چگونه پلیس سیاتل در سال 1999 مجموعه وحشتناک مثال دیگران را دنبال کرد تا کنون پس از

Even به عنوان جدید تظاهرات در سیاتل باید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درگیر شدن در معمول خود هیاهو و هنجار Sta

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

Even به عنوان جدید تظاهرات در سیاتل باید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درگیر شدن در معمول خود هیاهو و هنجار Stamper سابق رئیس پلیس در این شهر را تماشا اخیر تصاویر و ویدئوها از پلیس سرکوب غیر خشونت آمیز معترضان با گاز اشک آور و باطوم و اسپری فلفل در سراسر کشور با همان احساسات غم و اندوه و wrongness است که گریبانگیر بسیاری از آمریکایی ها. اما Stamper تا به حال یک لایه اضافی از نا امیدی: "ما باید مبتلا به نوعی از ناتوانی در یادگیری" او به من گفت از خانه اش در جزیره Orcas واشنگتن است. "ما واقعا در حال ناتوان از یادگیری از تجربه ما."

Stamper زد اداره پلیس سیاتل در سال 1999 تظاهرات در برابر سازمان تجارت جهانی بدنام ترین رویداد در سیاتل پلیس تاریخچه. در آنچه قرار بود اولین روز از تجارت جهانی جلسات فوق العاده به خوبی سازمان یافته جناح چپ فعالان خارج-مانور پلیس blockading مرکز شهر سیاتل تقاطع اتوبان خروجی و پیاده رو گاهی در شادی بشود.

غرق تعدادشان کمتر و نگران است که وسایل نقلیه اضطراری نمی تواند حرکت خیابان SPD مستقر گاز اشک آور اسپری فلفل, لوبیا, کیسه دور و دیگر غیر کشنده اما پرخاشگرانه وسیله ای برای پاک کردن خیابان ها. پلیس—برخی از آنها را با خود نشان اعداد پنهان—تحت فشار قرار دادند تظاهرکنندگان به نزدیکی کاپیتول هیل محله که در آن استفاده بی رویه از گاز اشک آور ترس و وحشت ساکنان که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با تظاهرات. در روزهای SPD با موفقیت نگه داشته و معترضان به دور از سازمان تجارت جهانی, جلسات, اما درگیری های خشونت بار بین پلیس و ادامه داد: فعالان و تصاویر از, دنده ضد شورش کوکتل مولوتوف پنجره شکسته و سرکوب شهروندان به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک شکست مفتضحانه برای سیاتل رهبری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب