Wipro قرار به عنوان یک "رهبر" در teknowlogy | PAC گروه IoT C&SI بررسی

Wipro محدود (NYSE: شوخ طبعی BSE: 507685, NSE: WIPRO) یک پیشرو جهانی, فناوری اطلاعات, مشاوره و فرآیند کسب و کار

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

Wipro محدود (NYSE: شوخ طبعی BSE: 507685, NSE: WIPRO) یک پیشرو جهانی, فناوری اطلاعات, مشاوره و فرآیند کسب و کار خدمات شرکت امروز اعلام کرد که از آن شده است به عنوان یک رهبر در سراسر چندین دسته در teknowlogy | PAC گروه اینترنت از چیزهایی مشاوره و یکپارچه سازی سیستم (IoT C&SI) نظرسنجی.

teknowlogy | PAC گروه مورد تجزیه و تحلیل سی و دو منجر IoT ارائه دهندگان خدمات قبل از چاپ و نشر 'به IoT C&SI بررسی 2020'. بررسی برجسته Wipro قابلیت به عنوان یک end-to-end ارائه دهنده خدمات IoT. Wipro پشتیبانی از مشتریان با ارائه خدمات مشاوره و راهنمای آنها را از طریق دستگاه مهندسی و ماشین آلات تجزیه و تحلیل ترافیک به سیستم های یکپارچه پلت فرم و نرم افزار, خدمات گردش کار ساختمان و خدمات مدیریت. این بررسی اثبات Wipro عالی IoT قابلیت های سراسر آمریکا EMEA و مشاوره است.

Wipro پدید آمده است به عنوان یک رهبر در 'IoT C&SI بررسی 2020 در چند دسته. این لیست شامل شریک انتخاب استراتژیک IoT مشاوره, صنعت, تخصص, تغییر, مدیریت, مشاوره, مهارت, اجرای جدول زمانی اجرای مهارت های پیاده سازی راه حل توسعه فناوری IoT تخصص و ساختمان راه حل, کار, فرهنگ انعطاف پذیری Proactivity, همکاری, قیمت به ارزش توصیه رضایت مشتری اثربخشی و ارزش کسب و کار در میان دیگران.

Santhosh Madathil جهانی سر اینترنت اشیا (IoT) تمرین های صنعتی و خدمات مهندسی Wipro محدود گفت: "ما خوشحالیم که با این شناخت. این بازتابی از Wipro EngineeringNXT را IoT تخصص در سراسر طیف گسترده ای از فن آوری های پوشا از سنسور به ابر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کسب و کار تجزیه و تحلیل و دانش دامنه. جایزه خرس شهادت به ما مشارکت صنعت که در آن ما ارائه پایان به پایان راه حل و در استقرار قابلیت به مشتریان ما در سراسر دامنه."

کلاوس Holzhauser معاون ارشد رئیس جمهور دیجیتال و IoT در teknowlogy گروه گفت: "Wipro ارائه سفارشی end-to-end IoT راه حل برای مشتریان خود. این است که تنها ممکن است با قوی IoT راه حل توسعه قابلیت ترکیب با یک کار باز فرهنگ است. این اجازه می دهد تا به طور موثر شرکت نوآوری با مشتریان و بزرگ اکوسیستم خارجی IoT همکاران."

لطفا اینجا را کلیک کنید برای دسترسی به این گزارش.

در مورد EngineeringNXT

Wipro صنعتی و خدمات مهندسی (IES) است که راننده برای خدمات مهندسی ما نمونه کارها. IES تسهیل بیش از 500 مشتریان در سراسر متعدد صنایع / عمودی با یک پلت فرم به نوآوری و مهندس محصولات سیستم عامل و فن آوری در مقیاس. این پلت فرم از خدمات ارائه شده ترکیبی از بلوغ فنی و مهندسی فرآیندهای شور و شوق برای آخرین فن آوری و دسترسی به یک اکوسیستم متنوع به ارائه ارزش به مشتریان در مراحل مختلف این محصول یا پلت فرم چرخه زندگی. این نامیده می شوند به عنوان "مهندسی NXT" توسط Wipro.

در مورد Wipro محدود

Wipro محدود (NYSE: شوخ طبعی BSE: 507685, NSE: WIPRO) یک پیشرو جهانی, فناوری اطلاعات, مشاوره و فرآیند کسب و کار شرکت خدمات. ما مهار قدرت شناختی محاسبات hyper-اتوماسیون رباتیک ابر تجزیه و تحلیل و فن آوری های نوظهور به کمک به مشتریان انطباق با دنیای دیجیتال و آنها را موفق. یک شرکت شناخته شده در سطح جهانی برای آن جامع نمونه کارها از خدمات تعهد قوی به پایداری و خوب شرکتی ما بیش از 175,000 کارکنان اختصاص داده شده در خدمت مشتریان در سراسر شش قاره است. با هم, ما کشف ایده ها و نقطه اتصال برای ساخت بهتر و جسورانه جدید آینده.

Wipro را به جلو-به دنبال اظهارات هشدار

برخی اظهارات در این نسخه مربوط به آینده ما چشم انداز رشد هستند به دنبال اظهارات که شامل تعدادی از خطرات و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن در چنین اظهارات به جلو نگاه. خطرات و ابهامات مربوط به این اظهارات شامل, اما نه محدود به ریسک و عدم قطعیت در مورد نوسانات در, درآمد, درآمد و سود ما توانایی تولید و مدیریت, رشد, رقابت شدید در آن خدمات و توانایی ما برای حفظ مزیت هزینه دستمزد را افزایش می دهد در هند توانایی ما برای جذب و حفظ بسیار ماهر و حرفه ای, زمان و سرریز هزینه ثابت-قیمت ثابت-قاب زمان قرارداد مشتری غلظت محدودیت در مهاجرت توانایی ما برای مدیریت بین المللی ما عملیات کاهش تقاضا برای فناوری در مناطق تمرکز اصلی ما اختلال در شبکه های مخابراتی و توانایی ما برای موفقیت کامل و ادغام بالقوه ادغام مسئولیتی در قبال خسارات وارده بر خدمات ما قرارداد موفقیت شرکت های که در آن ما را استراتژیک سرمایه گذاری و خروج از مالی دولتی مشوق بی ثباتی سیاسی و جنگ محدودیت های قانونی برای افزایش سرمایه و یا دستیابی به شرکت های خارج از هند استفاده غیر مجاز از ما مالکیت معنوی و به طور کلی شرایط اقتصادی ما تاثیر کسب و کار و صنعت. خطرات اضافی است که می تواند بر آینده ما را عامل نتایج به طور کامل شرح داده شده در ما براده با ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار. این براده ها موجود در www.sec.gov. ما ممکن است از زمان به زمان اضافی کتبی و شفاهی به دنبال اظهارات از جمله اظهارات موجود در این شرکت براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار و گزارش ما به سهامداران است. ما متعهد به روز رسانی به دنبال بیانیه ای که ممکن است از زمان به زمان توسط ما و یا از طرف ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن