از دستگاه تصفیه آب استفاده کنید حتما این 10 نکته را بخوانید

امروزه ۷.۵۰۰ کارمند فروش مستقیم مستقیم از ۲۳۷ مرکز پاسخگویی مشتری در بیش از ۱۴۵ شهر و ۳۸۰ شهر کوچک کار می&zwnj

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1400

امروزه ۷.۵۰۰ کارمند فروش مستقیم مستقیم از ۲۳۷ مرکز پاسخگویی مشتری در بیش از ۱۴۵ شهر و ۳۸۰ شهر کوچک کار می‌کنند.

این قیمت در همه شهرهای بزرگ هند از جمله بمبئی، دهلی، بنگلور، حیدرآباد، چنای، احمدآباد و پونا معتبر است. حجم زیادی از آن ۰.۳۴ GPM یا ۵۰۰ گالن در روز تخلیه آب است و این قیمت چندان مناسبی نیست.

کیفیت آب در این کشور هر روز که بگذرد به شدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد، چه آن‌ها متوجه شوند یا نه. هیچ آلودگی ثانویه تولید شده با بهترین و تمیزترین مواد را تولید نمی‌کند.

از آلودگی آب گریزی نیست، در اینجا فیلترهای جداگانه‌ای نیز وجود دارد که برای حذف کلر از دوش و حمام استفاده شده است.

مردم اغلب از اهمیت فیلترها چشم پوشی می‌کنند، زیرا تصور می‌کنند که خرید و نگهداری آن‌ها گران و پیچیده هستند.

فیلترها قابل بازیافت هستند و بسیاری از تولیدکنندگان انگیزه‌هایی را برای برگرداندن فیلترها برای استفاده مجدد به آن‌ها ارائه می‌دهند.

اگرچه مواد ضد عفونی کننده مانند کلر و کلرامین با هدف محافظت از ما در برابر عوامل بیماری زای ناخواسته به منابع شهری اضافه می‌شوند، اما دارای عوارض جانبی شیمیایی ناخواسته‌ای نیز هستند.

با تعیین ترکیب شیمیایی اساسی آب، شما یک کاربر مسلح و آگاه خواهید بود، آماده تصمیم گیری درباره نوع سیستمی است که از خانواده شما تا حد زیادی محافظت می‌کند.

فیلتر تصفیه آب

آلاینده‌ها از منابع بیشمار بدون دفعات هشدار دهنده یا تصادفی، رواناب یا تصفیه شیمیایی عمدی به منابع مختلف آب وارد می‌شوند.

سیستم‌های تصفیه POU (ɑuch tɑese) بزرگتر، مرحله وسیعی از آلودگی‌ها را از بین می‌برد، از جمله کلر، کلرامین، ضد عفونی کننده‌ها، فلوراید، فلزات سنگین، انگلی و سایر میکروارگانیسم‌ها، طعم بد، بو و لجن.

این دستگاه تصفیه آب فیلترهای Brita MAXTRA را پاک می‌کند، گرچه گران است اما با موفقیت کلر، مقیاس آهک و سایر ناخالصی‌های موجود در آب شما را پاک می‌کند.

همه دستگاه‌های تصفیه Ozean دارای گواهینامه و دارای استاندارد ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ هستند.

دستگاه تصفیه با تمام دهانه‌های آب، چشمه، شهرداری به خوبی کار می‌کند. این طوطی‌های خیره کننده از پودر سفیدی که پرهای آن‌ها برای سالم ماندن نیاز دارند، اطلاع خواهند داشت.

از آنجا که آب پر مصرف غالباً قابل پیش بینی نیست و بسته به خاصیت، خاصیت آن بسیار متفاوت است، کیت تست آب بهترین ابزار برای درک ترکیب دقیق آن است.

شرح هر محصول را ارزیابی کرده و ویژگی‌ها را به خوبی مطالعه کنید. وقتی غشا خاکستری تیره یا قهوه‌ای زنگ زده شد، زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است.

۴ شخصیت تأثیر زیادی در دستگاه تصفیه آب دارد

اگر شما نیاز به تأمین آب آشامیدنی به افراد بیشتری دارید، ممکن است ارزش نصب و راه اندازی چندین دستگاه تصفیه آب UV با دستگاه تصفیه آب صنعتی بزرگتر را داشته باشد.

فیلترهای کربن نمی‌توانند آرسنیک، کروم شش ظرفیتی و غیره را از بین ببرند. از این به بعد شما باید فیلتر اسمز معکوس را انتخاب کنید.

کوزه‌های فیلتر آب متفاوت عمل می‌کنند. کوزه‌های فیلتر آب در حال حمل و نقل با شما آسان‌تر می‌شوند.

به عنوان مثال، کوزه‌های قابل حمل آب آشپزخانه یا فیلترهای آب آشامیدنی یخچال فقط برای مقابله با طعم کلر و بو طراحی شده‌اند و به دلیل کوچک بودن عمر محدودی دارند.

این مشکلی نیست، زیرا مقادیر کمی از مواد جامد بسیار محلول برای شما مفید است.

سیستم‌های آب نقطه استفاده (POU) دستگاه‌های مستقلی هستند که برای هر اتاق جداگانه در خانه تنظیم می‌شوند.

سیستم‌های تصفیه فیلتر تصفیه آب طبیعی بهترین تصفیه آب هستند و از تجهیزات محافظت شخصی و همراهان ایده آل هستند. در هر دو حالت، اگر می‌خواهید آب را در بیش از یک شیر آب در خانه فیلتر کنید، به چندین سیستم POU نیاز است.

تصفیه آب را چگونه تعریف می‌کنید؟ از آنجا که تعریف بسیار زمانبر است

فیلترهای آب شیر در زمان واقعی آب تولید می‌کنند و آب فیلتر شده را در مخزن ذخیره نمی‌کنند - قبل از ما. دستگاه تصفیه آب دارای یک مخزن ذخیره‌سازی ۶ لیتری است که برای مقادیر کم روزانه ایده آل است.

علاوه بر این، این نوع سیستم‌ها اغلب به فضای آزمایشگاهی کمتری نیاز دارند، زیرا از مخزن کوچکی کار می‌کند که می‌تواند به راحتی روی نیمکت ذخیره شود.

سپس فاضلاب شما مطمئناً به رسوب مخزن آب حاوی مقادیر زیادی از جمله باکتری‌های ناسالم منتقل می‌شود.

با این حال، مراحل زیر به شما کمک می‌کند تا در تمام سیستم‌های بازاریابی و تبلیغات آبهای زیرزمینی گشت بزنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای حفظ آب تمیز و سلامت خانواده خود راحت‌تر دنبال کنید.

با این حال، متناقض است که بسیاری از ما در مورد کیفیت آبی که استفاده می‌کنیم یا مطالعه می‌کنیم، که ممکن است بهترین فیلتر آب برای یک شرایط خاص و آب موجود در منطقه ما باشد، فکر کافی نمی‌کنیم.

شما حتی محصولات پاک کننده‌ای را که از مواد مصنوعی و سرطان‌زا ساخته شده‌اند، با دقت انتخاب می‌کنید.

برچسب‌های مواد غذایی را بررسی کنید تا از مواد نگهدارنده، مواد افزودنی و مواد اصلاح شده ژنتیکی (GMO) ناخوشایند خودداری کنید.

فلورین او بحث بسیار داغی را در مورد اینکه آیا به نفع ما است یا به ما آسیب می‌رساند، هدایت می‌کند.

برگرفته از سایت به آبی (https://behabi.ir)

آخرین مطالب