من اروپا: بیگانه ستیزی ناسیونالیسم تنها می تواند شکست هم

یکشنبه علائم اروپایی رم روز یادبود هولوکاست. اما به خاطر سپردن کافی نیست — ما باید قاطعانه مبارزه با نژاد پرست

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

یکشنبه علائم اروپایی رم روز یادبود هولوکاست. اما به خاطر سپردن کافی نیست — ما باید قاطعانه مبارزه با نژاد پرستی و ناسیونالیسم می نویسد Romani رز از شورای مرکزی آلمان سینتی و روما.

در اوت 2, 1944, آخرین 4,300 سینتی و روما هنوز هم زندگی در به اصطلاح "اردوگاه کولی" به قتل رسیدند در اتاق های گاز آشویتس-برکناو concentration and extermination camp. این روز علامت نازی ها هولوکاست بیش از 500,000 سینتی و روما در اشغال اروپا است.

در اوت 2, یک روز بسیار مهم برای جامعه ما در سراسر اروپا و ما به یاد داشته باشید این نهایی قربانیان و ما به یاد همه قربانیان از سینتی و روما نسل کشی و تمام قربانیان ناسیونال سوسیالیسم. به خاطر سپردن آنها را تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از هویت ما است.

ادامه مطلب: سینتی رم ترس خود را برای یادبود هولوکاست در برلین

در سال 2015 پارلمان اروپا اعلام کرد از این تاریخ به عنوان یک روز اروپایی یاد و کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواسته شده است برای مشاهده اوت 2 به عنوان روز بزرگداشت در کشورهای خود را دارند. لهستان اولین عضو دولت برای انجام این کار.

خشونت ضد Gypsyism ضد یهودی و نژاد پرستی در حال افزایش است

ناسیونالیسم نژادپرستانه گرفته و نگه دارید و در بسیاری از کشورها در سراسر اروپا در قالب احزاب ناسیونالیست و دولت و دیگر وجود دارد برای تضمین دولت از ما دموکراسی حکومت قانون و ارزش های اروپایی.

برای برخی از زمان در حال حاضر ما شاهد افزایش نفرت نسبت به سینتی و روما یهودیان و دیگر اقلیت ها. این حمله در هاله اکتبر گذشته و در هاناو این گذشته فوریه فقط آخرین نمونه در آلمان به طور فزاینده ای خشونت آمیز از ضد Gypsyism ضد یهودی و نژاد پرستی.

ادامه مطلب: بوخنوالت یادبود به نام به سینتی و روما قربانیان

سینتی و روما شده اند و زندگی در اروپا را برای بیش از 700 سال و شهروندان کشورهای خود را. نازی ها به طور سیستماتیک بازداشت و به حاشیه رانده شده ما را تکذیب کردند ما تابعیت تبعید ما و در پایان سعی در از بین بردن ما به طور کامل. افراطی و رادیکال اشکال نژادپرستی و یهودی ستیزی و ضد Gypsyism بودند و ماهیت رایش سوم و از آنها منجر به هولوکاست یک جنایت علیه بشریت بی سابقه شکستگی از تمدن ما.

قرن 20 مشخص شده بود دو جنگ جهانی همراه با درگیری های متعدد تقریبا در هر گوشه ای از جهان. در حال حاضر در قرن 21 ما در مواجهه با یک وضعیت که در آن دموکراسی هستند تا خود را در آن اصول حکومت قانون هستند که به طور سیستماتیک از میان بردند و در آن بالاتر از همه بسیاری از اردوگاه های مختلف در جوامع ما هستند و به سختی قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر.

این یک وضعیت ناپایدار — که تنها می تواند شکست در هماهنگ است. تنش های اجتماعی همواره سرزنش در اقلیت و هنوز هم امروز بار دیگر با افزایش خطر ابتلا به جابه جایی و پوگروم در برابر رم.

ما دیگر نمی تواند سکوت

حافظه آشویتس است وجدان ما دموکراتیک متحده است. ما دیگر نمی تواند سکوت و بی اهمیت دیگر می تواند نگاه دور زمانی که نژادپرستی پرورش می دهد سر خود را هنگامی که ناسیونالیسم اشک پایین این ایده از اروپا و مشترک ما ارزش های دموکراتیک زمانی که ملی گرایان و گروه های جناح راست سعی کنید برای از بین بردن ما دموکراسی و حکومت قانون است.

ادامه مطلب: كليشه اي از رم همچنان در آلمان

دولت های اروپا در حال حاضر باید — در نهایت صراحت و یک بار و برای همه — یاغی ضد Gypsyism ضد یهودی و نژاد پرستی. به این منظور شورای مرکزی آلمان سینتی و روما استقبال کارشناس مستقل کمیسیون ضد Gypsyism منصوب شده توسط دولت فدرال است که وظیفه آن است که به بررسی این موضوع در آلمان و توسعه توصیه هایی برای مبارزه با آن است.

این تعهد بر ما تحمیل شده توسط مردم به قتل در آشویتس-برکناو در دیگر غلظت و اردوگاه های مرگ و یا در دست اس اس جوخه های کشتار. اروپایی ها باید آن را با هم.

Romani رز شده است رئیس شورای مرکزی آلمان سینتی و روما سال 1982 است. او از دست داد 13 بستگان در هولوکاست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب