آماده نبرد نیویورک تایمز نظرات ویرایشگر جیمز بنت استعفا داد پس از کارکنان شورش

نیویورک تایمز نظر سردبیر جیمز بنت در روز یکشنبه اعلام کرد که او استعفا کرده است به طور موثر بلافاصله بعد از یک

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

نیویورک تایمز نظر سردبیر جیمز بنت در روز یکشنبه اعلام کرد که او استعفا کرده است به طور موثر بلافاصله بعد از یک شورش داخلی بیش از حزب جمهوری خواه ایالت تام پنبه "ارسال در نیروهای نظامی" ستون منتشر شده هفته گذشته.

این روزنامه اعلام کرد که کتی Kingsbury قدم خواهد شد به عنوان موقت نظر صفحه ویرایشگر از طریق انتخابات و بنت معاون سردبیر جیم دائو است که reassigned بازگشت به اتاق خبر.

در بیانیه ای بار ناشر A. G. Sulzberger گفت: "جیمز یک روزنامه نگار عظیم استعداد و صداقت معتقد است که عمیقا در این ماموریت از زمان. او نظارت یک تحول قابل توجهی از نظر گروه که گسترش طیف وسیعی از صداهای منتشر می کنیم و تحت فشار قرار دادند و ما را به فرمت های جدید مانند ویدئو گرافیک و صدا. ممنون میشم کمک های بسیاری از خود."

بنت تحت موشکافی شدید در اواخر هفته گذشته پس از انتشار یک ستون از نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن بهداشت ، پنبه خواستار بر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به ارسال در ارتش به عنوان یک پاسخ به سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس.

از بعد از ظهر چهارشنبه ستون که بنت عنوان خوانده شده نیست قبل از انتشار آن باعث باز شورش در این مقاله به عنوان ده ها تن از کارکنان از سراسر بخش های مختلف همه توییتی تیتر آن همراه با عنوان: "در حال اجرا در این نهاد سیاه @NYTimes کارکنان در معرض خطر است."

بنت در ابتدا در دفاع از این تصمیم به اجرا کنم اما روز جمعه در یک زمان شرکت گسترده ملاقات با او و کاغذ کارفرمایان صادر mea culpa ، lamenting است که او مجاز صفحه نظر به "stampeded خبری چرخه" است که آن را لازم خواهد بود به تجدید نظر در این بخش در دسترس نباشد. او علاوه بر اعتراف کرد که این بار هم "دعوت" پنبه برای ارسال این قطعه است.

"من فقط می خواهم برای شروع با گفتن من بسیار متاسفم من متاسفم برای این درد است که این قطعه خاص باعث شده است," بنت گفت. "من فکر می کنم این است که یک لحظه برای من و برای ما به بازجویی همه چیز ما در نظر است."

بنت نیز در زمان چند سوال از کاغذ کارکنان از جمله همین دلیل او شخصا نه خواندن پنبه ستون قبل از آن منتشر شد. که شکست بنت گفت که "بخش دیگری از روند که خراب شد." او افزود: "من باید شده اند درگیر در امضای کردن در قطعه... من باید آن را بخوانید و امضا کردن."

در یادداشت ارسالی به کارکنان زیر اخبار بنت را خروج Sulzberger تاکید کرد که "هیچ یک از این تغییرات علامت گذاری به عنوان یک عقب نشینی از زمان's مسئولیت برای کمک به مردم در درک طیف وسیعی از صداها در سراسر وسعت بحث های عمومی. که نقش به عنوان مهم به عنوان آن را به حال شده است.

وی افزود: "از آنجا که ما با آن مواجه سوالات در روزهای اخیر در مورد ارزش های اصلی ما, من می خواهم بگویم این plaintly: به عنوان یک نهاد ما مخالف نژاد پرستی در هر گوشه ای از جامعه است. ما مخالف بی عدالتی است. ما عمیقا معتقدم در اصول و انصاف و برابری و حقوق بشر است. آن ارزش ها را تحریک و تشجیع کردن هر دو ما اخبار گزارش و نظر ما گزارش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن