادران که در شکوه و جلال در قصرها در طرف مقابل از لندن هاید پارک شده اند جدا برای چندین سال.

اما لاکشمی بی رحمانه تصمیم به رها کردن برادر خود را به مالی خود سرنوشت گرفتار است ناظران از لندن فوق العاده بالا افراد ارزش خالص توسط گفتهاند که در سال گذشته او به طور گسترده ای گزارش شده به کمک پرداخت £235 میلیون بدهی توسط Pramod به یک دولت هند شرکت تجاری است.

برادران' رقابت است که به خوبی شناخته شده و به آن اوج در شوینده و عروسی که Pramod انداخت برای دخترش Shristi شامل 60-کیلو شش لایه کیک عروسی بود که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک حمله به لاکشمی که گفت: به صرف $60 متر در مراسم عروسی دختر خود را Vanisha. که جشن در سال 2004 برگزار شد و در کاخ ورسای در حومه پاریس به اوج خود رسید و در عملکرد خصوصی توسط کایلی مینوگ مجموعه به آتش بازی راه اندازی از برج ایفل.

آن را به حال شده است در نظر گرفته شده توسط بسیاری که لاکشمی ادامه خواهد داد برای رسیدن به کافی جیب برای حفاظت از نام خانوادگی; با این حال یک منبع گفت:" این بار: "آنها دیگر و جداگانه زندگی می کنند زندگی می کند. لاکشمی نمی بینم که چرا او باید مسئول مالی برای برادرش. این بدهی تا به چیزی برای انجام با او."

Pramod ورشکستگی را می توان به یک سال 2006 معامله به عنوان ضامن برای بوسنی, کسب و کار است که رفت زیر.

مایکل Swangard و دانکن لاکهارت همکاران در جهانی شرکت حقوقی کلاید & Co., گفت: این بار: "آقای میتال ورشکستگی نشان دهنده یک گام مهم رو به جلو... در چه راهی طولانی و دشوار روند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب