Coronavirus: اتحادیه اروپا چهره 'رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی'

مقامات اتحادیه اروپا را پیش بینی "عمیق ترین رکود اقتصادی" در بلوک تاریخ به عنوان یک نتیجه از coronavirus. عدم

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

مقامات اتحادیه اروپا را پیش بینی "عمیق ترین رکود اقتصادی" در بلوک تاریخ به عنوان یک نتیجه از coronavirus. عدم توافق بر سر راه حل های مشترک برای پست-همه گیر بازیابی می تواند به تضعیف پروژه اروپایی.

کمیسر اروپا برای اقتصاد Paolo Gentiloni به خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه که بلوک است که رهبری برای "رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی این سال" به عنوان یک نتیجه از رمان coronavirus بیماری همه گیر.

"این در حال حاضر کاملا روشن است که اتحادیه اروپا وارد شده عمیق ترین رکود اقتصادی در تاریخ خود" Gentiloni گفت. "فعالیت های اقتصادی در اتحادیه اروپا کاهش یافته است و حدود یک سوم عملا یک شبه."

رمان coronavirus همه گیر است و ضربه زدن به اقتصاد جهانی سخت است. دولت تصویب کرده اند دشوار محدودیت در تحرک همراه با اجتماعی فاصله اقدامات با هدف مهار بیماری همه گیر. این اقدامات نیز به شدت محدود عملیات کسب و کار و فعالیت اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: جنگ جهانی دوم و coronavirus اقتصاد: خطرات مقایسه

تهدید دیگر همه گیر

در این سال اتحادیه اروپا اقتصاد — متشکل از 27 عضو — انتظار می رود قرارداد با 7.5%, در حالی که اقتصاد منطقۀ یورو پیش بینی شده است به کوچک شدن با 7.75%. اگر چه اتحادیه اروپا و منطقه یورو در حال انتظار نمی رود برای جبران کسری, 2021, پیش بینی های آنها نشان می دهد رشد بیش از 6 درصد در سال آینده.

اما کسانی که پیش بینی حساب به صورت مستمر کاهش محدودیت. اگر مستند محدودیت در محل باقی می ماند برای دو ماه برخی از اقتصاد اتحادیه اروپا از جمله آلمان — کوچک می تواند تا 14 درصد با توجه به گزارش منتشر شده در ماه گذشته توسط شبکه اروپایی برای, اقتصادی و سیاست های مالی پژوهش است.

"شدید و طولانی مدت بیماری همه گیر از حال حاضر پیش بینی می شود به مراتب بزرگتر از سقوط در تولید ناخالص داخلی است که فرض" Gentiloni گفت.

گریزان برنامه های بازیابی

پس از همه گیر بازیابی وابسته به "سرعت که در آن مستندات می تواند برداشته اهمیت خدمات مانند گردشگری در هر اقتصاد و توسط هر کشور را منابع مالی," او گفت:.

"چنین واگرایی تهدید به بازار واحد و منطقه یورو — در عین حال می توان آن را از طریق کاهش سرنوشت مشترک اروپایی اقدام," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus متوقف می شود به اشتراک گذاری buybacks که سوخت سهام رالی

حتی مشترک اروپایی اقدام دست نایافتنی به عنوان عضو اتحادیه اروپا در تلاش برای توافق بر ابزارهای مالی به خار پست-همه گیر بازیابی به خصوص در خط مقدم کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا. آلمان به ویژه پیشگام تلاش برای ساده کردن کمک های مالی برای سخت ترین-آمار کشور است.

ls/اس ام اس (AP, AFP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن