آن را سخت برای پیدا کردن یک مغلوب ساختن پیشی جستن کسی که رای داده شده توسط ایمیل

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و پستی در توییتر صبح روز دوشنبه بیش از تهدید او ادعا می کند از طری

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و پستی در توییتر صبح روز دوشنبه بیش از تهدید او ادعا می کند از طریق پست رای گیری مطرح به یکپارچگی انتخابات در ایالات متحده—اما خانواده اش به نظر می رسد که هرگز بدست پیام.

فرمانده کل قوا از کار اخراج کردن یکی دیگر از رسانه های اجتماعی fusillade در برابر این عمل از ارسال برگه از طریق پست که او قبلا با برچسب "وحشتناک" "وحشتناک" و "فاسد" به عنوان "خطرناک" "تقلبی" و "متقلب." صدای جیر جیر در دوشنبه خود را مانند قبل از اظهارات منعکس ترس خود را بیش از این گسترش رأی-با-ایمیل سیاست در چندین ایالت در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"تقلب 2020 انتخابات: میلیون ها نفر از پست الکترونیکی-در برگه های رای چاپ خواهد شد توسط کشورهای خارجی ، از آن خواهد شد رسوایی از زمان ما!" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در تمام حروف.

اما این ترس را ظاهرا هرگز منصرف یا تهمت خود و یا اعضای خانواده برای اولین بار از سپردن حق رای خود را به ایالات متحده خدمات پستی. کاخ سفید اذعان کرده است که رئیس جمهور از طریق پست در برگه های رای در نیویورک در سال 2018 و در فلوریدا و اورلاندو خورشید-نگهبان گزارش داده که بانوی اول Melania Trump به تازگی نیز بهره گرفته دولت آفتاب را از راه دور رای گیری برنامه.

در بررسی سوابق از منهتن مدیره از انتخابات, The Daily Beast کشف کرد که Ivanka Trump, جارد کوشنر و بانوی اول همه برگه از طریق پست به آنها در واشنگتن به تازگی به عنوان 2018 چرخه انتخابات و انجام داده اند پس از decamping به سرمایه سه سال پیش. اریک تهمت که باقی مانده در نیویورک به طور مشابه اعمال خود را حق رای دادن از طریق پاکت و تمبر در سال 2017.

خطاهای مختلف—از بانوی اول را فراموش نشانه مهم استشهاد به اولین دختر خود را ارسال رای بازگشت خیلی دیر به کوشنر شکست به پست الکترونیکی آن را به عقب در همه مانع واشنگتن مبتنی بر بال از خانواده رای از شمارش در سال 2017. اما هیئت مدیره از انتخابات اسناد و مدارک نشان می دهد که همه آنها با موفقیت بازگشت و رای خود را در انتخابات چرخه.

نه اریک مغلوب ساختن پیشی جستن و نه کاخ سفید بلافاصله ارائه شده در پاسخ رکورد. رئیس جمهور و دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany که Tampa Bay Times یافت شده رای دادند از طریق پست 11 بار در دهه گذشته به دنبال تمایز بین رای گیری غایب و "ایمیل انبوه-در رای گیری."

اما کارشناسان ادعا وجود دارد تفاوت کمی بین این دو فرایند است که هر دو در حال حاضر گسترده است. سوابق نشان می دهد نزدیک به 67,000 مردم علاوه بر Trumps ارسال در رای گیری غایب در سال 2018 انتخابات عمومی در شهر نیویورک در حالی که وال استریت ژورنال گزارش داد که بیش از 33 میلیون نفر رای دادند و از طریق پست در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری.

رئیس جمهور و سخنگوی خانواده نه تنها قوه مجریه کارکنان با استفاده از سیستم: Business Insider در گزارش معاون رئیس جمهور مایک پنس و همسرش رای دادند از طریق پست الکترونیکی به تازگی به عنوان آوریل است.

روز دوشنبه بیهوده گویی نخستین بار است که رئیس جمهور هشدار داده است که خصمانه سازمان ملل ممکن است در اب شلپ شلپ کردن در آمریکا mailstream. در گذشته او تا حد زیادی هشدار داد که آبی متحده ممکن است حاضر به ارسال برگه های رای به ایران-کنترل مناطق و ادعا کرد که ایالات متحده بر اساس کلاهبرداران توسل به آشکار سرقت.

"آنها سرقت آنها را نگه دارید تا mailmen آنها آنها را از صندوق های پستی آنها چاپ آنها متقلبانه" رئیس جمهور گفت: رادیو میزبان مایکل وحشی در اوایل این ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن