خلاف کاران مدعی تهمت Adm نادیده گرفته وخیم Covid هشدارهای

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هشدار داده شد بارها و بارها در اواسط ماه ژانویه که آن را بحرانی کمبود فولاد ماسک ها

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هشدار داده شد بارها و بارها در اواسط ماه ژانویه که آن را بحرانی کمبود فولاد ماسک های مورد نیاز برای مبارزه با کروناویروس. اما موفق به اقدام یک دولت رسمی بهداشت مدعی در یک whistleblower شکایت به طور رسمی ثبت شده در روز سه شنبه.

شکایت از دکتر ریک روشن است که رهبری تلاش های دولت برای یافتن یک واکسن برای coronavirus قبل از اینکه reassigned به یک موقعیت در موسسه ملی بهداشت جزئیات—آنچه او را توصیف به عنوان متناوب درجه انفعال از مقامات دولت نیروبخش برای یک تاریخی همه گیر. روشن است که در خدمت به عنوان یک برنامه رهبر در پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان (بردا) می گوید او مطرح هشدار در مورد زنجیره تامین کمبود اولیه در طول coronavirus' گسترش یافته است. در حالی که برخی از مقامات در داخل دولت مشترک ترس خود را—به ویژه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجارت مشاور پیتر ناوارو—دیگران نیست.

در نهایت روشن می گوید او بود محروم از یک جلسه در COVID حتی اگر دستور جلسه ذکر شده او را به عنوان یکی از شرکت کنندگان.

رئیس در میان خود ، روشن و مشخص رابرت Kadlec معاون وزیر برای آمادگی و پاسخ (ASPR) در وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS). Kadlec روشن مدعی کاهش یافته است به هماهنگی ارشد سطح جلسات در اواسط ماه ژانویه به عنوان ویروس پخش شد در سراسر چین نشان می دهد که او "[n]ot مطمئن شوید در صورتی که یک زمان حساس ضرورت است."

HHS وزیر الکس آذر روشن مدعی شد به طور مشابه آهسته به عمل معتقد است که ایالات متحده می تواند ویروس را از داخل کشور.

"وزیر آذر بیشتر نشان داد که CDC خواهد نگاهی به مسئله ممنوعیت سفر به نگه داشتن ویروس موجود" شکایت می خواند. "دکتر روشن پاسخ داد که ویروس "در حال حاضر ممکن است در اینجا. ما فقط همین نیست که آزمون به می دانم که یک راه یا دیگری." دکتر روشن نظرات خود مواجه شد با شک و تردید بودند و به وضوح خوش آمدید."

یکی از روشن بزرگترین ناکامی ذخیره شد برای تهیه ماسک که او گفت که او به رسمیت شناخته شده در اوایل خواهد بود یک نیاز حیاتی در coronavirus بیماری همه گیر. روشن گفت که در تاریخ 21 ژانویه 2020, Mike بون شرکت مالک و معاون اجرایی رئیس جمهور از داخلی فولاد ماسک تولید کننده اعتبار Ameritech ایمیل فرستاده شده او را که وزارت امنیت داخلی تا به حال با او تماس در مورد تهیه ماسک. روشن مطرح بون نگرانی های داخلی در مورد گرفتن تولید N95 ماسک کردن و رفتن. اما برای یک هفته هیچ چیز اتفاق افتاده است. در نهایت بون دوباره ایمیل فرستاده.

"من فکر می کنم ما در گه" آن را بخوانید.

این است که در حال توسعه داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن