چرا COVID -19 شیوع بیماری در کالج ورزشی در حال ترسناک به عنوان جهنم

Gene تیلور فکر می کردم او در حال بازی آن را امن زمانی که او اجازه پیش فصل فوتبال شیوه در دانشگاه ایالت کانزاس

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

Gene تیلور فکر می کردم او در حال بازی آن را امن زمانی که او اجازه پیش فصل فوتبال شیوه در دانشگاه ایالت کانزاس برای شروع در ژوئن 15. آن دو هفته بعد از برخی از تیم های دیگر آغاز شده بود تمرین—قابل شکست در بیش از حد رقابتی کنفرانس بزرگ 12. هر ورزشکار بود و قرنطینه برای حداقل یک هفته پس از آنها وارد و سپس آزمایش ویروس. کسانی که آزمایش منفی تحت دمای روزانه چک و پرسش های قبل از آنها می تواند کار کند. برای اولین بار در هفته آن نگاه مانند تیم تا به حال کشیده کردن غیر ممکن است: نه یک بازیکن تست مثبت است.

اما چند بازیکن نشان داد تا اواخر یا به این دلیل که آنها دانشجویان سال اول و یا انتقال دانش آموزان و نیست تست شده تا جمعه قبل از. در بخش دو و میدانی گفت: آنها را به منزوی کردن خود را تا زمانی که زیر پنج شنبه, زمانی که آنها می توانید نتایج خود را به عقب. اما دانشجویان هستند و دانشجویان و دو نفر از آنها را گوش نکرد. یک بازیکن رفت و به یک جشن تولد بیش از آخر هفته; دیگر رفت به بازی بازی های ویدئویی در یک آپارتمان با هشت تا 10 نفر دیگر.

"هنگامی که آن شروع به گسترش" تیلور گفت: روزانه وحش در مصاحبه این هفته است."ما تا به حال بیش از دو و پس از آن ما تا به حال شش و پس از آن ما تا به حال هشت."

در ژوئن 20, پس از 14 دانشجو-ورزشکاران آزمایش مثبت برای coronavirus مدرسه به حالت تعلیق فوتبال تمرین حداقل تا جولای 14.

"نگرانی برای همه, چگونه از شما محافظت از این بچه ها؟" تیلور گفت. "ما نمی توانیم آنها را در یک حباب آنها در حال رفتن به رفتن به آپارتمان خود را و اتاق خوابگاه."

وی افزود: "این رفتن به یک جاده پر از دست انداز برای فوتبال کالج است."

در بسیاری از راه های آن در حال حاضر شده است. در شش هفته پس از NCAA مجاز دانشگاه شروع به آموزش پیش فصل حداقل نه مدارس را به حالت تعلیق در شیوه به دلیل شیوع ویروس در تیم های خود را. بیش از 50 مدارس گزارش داده اند که یک یا بیشتر موارد در بخش دو و میدانی و بیش از ده ها گزارش داده اند که بیش از 30. بزرگ 10 Pac-12, ساحل اقیانوس اطلس و میهن پرستان لیگ همایش باید تمام تغییرات چشمگیری به خود فصل, برنامه و 14 مدارس لغو آنها در دسترس نباشد.

البته تیم های ورزشی نیست تنها مکان در محوطه دانشگاه که در آن coronavirus می تواند گسترش. (دانشگاه واشنگتن به تازگی تقدیر برای "ماندن جلوتر از coronavirus" پس از جدید ورزشکاران آزمایش مثبت برای یک هفته با وجود این واقعیت است که حداقل 117 مردم زندگی در مدرسه frat خانه تا به حال آزمایش مثبت روز قبل.) اما کارشناسان می گویند نتایج پیش فصل آموزش حاوی سرنخ در مورد آنچه که ما می توانید انتظار زمانی که صدها نفر از هزاران نفر از دانش آموزان بازگشت به 60 درصد از دانشگاههای آمریکا که در حال راه اندازی مجدد فرد در آموزش و پرورش این سقوط.

این ورزشکاران برخی از کارشناسان می گویند اساسا قناری بسیار مسری معدن زغال سنگ.

"من فکر می کنم [این شیوع] به ما بگویید بیشتر در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد هنگامی که ما دریافت هزاران نفر از دانش آموزان و برگشت در محوطه دانشگاه از فقط آنچه اتفاق می افتد در تیم های ورزشی گفت: Zachary O. Binney متخصص اپیدمیولوژی در آکسفورد کالج دانشگاه اموری.

"در یک گروه است که تعامل زیادی با یکدیگر گسترش این ویروس بی سر و صدا," او اضافه شده است. "ما دیده ایم این اتفاق می افتد در محیط های دانشگاهی با ورزش تابستان در تمرینات و من فکر می کنم وجود دارد دلیلی برای باور کردن که ما ممکن است چیزی شبیه پاییز است."

تیم اول به حالت تعلیق در عمل این تابستان دانشگاه هوستون که به طور موقت متوقف شد تمرینات در 12 ژوئن پس از شش دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی تیم آزمایش مثبت برای ویروس. (بازیکنان در آرکانزاس دانشگاه Auburn, Texas Tech, Boise, خارجه فلوریدا, دولت, دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشگاه آلاباما و دانشگاه کلمسون دیگران در حال حاضر آزمایش مثبت اما تیم های منتخب به ادامه تمرین بدون آنها.) تیلور تیم در کانزاس دولت بعدی به دنبال Austin Peay و دانشگاه نوادا لاس وگاس—همه قبل از آغاز ماه ژوئیه.

سپس در ژوئن 20, حداقل یک چهارم از ایالت لوئیزیانا, تیم ملی فوتبال شد قرنطینه پس از این که به طور بالقوه در معرض ویروس. با توجه به Sports Illustrated, 30 این تیم را 115 بازیکنان هر دو آزمایش مثبت برای ویروس و یا بودند یافت می شده اند در تماس با کسی که تا به حال. برخی از بازیکنان بودند قرنطینه پس از رفتن به نزدیکی کاباره ها که در آن بیش از 100 مراجعان به حال آزمایش مثبت است.

هنوز NCAA در ادامه به برنامه اجازه دهید به مدارس شروع اجباری تمرینات اوایل ژوئیه 6. (در آن زمان این طرح اعلام شد, NCAA Football نظارت رئیس کمیته شین لیون گفت: او فکر می کردم این انجمن تا به حال "فرود در یک نقطه خوب است.") ژوئیه 8—دو روز پس از اجباری تمرینات اجازه داده شد برای شروع سه بیشتر مدارس به حالت تعلیق در عمل است.

یکی از مدارس و دانشگاه کارولینای شمالی گزارش 37 موارد مثبت آن در بخش دو و میدانی در کمتر از یک ماه. در مصاحبه با اخبار و آبزرور هفته زودتر سر مربی تیم فوتبال ماک قهوه ای اشاره کرده بود که تیم دچار مشکل و به نظر می رسید به سوال که آیا این بازی را می توان با خیال راحت.

"این بازیکنان جوان تا به حال یک بازیکن-led تمرین روز دیگر و من پرسید:" چگونه آن را به? " او گفت:. "یکی از آنها گفت:" بسیار خوب."' هیچ کس می دانست که چگونه به فاصله اجتماعی و بازی است."

"ما همه تلاش خود را به انجام آنچه ما در حال تلاش برای امن باشد اما ما در حال تلاش برای دریافت سوالات ما جواب داد:" او اضافه شده است.

این نیست که ورزش لزوما خطرناک تر برای گسترش این ویروس از دیگر فعالیت های دانشگاه. در واقع بسیاری از ورزشی ادارات در حال گرفتن بیشتر احتیاط تر خواهد بود در محل به صورت کلی جمعیت دانشجویی—از جمله هفتگی تست دمای روزانه چک و منظم علامت غربالگری. این درست است که ورزشکاران برای اولین بار برای مقابله با خطرات ایمنی ذاتی از آمدن به دانشگاه.

دین L. وینسلو, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد اشاره کرد که LSU بازیکنان نظر می رسد که قرارداد این ویروس در میله های زندان در شهر و نه در عمل. او تاکید کرد که مهم ترین عامل در گسترش ویروس نیست تمیز کردن یا شستن دست ها اما ذرات کوچک است که معطل در هوا تا زمانی که مردم جمع در داخل خانه.

"آن چیز خاص به ورزش و امکانات ورزشی," او گفت:. "این واقعا فقط مقدار زمان صرف شده در داخل خانه با تعداد زیادی از مردم است."

اما تیم های ورزشی را ارائه یکی از مهمترین روشن نمونه هایی از آنچه در سوق دادن دانشگاه به سرعت در حال بازگشایی: ملاحظات سیاسی و نگرانی های مالی. فرمانداران جمهوریخواه مشتاق به بازگشایی کشورهای خود را دارند egged در دو و میدانی اجازه می دهد استادیوم برای باز کردن در اوایل ماه گذشته و اعلام کرد که تمام تیم های ورزشی حرفه ای خوش آمدید در کشورهای خود را. در گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ شده است pilloried در مطبوعات گفت: ساکنان باید پوشیدن ماسک به طوری که آنها می توانید یک فصل فوتبال.

و در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز برای صحبت کردن در مورد کالج های ورزشی خود را سرسخت ترین حامیان خواستار نجومی حرکت رو به جلو است. در یک مصاحبه با فاکس نیوز سابق نوتردام مربی لو Holtz—اولیه و آواز مغلوب ساختن پیشی جستن حامی—مقایسه بازی های ورزشی در این بیماری همه گیر به طوفان از نورماندی: "[سربازان] می دانستم که وجود دارد رفتن به تلفات آنها می دانستند که وجود دارد رفتن به ریسک بود اما یک راه زندگی," او گفت:.

در همان زمان ها در حال خونریزی پول با توجه به همه گیر. برای بزرگتر موسسات لغو و یا حتی کاهش می یابد ورزشی فصل می تواند یک ضربه قابل توجهی به خط پایین خود را. با توجه به وزارت آموزش و پرورش, کالج ساخته شده $14.8 میلیارد دلار از دو و میدانی در سال 2018 آخرین سال که داده ها در دسترس است. Texas A&M یکی از بالا-درآمد مدارس ساخته شده $192.6 میلیون از آن تیم در سال 2013 به تنهایی. (سر مربی تیم فوتبال Jimbo فیشر به تازگی ستایش رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت تصمیم به بازگشایی استادیوم گفتن یک ایستگاه رادیویی محلی او فکر مدرسه نجومی خواهد بود "بسیار نزدیک به طبیعی است.")

شاید به این دلیل برخی از دانشجویان ورزشکار را آغاز کرده اند برای دفاع از خود حمایت می کند. در اواسط ماه ژوئن به عنوان UCLA ورزشکاران آغاز پیش فصل تمرین 30 بازیکنان فوتبال امضا بر روی یک سند گفت: آنها اعتماد ندارند مدرسه را به عمل در بهترین مورد علاقه خود را. در میان چیزهای دیگر, آنها درخواست حضور یک شخص ثالث سلامت رسمی حمایت ناشناس خبرچین و تضمین می کند که هر بازیکن می تواند تصمیم بگیرد که آیا یا نه به بازی بدون ترس از دست دادن بورس تحصیلی خود را.

"تصمیم به بازگشت به آموزش در میان همه گیر جهانی است و قرار است ما دانشجو-ورزشکاران در خطوط مقدم نبرد است که ما به عنوان یک ملت نشده است قادر به برنده شدن" بازیکنان نوشت: در نامه ای به دست آمده توسط لس آنجلس تایمز. "ما احساس می کنیم که برخی از اولین اعضای جامعه به تلاش برای بازگشت به حالت عادی ما باید اطمینان داد که اجازه می دهد تا ما را به تصمیم گیری آگاهانه و محافظت می شود صرف نظر از تصمیم ما."

نگرانی های خود را ممکن است بیش از حد دور پایه. در حالی که بسیاری از مدارس وعده داده اند نه به لغو دانشجویان بورسیه اگر آنها شرکت نمی, در این فصل چند نیز آنها را ملزم به ثبت نام در یک چشم پوشی انتشار مدرسه از مسئولیت اگر آنها را انتخاب کنید به بازی. یک متدیست جنوبی دانشگاه چشم پوشی به دست آمده توسط اخبار صبح دالاس نیاز به بازیکنان به امضای 11 زمان های مختلف موافقت خود را "به طور داوطلبانه فرض تمام خطرات مربوط به COVID-19 ویروس" و waiving حق خود برای دادخواهی.

دانشگاه ایالتی اوهایو خواسته است تا بازیکنان به نشانه مشابه سند به نام "Buckeye تعهد" الزام آنها به رعایت پروتکل های ایمنی بلکه به اذعان کرد که آنها ممکن است در معرض به کروناویروس در طول بازی. (ژن Smith, اوهایو, ورزشی, مدیر, ESPN گفت: تعهد بود و بیشتر از یک سند آموزشی از یک قانونی است.) فقط این هفته مدرسه اعلام شد که در آن توقف داوطلبانه تمرینات با توجه به شیوع ویروس در میان ورزشکاران دانش آموز.

به جای بازیکن فرض کنیم این خطر و یا فرض آن خود را, برخی از مدارس را انتخاب کرده اند به انصراف از فصل خود را در دسترس نباشد. Bowdoin کالج و دانشگاه ماساچوست بوستون اولین کسانی بودند که انصراف از فصل خود را در ماه ژوئن پس از کالج نیوجرسی, Pratt Institute, کالج ویلیامز و Morehouse. در بزرگترین چنین اعلام به رئیس جمهور از تمام هشت آیوی لیگ مدارس در این هفته گفت که آنها خواهد بود لغو فصل خود بیش از حد.

همچنین در این هفته ده بزرگ و Pac-12 کنفرانس اعلام کرد که آنها اجازه خواهد داد که تنها در بازی های کنفرانس این کاهش نیاز به سفر از راه دور و کمک به ترویج بیشتر تست. ساحل اقیانوس اطلس کنفرانس گزارش شده است که با توجه به مشابه حرکت می کند در حالی که پاتریوت لیگ یک کنفرانس کوچکتر غرب, مدارس است کوتاه فصل آن و قرار دادن محدودیت در سفر.

در یک ویدئو برای NCAA منتشر شده در هفته گذشته PAC-12 کمیسر لری اسکات صدا نگران آنچه در این فصل را برگزار کند.

"من فکر می کنم آنچه که ما دیده ایم در طول چند هفته گذشته به ما می دهد دلیلی برای نگران است که زمانی که دانشگاه ها باز کردن وجود دارد می تواند واقعی خوشه و فشار در سیستم مراقبت های بهداشتی," او گفت: با توجه به افزایش مورد شمارش در سراسر کشور است. "از دیدگاه من که واقعا بزرگترین خطر برای کالج ورزشی در سقوط است."

و در عین حال مانند سربازان در نبرد نرماندی, برخی از تیم ها هنوز شارژ جلوتر است. پس از 14 روز مکث, خارجه کانزاس ورزشکاران باید وارد در دانشگاه به امید شروع تمرین یک بار دیگر.

پرسید: چرا آن را بسیار مهم برای دو و میدانی به ادامه تیلور گفت: این سوال را بهتر بود مناسب برای ورزشکاران دانش آموز.

"زمانی که من صحبت ما ورزشکاران این افراد در حال مرگ بوده اند به بازگشت و کار کردن و آماده شدن" او گفت:. "این بچه ها فقط می خواهم به بازی."

او افزود: "آنها عاشق بازی فوتبال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب