ما دستور دادگاه مایکل فلین مورد کاهش یافته است

فلین گناه التماس کرد در سال 2017 به دروغ به اف بی آی در مورد تماس خود را با سفیر روسیه به عنوان بخشی از رابرت

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

فلین گناه التماس کرد در سال 2017 به دروغ به اف بی آی در مورد تماس خود را با سفیر روسیه به عنوان بخشی از رابرت مولر بررسی به دخالت خارجی در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

ایالات متحده دادگاه تجدید نظر فدرال در روز چهارشنبه دستور داده است که پرونده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین بود کاهش یافته است.

حکم صادره توسط واشنگتن DC مدار دادگاه تجدید نظر.

در یک تصمیم گیری تقسیم سه قاضی پانل تصمیم به پرتاب کردن پرونده فلین که تا به حال دو بار التماس کرد گناه را به اتهام او به دروغ FBI در طول مشاور ویژه رابرت مولر تحقیق در مورد تماس خود را با روسیه پس از آن-سفیر سرگئی Kislyak.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی

حکم به نفع فلین و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قرار می دهد یک توقف به ما قاضی منطقه مورچه سالیوان آرزوهای خود را به ورزش خود را تشخیص اینکه آیا به کمک مالی اداره حرکت به روشن فلین.

"در این مورد دادگاه منطقه اعمال خواهد شد در نتیجه مضرات خاص به ورزش از شاخه های اجرایی منحصر به فرد دادستانی قدرت" نوشت: قاضی ایتالیایی رائو بود که منصوب شده توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

"به فکر رسیدگی به احتمال زیاد نیاز به اجرایی به فاش کردن داخلی روند مشورتی خود را با ورزش از, اختیار دادستانی" رائو اضافه شده است.

قاضی رابرت ویلکینز یک دولت اوباما منصوب شد و یک قاضی که عقیده داشت در 2-1 حاکم است. ویلکینز گفت: از روز شنبه تصمیم: "این یک طنز است که در پیدا کردن دادگاه منطقه به بیش از آن در صلاحیت این دادگاه پس grievously oversteps خود را دارد."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بلافاصله وزن در توییتر توصیف این تصمیم به عنوان "بزرگ!"

jsi/aw (AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن