watchOS 7 می افزاید: شخصی قابل توجهی بهداشت و تناسب اندام, ویژگی های اپل واچ

اپل امروز پیش نمایش watchOS 7 ارائه سفارشی سازی پیشرفته ابزارهای قدرتمند و جدید بهداشت و درمان و تناسب اندام و

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

اپل امروز پیش نمایش watchOS 7 ارائه سفارشی سازی پیشرفته ابزارهای قدرتمند و جدید بهداشت و درمان و تناسب اندام ویژگی های جهان پیشرفته ترین ساعت هوشمند است. شخصی گرفته شده است به یک سطح کاملا جدید با اشتراک گذاری و کشف watch face تنظیمات در حالی که خواب ردیابی اتوماتیک, شستن دست, تشخیص اضافی تمرین از جمله انواع رقص و شنوایی بهداشت از ویژگی های بیشتر به من بدهید بینش به طور کلی خوب بودن و طراحی شده با حفظ حریم خصوصی در ذهن است. به راحتی بر روی مچ دست, نقشه های به روز با دوچرخه سواری جهت و سیری در حال حاضر ارائه می دهد ترجمه زبان.

"ما انرژی مثبت تاثیر دیده بان اپل است که با داشتن مشتریان و هیجان زده به ارائه معنی دار جدید ابزار است که حمایت خود را, سلامت, تناسب اندام و سلامتی" گفت: Jeff Williams, اپل افسر ارشد عامل. "watchOS 7 به ارمغان می آورد خواب ردیابی اتوماتیک, شستن دست ها, تشخیص و تمرین جدید انواع همراه با یک راه کاملا جدید برای کشف و استفاده از چهره دیده بان کمک به کاربران ما سالم ماندن فعال و متصل است."

چهره دیده بان و به اشتراک گذاری

چهره مرکزی به تماشای تجربه ارائه به مشتریان با اطلاعات ارزشمند در یک نگاه و توانایی خود را به فرد اپل دیده بان. watchOS 7 ارائه می دهد راه های جدید برای کشف و به اشتراک گذاری ترکیب های منحصر به فرد به طور کامل پیکربندی تماشای چهره را با توجه به هر گونه فعالیت و یا شیوه زندگی از پدر و مادر جدید برای گشت و گذار طرفدار تنیس, بازیکن یا عکاس است. بی نهایت قابل تنظیم و شخصی چهره های فراگیر از عوارض را می توان از طریق پیام و یا ایمیل و کشف از طریق فروشگاه App و یا حتی از لینک ها از طریق وب سایت ها و کانال های رسانه های اجتماعی.

watchOS 7 ارائه می دهد به روز رسانی به چهره برای بیشتر شخصی و دسترسی بیشتر به برنامه های مورد علاقه. زیبایی های دقیق و ultraprecise الت سنجش فواصل زمانی Pro شامل یک tachymeter برای محاسبه سرعت بر اساس زمان سفر بیش از یک فاصله ثابت, عکس چهره ارائه می دهد فیلتر رنگ و پررنگ X-Large صورت در حال حاضر گزینه ای برای اضافه کردن یک غنی عارضه است.

توسعه دهندگان در حال حاضر توانایی ارائه بیش از یک عارضه در هر برنامه در یک واحد پخش. برای مثال در یک سازمان دیده بان چهره, تب و تاب بودن کودک می تواند نمایش عوارض متعدد است که کمک به پدر و مادر جدید, آهنگ بطری تغذیه, تغذیه با شیر مادر, پمپاژ, آمار و بار چرت زدن در حالی که سحر گشت نشان می دهد خوانندگان جزر و مد سرعت باد و درجه حرارت آب از مورد علاقه یک نقطه گشت و گذار.

خواب

با watchOS 7, اپل واچ معرفی ردیابی خواب گرفتن یک رویکرد جامع به خواب با ارائه ابزار ارزشمند برای کمک به کاربران برای دریافت مقدار مورد نظر از خواب به رختخواب در زمان و ایجاد یک قبل از خواب معمول خود را برای دیدار با خواب اهداف است. از طریق تشخیص میکرو-حرکات از تماشای شتاب سنج که سیگنال تنفس در طول خواب دیده بان اپل هوشمندانه قطاری که پوشنده لباس خواب است و چه مقدار خواب آنها هر شب. در صبح پوشنده لباس را ببینید تجسم خود را شب قبل از خواب از جمله دوره از خواب بیدار و خواب. آنها همچنین یک نمودار نشان هفتگی خود به خواب روند.

با توجه به آکادمی آمریکایی پزشکی خواب یک خواب معمول کمک می کند تا بدن آماده شدن برای خواب است. برای حمایت از این باد کردن اجازه می دهد ساعت اپل و آیفون کاربران برای ایجاد یک سفارشی روال قبل از خواب از جمله راه اندازی یک صحنه خاص در صفحه اصلی نرم افزار گوش دادن به یک تسکین دهنده صوتی و یا با استفاده از مورد علاقه مدیتیشن برنامه. در حالت خواب اپل دیده بان در نوبت مزاحم نشوید و به طور خودکار تیره روی صفحه نمایش یک شبه.

برای کمک به کاربران بیدار اپل واچ ارائه می دهد یک سکوت لمسی و یا زنگ ملایم برای تلفن های موبایل در حالی که از خواب بیدار کردن صفحه نمایش نشان می دهد زمان سطح باتری. بسته به شخصی شارژ و رفتار و اگر باتری خیلی کم در عرض یک ساعت از خواب اپل دیده بان خواهد یادآوری به کاربران برای شارژ آن پیش از خواب است. خواب داده های رمزگذاری شده بر روی دستگاه و یا در iCloud با iCloud همگام سازی و داده ها است که همیشه کاربر را کنترل کنید.

خودکار تشخیص شستن دست

شستن دست ها به درستی برای حداقل 20 ثانیه می تواند کمک به جلوگیری از گسترش بیماری است. در اولین از نوع خود نوآوری برای یک پوشیدنی اپل با استفاده از سنسور حرکت میکروفون و دستگاه یادگیری ماشین به طور خودکار تشخیص شستن دست حرکات و صداها. آن را پس از آن آغاز 20 ثانیه تایمر شمارش معکوس و در صورتی که کاربر پس از اتمام زود آنها را وادار به نگه داشتن شستشو. اپل دیده بان همچنین می توانید به راحتی یاد کاربر به شستن دست های خود را زمانی که آنها بازگشت به خانه.

سلامت برنامه بر روی آی فون را نشان می دهد فرکانس و مدت کاربر شستن دست و همچنین اطلاعات در مورد اهمیت شستن دست ها آن را به عنوان مربوط به سلامت کلی. برای تلفن های موبایل استفاده می شود برای تشخیص شستن دست ها به طور خودکار ثبت شده و یا ذخیره شده توسط برنامه بهداشت یا سازمان دیده بان اپل.

تمرین انواع و تناسب اندام نرم افزار

تمرین برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های اپل دیده بان و watchOS 7 به ارمغان می آورد چهار هیجان انگیز جدید تمرین انواع پشتیبانی قدرتمند ضربان قلب و سفارشی ساخته شده حرکت الگوریتم: Core آموزش رقص کاربردی آموزش قدرت و استراحت.

به درستی جذب کالری اعمال برای رقص, دیده بان اپل با استفاده از پیشرفته سنسور فیوژن ترکیب داده ها از ضربان قلب سنسور و ورودی از شتاب سنج و ژیروسکوپ است که حساب برای چالش های منحصر به فرد از اندازه گیری های مختلف بدن به بازو حرکات معمولی با رقص. این تمرین نوع اعتبار شده و تست شده با چهار نفر از محبوب ترین سبک های رقص برای ورزش: بالیوود, قلبی, رقص, هیپ هاپ, و لاتین.

دوباره طراحی فعالیت های برنامه بر روی آی فون در حال حاضر به نام تناسب اندام را فراهم می کند یک دیدگاه ساده از داده ها از جمله فعالیت های روزانه تمرینات جوایز و فعالیت روند در یک تب و فعالیت های و فعالیت های مسابقات در یکی دیگر از.

شنوایی

پس از معرفی سر و صدای برنامه در watchOS 6 که اقدامات محیط سطح صدا و مدت زمان قرار گرفتن در معرض watchOS 7 می افزاید: حمایت بیشتر برای شنیدن سلامتی با هدفون اطلاعیه های صوتی. مشتریان هم اکنون می توانید درک کنند که چگونه با صدای بلند آنها در حال گوش دادن به رسانه های خود را از طریق هدفون خود را با استفاده از آی پاد لمسی یا اپل دیده بان و هنگامی که این سطوح ممکن است تاثیر شنوایی در طول زمان است.

زمانی که کل گوش دادن با هدفون رسیده است 100 درصد امن هفتگی گوش دادن مقدار دیده بان اپل فراهم می کند اطلاع رسانی به پوشنده لباس است. این مقدار بر اساس سازمان بهداشت جهانی توصیه هایی است که به عنوان مثال یک فرد می تواند در معرض 80 دسی بل برای حدود 40 ساعت در هفته بدون تاثیر به شنیدن توانایی های خود.1 مشتریان همچنین می توانید ببینید که چه مدت آنها شده اند در معرض بالا دسیبل سطح هر هفته سلامت برنامه بر روی آی فون و می تواند به کنترل سطح حداکثر برای هدفون حجم. هیچ صوتی از هدفون های صوتی ویژگی های اطلاع رسانی ثبت شده و یا ذخیره شده توسط برنامه بهداشت یا سازمان دیده بان اپل.

اضافی watchOS 7 به روز رسانی
  • برای راحتی مطلوب در حالی که دوچرخه سواری, دوچرخه سواری جهت در دسترس هستند در سمت راست مچ دست. جهت بزرگ و آسان برای خواندن و نقشه ها می تواند به طور مستقیم در زمانی که به پیاده و پیاده روی دوچرخه سواری و یا از پله ها به صرفه جویی در وقت. پوشنده لباس می توانید انتخاب کنید یک مسیر است که اجتناب از شیب تپه به مقصد سریعترین و یا طول می کشد مستقیم ترین مسیر.
  • مشتریان هم اکنون می توانید با استفاده از سیری در ترجمه به بسیاری از زبان ها به راحتی از مچ دیکته به کار گرفته شده در دستگاه با قدرت اپل عصبی موتور برای سریع تر و قابل اطمینان تر پردازش زمانی که دیکته پیام و بیشتر و اپل دیده بان در حال حاضر پشتیبانی از اعلام پیام با سیری. کلید های میانبر برنامه نیز در حال حاضر در دسترس بر روی اپل واچ و می تواند به عنوان یک عارضه است.
  • توسعه دهندگان می توانند ایجاد گرافیک عوارض با SwiftUIو جدید ابزار توسعه دهنده مانند Xcode متعلق به پیش نمایش را در ساختمان آنها را حتی آسان تر است.
  • جدید عوارض مادری امکانات عبارتند از: دوربین از راه دور, خوابو کلید های میانبر.
  • جدید تحرک معیارهای موجود در برنامه درمانی شامل: کم-محدوده قلب و تناسب اندام, پیاده روی با سرعت پله-تبار سرعت پله صعود با سرعت شش دقیقه پیاده روی فاصله دو زمان پشتیبانی و طول قدم و عدم تقارن. این معیارهای مهم برای بالينی جامعه برای نظارت بر بیماران توانایی به حرکت با خیال راحت و به راحتی به عنوان سن آنها. به طور معمول تنها اندازه گیری در آزمایشگاه تنظیم این معیارهای منحصر به فرد می تواند اندازه گیری شده توسط دیده بان اپل و آیفون و استفاده شده توسط توسعه دهندگان مانند زیمر Biomet های اسکلتی-عضلانی بهداشت و درمان شرکت در مراقبت از بیمار و مدیریت ابزار مانند mymobility.

حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی و اساسی است به اپل و به خصوص وقتی که می آید به سلامت داده به طوری که تمام ویژگی های بهداشتی طراحی شده با حفظ حریم خصوصی در ذهن است. سلامت داده های رمزگذاری شده بر روی دستگاه و یا در iCloud با iCloud همگام سازی و داده ها است که همیشه کاربر را کنترل کنید.

در دسترس بودن

توسعه دهنده بتا از watchOS 7 در دسترس است به برنامه توسعه اپل اعضا در developer.apple.com شروع امروز. برای اولین بار یک بتا عمومی در دسترس خواهد بود به watchOS کاربران در ماه آینده در beta.apple.com. watchOS 7 در دسترس خواهد بود در پاییز امسال به عنوان یک نرم افزار رایگان به روز رسانی برای اپل دیده بان سری 3, اپل دیده بان سری 4 یا اپل دیده بان سری 5 زوج با آی فون 6 و یا بعد از در حال اجرا در iOS 14 یا بعد. برخی از ویژگی های ممکن است در دسترس در همه مناطق و یا زبان و یا بر روی تمام دستگاه های. ویژگی های تغییر هستند. برای اطلاعات بیشتر apple.com/watchOS/watchOS-preview.

------

اپل انقلابی در تکنولوژی شخصی با معرفی مکینتاش در سال 1984. امروز اپل منجر دنیا در نوآوری با آی فون, اپل, مک, اپل پخش و تلویزیون اپل. اپل پنج نرم افزار سیستم عامل — iOS, iPadOS macOS watchOS و tvOS — ارائه تجربه بدون درز در سراسر تمام دستگاه های اپل و توانمند سازی مردم با دستیابی به موفقیت, خدمات جمله, فروشگاه برنامه, سیب موزیک, سیب و آیکلاد. اپل بیش از 100 ، 000 کارکنان اختصاص داده شده به ساخت بهترین محصولات بر روی زمین و به ترک دنیا بهتر از ما آن را در بر داشت.

  1. با توجه به سازمان بهداشت جهانی یک فرد می تواند در معرض 80 دسی بل برای حدود 40 ساعت در هفته بدون تاثیر به شنیدن توانایی های, همچنین شناخته شده به عنوان امن هفتگی گوش دادن دوز. در 85 dB توصیه است حداکثر 13 ساعت در هفته است. در 90 dB توصیه می شود حداکثر 4 ساعت در هفته در 95 دسی بل آن است که 1 ساعت در هفته و در 100 دسی بل است و 24 دقیقه در هر هفته است.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن