رشد ما جو که از این دنیا – به معنای واقعی کلمه

آن بوده است که بیش از نیم قرن پس از اولین انسان در ماه فرود آمد. با ماموریت های جدید به فضا در حال برنامه ریزی

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

آن بوده است که بیش از نیم قرن پس از اولین انسان در ماه فرود آمد. با ماموریت های جدید به فضا در حال برنامه ریزی و تماشا برای اولین بار در سال آن را ممکن است احساس کنید که در این مسابقه به فضا حال همه اما به پایان رسید تا این اواخر.

که این مورد نیست.

تصویر این: این 2120 و شما فقط نقل مکان کرد به مریخ است. اولین چیزی که شما برای رسیدن به در جشن جدید خود را حفر? برای همه ما در AB InBev آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال. ما می خواهم با شتاب یخ-سرد آبجو ،

رویایی که به واقعیت تبدیل شده این مهم است که ما نه تنها ساخت یک شرکت به 100 سال گذشته و فراتر از آن – اما که ما پیش بینی آنچه که در آینده به نظر می رسد مانند از خواسته های مصرف کننده به تحولات در شیوه های کشاورزی. به عنوان دور از ذهن به عنوان آن ممکن است به نظر می رسد اکنون که چشم انداز شامل امکان روزی در حال رشد ما مواد تشکیل دهنده و دم ما آبجو در یک سیاره دیگر.

دور از حق است ؟ ما فکر می کنم تا بیش از حد. به همین دلیل Budweiser با ما کلرادو-جهانی بر اساس جو (مرکز تحقیقات GBRC) دانشمندان شروع به کاوش در حال رشد زمین-بر اساس مواد تشکیل دهنده طبیعی در فضا است. آنها با همکاری ناسا و ایستگاه فضایی شرکت تحقیقات فضایی تانگو در چهار اولین بار-از-خود-نوع آزمایش ایستگاه فضایی بین المللی. ما ماموریت ؟ به منظور مطالعه اثرات ایستگاه فضایی در حال رشد و malting جو. جو است که عنصر دوم در آبجو پس از آب در حالی که malting فرایند می دهد آبجو با آن رنگ و طعم فوم و قند و شکر که در نهایت تبدیل به الکل است.

"AB InBev این تیم از محققان به اشتراک گذاشته اشتیاق ما برای علم و کشاورزی ما به کار مشترک برای انطباق با یک زمین صنعتی مبتنی بر فرایند برای یک ایستگاه فضایی محیط زیست در فضا است. از طریق این فرایند ما را به دست آورد نوظهور قدردانی ویژگی Budweiser دستور غذا. آن است که واقعا یک فرایند منحصر به فرد است که بر مفصل علم!" – فضای تانگو

برای اولین بار در اینجا برخی از زمینه چگونه ما اولین-همیشه جو گیاهان به فضا:

1. ما آغاز شده با دانه. GBRC توسعه Budweiser یاد و اختراع ویجر و جو و منابع بسیاری از کشاورزان ما در سطح جهانی با کیفیت بالا و دانه جو. در حالی که نام آن فقط یک کیهانی تصادف ویجر جو انعطاف پذیر طبیعت و طعم دلچسب ساخته شده آن را کامل برای ما آزمایش و انتخاب قطعی و بدیهی برای اولین کهکشانی جو.

2. تست آزمایش ما 'labs.' شریک ما در فضای تانگو توسعه مستقل خود شامل تحقیقات ماژول به منظور تسهیل در آزمایش های ما با نظارت بر زمان واقعی و داده های قابلیت برای پیگیری پیشرفت از زمین است. در مورد اندازه یک جعبه کفش, این خودکار ماژول به نام "CubeLabs" ما اجازه به دقت مطالعه جو زیست شناسی گیاهی جوانه زني فرآیندهای بیان ژن و malting فرآیندهای در زمان واقعی و از ایستگاه فضایی بین المللی آزمایشگاه ملی است که سفر تقریبا 17,150 mph 250 کیلومتر بالاتر از سطح زمین.

3. رشد بالا و دور. در چهار مناسبت های مختلف CubeLabs پر از جو نهال شد رفت تا به فضا و انتقال به مدار ایستگاه فضایی بین المللی حدود 30 روز است.

شما ممکن است شگفت زده چقدر به ما آموخته از این آزمایش است. با افشای جو به ایستگاه فضایی ما آموخته است که چگونه به حداکثر رساندن حجم تولید رشد محصولات با کیفیت عالی و به طور کلی آنچه در آن ممکن است به موفقیت رشد و مالت جو در ایستگاه فضایی – در نهایت پیشبرد درک ما از کشاورزی هر دو بر روی زمین و در فضا.

فضایی در فضا

یک سر جو در حدود 30 دانه و طول می کشد حدود 700 دانه جو به دم 12 اونس آبجو. به منظور به اندازه کافی جو به دم ما آبجو ما نیاز به بسیاری از بزرگ محصور "عروق" – یا, بزرگ, تولید نسخه های ما CubeLabs.

جوانه زنی و رشد

جوانه زنی است که مرحله دوم در malting جو که در آن گیاه توسعه آنزیم ها و جوانه. از طریق پروفایل ژنتیکی در فضای رشد و جو ما شاهد تغییرات قابل توجهی در ساختار سلول به دلیل عدم وجود جاذبه که ما نیاز به انطباق سنتی ما malting روند درآمده است.

مهار H20

Budweiser است متشکل از 90% آب و محدود کردن دسترسی به این منبع را در فضا به شمار یک چالش است. اول از سه مرحله malting فرایند با استفاده از آب 'از خواب بیدار' جو دانه از طریق steeping. از طریق آزمایش های ما آموخته است که ما نیاز به استفاده مجدد و کارآمد تحویل آب به جو مناطق در حال رشد. ما در حال کار بر روی روش های جدید برای دوباره اکسیژن و تخلیه سیستم است که به جلوگیری از پوسیدگی در حالی که در حال رشد در فضای, و اگر ما موفق, ما همچنین می تواند استفاده از آن را در اینجا بر روی زمین به منظور کاهش استفاده از آب و یک گام به سمت دستیابی به 100% به میزان قابل بهبود در دسترس بودن آب و کیفیت برای ما استرس بالا منطقه جوامع ما آب پاسداشت هدف

نگه داشتن در گرما

Kilning است مرحله سوم و نهایی در malting جو که خشک ما مالت و توسعه یاد آبجو عطر و طعم شما می دانید و عشق! به عنوان ما را از طریق این روند اقتباس در فضا افزایش درجه حرارت و گرما از دست داده بود به محیط زیست است. ما در حال حاضر به دنبال راه هایی برای مهار این زودگذر گرما سرمایه گذاری مجدد آن در جای دیگر و به قدرت malting روند – و یا حتی امکانات دیگر در ایستگاه فضایی است. و بهترین بخش ؟ مانند یادگیری ما تا به حال در آب بازده ما معتقدیم این روند می تواند بر روی زمین بیشتر برای رسیدن به هدف ما از 100% از ما خریداری برق از منابع تجدید پذیر و حمایت از ما اقدام آب و هوا ابتکارات.

آزمون و خطا به نام بازی

شاید جای تعجب نیست که ایستگاه فضایی جدید و متفاوت محیط برای رشد و malting جو – یکی این است که بسیار متفاوت از چگونه کار می کند بر روی زمین. اما ما در حال اختصاص داده شده به گرفتن آن را حق و ادامه به سطح محوری و تنظیم فرآیندهای ما درآمده است. در واقع ما حتی سعی کردم و موفق به کاشت مجدد ایستگاه فضایی-رشد دانه در کلرادو به درک چگونه – و یا اگر این امر تاثیر رشد. حتی اگر گیاهان نیست, زنده ماندن ما هنوز قادر به اطرافيان و کمک به ما بیشتر تحقیقات علمی در حال پیشرفت است.

این که آیا آن را کارآمد تر با استفاده از آب گرفتن زودگذر گرما و یا یادگیری به رشد جو موثر تر در اینجا در خانه آزمایش شد و یک جهش رو به جلو برای تحقیقات کشاورزی و ما در طول ماه' به کشف که بسیاری از ما آموخته به طور بالقوه می تواند به ما کمک کند پیشرفت نسبت به ما 2025 اهداف پایداری.

این هیچ راز است که ما همیشه نگاه به فشار "دنیوی" مرزها و جرات به انجام کارهای متفاوت است. تا زمانی که روز می آید که ما در حال دم کردن آبجو در فضای بیرونی ما ادامه خواهد داد برای کشف منحصر به فرد و هرگز قبل دیده می شود راه برای رشد محصولات ما در پایدار ترین راه در اینجا بر روی زمین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن