عروسی فیلمساز را انکار می کند بازپرداخت مسخره مردی که نامزد کشته در تصادف

عروسی فیلمساز را رد کرده است یک مرد درخواست بازپرداخت پس از نامزدش تصادف اتومبیل درگذشت—و به نحوی که حتی بدتری

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

عروسی فیلمساز را رد کرده است یک مرد درخواست بازپرداخت پس از نامزدش تصادف اتومبیل درگذشت—و به نحوی که حتی بدترین از تعاملات خود را از سقوط.

الکسیس-آتنا وایات بود lethally زده در هوندا فیت با یک تریلر در ماه فوریه است. هنگامی که او نامزد جاستین Montney تماس عروسی خود را videographer, مس, Stallion, رسانه ها, در جستجوی بازپرداخت این شرکت خودداری کرد و اشاره کرد که عروسی سپرده غیر قابل مذاکره است. از آن زمان به بعد این شرکت را تهدید به شکایت Montney ادعا که او در حال اجرای یک کمپین اسمیر. در چه بوده است Montney و وایات روز عروسی این شرکت حتی gloated on Facebook.

Montney و وایات پرداخت مس نریان $1,800 پیش از عروسی خود را روز Montney گفت Denver7 اخبار. او رسیده به خروجی خواهر ایستگاه KRDO-تلویزیون پس از مس نریان تهدید به شکایت او را بیش از یک نقد او می خواهم به سمت چپ شرکت در TheKnot.com.

به عنوان داستان عمومی رفت و منفی بررسی ریخت و در Denver7 گزارش مس نریان هدایت آن به وب سایت شرکت و Yelp از صفحات به یک دامنه جدید JustinMontney.com که تشریح آنها ادعا تعاملات و ادعا Montney است سازماندهی یک "کمپین اسمیر."

در زمان نوشتن مس نریان وب سایت به نظر می رسد اما JustinMontney.com زنده می ماند, به عنوان نشانی یکسان وب سایت ثبت شده در JustinMontneyWedding.com.

با توجه به سایت در فوریه. 17 "جاستین رسیده توسط ایمیل به ما بگویید که عروسی خاموش بود به خاطر مرگ نامزدش. ما پاسخ داد و بیان ما همدردی و به او توضیح داد که همه ما عروسی قراردادهای غیر قابل استرداد می باشد. او نگه داشته و ایمیل با ما در تلاش برای دریافت بازپرداخت و ما نگه داشته تکرار کرد که قرارداد غیر قابل استرداد می باشد. ما در نهایت متوقف پاسخ پس از این موضوع مسئله."

"در 18 مه سال 2020 جاستین Montney ایمیل فرستاده شده بیان کرد که پس از او نه شنیدن از ما و یا دریافت بازپرداخت او آگاه ما 'که با حضور خواهد شد در نظر گرفتن محل در رسانه های اجتماعی'" سایت همچنان ادامه دارد. "این بیانیه نشان می دهد که کینه توزی و قصد آسیب زدن به شهرت مس نریان رسانه ها."

توصیف Montney داستان با "عدم ایستگاه خبری" KRDO سایت می افزاید: "او اذعان می کند که این قرارداد غیر قابل استرداد می باشد اما می گوید: ما باید پول را با توجه به شرایط. زندگی یک سگ ماده, جاستین."

این سایت می گوید غیر قابل استرداد عروسی قراردادهای صنعت استاندارد اضافه کرد: "این درست نیست که مردم می توانند به صورت آنلاین و سطل زباله یک شرکت است. این قرارداد غیر قابل استرداد می باشد. ما هرگز بازپرداخت جاستین Montney حتی با تهدیدات آنلاین و آزار و اذیت.

"اگر ما می دانستم که او قرار بود به لرزش ما را" در این سایت می افزاید: "ما را متهم بالاتر سپرده است."

مس نریان رسانه است و نه در پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

وایات خانواده ایجاد GoFundMe به صندوق او مراسم تشییع جنازه خدمات پس از سایت بیش از هدف خود خانواده گفت: بیشتر بودجه استفاده می شود برای ایجاد خاطرات در حافظه خود.

در مه 23, که می شده اند Montney و وایات عروسی, مس, کیک گوشت گاو در زمان یک لحظه شادی کردن در Facebook در یک پست گرفته شده توسط Denver7: "امروز شده اند روز که در آن ما را فیلم برداری جاستین و الکسیس' عروسی. پس از آنچه جاستین کشیده با رسانه های شیرین را امتحان کنید و ما را برای بازپرداخت ما امیدواریم که شما هق هق و گریه در تمام طول روز برای چه بوده است روز عروسی خود را."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن