سازمان ملل متحد دادگاه عالی پشت قطر در حریم هوایی ردیف با عربستان سعودی

دیوان بین المللی دادگستری می آیند به نفع قطر در یک منطقه ای تلخ ردیف بیش از حریم هوایی. آن را رد کرد و درخواست

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

دیوان بین المللی دادگستری می آیند به نفع قطر در یک منطقه ای تلخ ردیف بیش از حریم هوایی. آن را رد کرد و درخواست تجدید نظر توسط کشورهای همسایه و چهار برابر قبلی حاکم و توسط سازمان هواپیمایی کشوری بدن.

سازمان ملل متحد را بالا دادگاه طرفه با قطر در یک نبرد قانونی با چندین حوزه خلیج فارس بیش از یک محاصره هوایی هدف قرار دادن دوحه.

عربستان سعودی امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) بحرین و مصر روز سه شنبه از دست داد تجدید نظر در دیوان بین المللی دادگستری برای جلوگیری از شکایت های با قطر بیش از مستقل بودن حریم هوایی شنیده می شود و توسط سازمان هواپیمایی کشوری بدن.

ICJ تأیید صلاحیت از سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ICAO) به داوری در اختلاف است که دیده می شود این چهار کشور بار حریم هوایی خود را به قطر هواپیما.

چهار تا به حال به سوال به نام ICAO حق از صلاحیت در ردیف که در آن ادعا در یک حکم در ژوئن 2018. آنها ادعا کرد که مسائل فراتر رفت و هوانوردی ،

بیشتر بخوانید: قطر تحریم سه سال در: 'هر کس از دست می دهد'

قطر می گوید هوا محاصره نقض کنوانسیون بین المللی هواپیمایی کشوری ایجاد شده در سال 1944 است که اجازه می دهد تا هواپیما پرواز خارجی به حریم هوایی.

"ما خوش آمدید امروز تصمیم دیوان بین المللی دادگستری که دیدن blockading متحده در نهایت چهره عدالت برای نقض بین المللی حمل و نقل هوایی قوانین" قطر وزیر حمل و نقل و ارتباطات جاسم سیف Ahmed al-Sulaiti در بیانیه ای گفت: دیده می شود توسط AFP news agency.

رقبای ژئوپولیتیک

محاصره تحمیل شده بود در سال 2017 به عنوان بخشی از تحریم قطر چهار کشور بیش از اتهاماتی که دوحه شد حمایت سیاسی جنبش اسلامگرای اخوان المسلمین. ضد قطر بلوک به خصوص مصر در نظر گرفتن اخوان المسلمین سازمان تروریستی است.

این ائتلاف همچنین می خواهد قطر به کاهش روابط دیپلماتیک با ایران, عربستان سعودی archrival در منطقه است.

قطر بارها رد همه اتهامات که آن را به پشتیبانی از تروریسم و نقض منطقه ای دیپلماتیک توافق نامه.

تحریم دیده است دوحه افزایش وابستگی آن به ایران و ترکیه با تهران اجازه می دهد قطر دسترسی از طریق حریم هوایی ایران.

آمریکا که پایگاه های نظامی در منطقه تحت فشار قرار دادند تا برای یک راه حل بیش از شکاف در میان کشورهای خلیج فارس.

دیپلمات و خلیج فارس منابع به رویترز گفت که واشنگتن شده است در تلاش برای متقاعد کردن عربستان سعودی و متحدان آن به بازگشایی هوا خود را در فضا به قطر — اما این تلاشهای میانجیگرانه پس از شروع سال 2020 ناموفق بوده اند تا کنون.

tj/stb (خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن