یک Stand-Up, طنز استخدام, Alan Dershowitz به دفاع از او—در حال حاضر او تصویر خود را به عنوان بعدی مایک فلین

استاد حقوق دانشگاه هاروارد Alan Dershowitz که کمک به دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در استیضا

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

استاد حقوق دانشگاه هاروارد Alan Dershowitz که کمک به دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در استیضاح محاکمه این سال است که به نمایندگی از جدید جنایی مشتری که در خود یقه سفید مورد تقلب است تصویر خود را به عنوان بعدی مایکل فلین.

Dershowitz مشتری است Ari Teman میامی مبتنی بر فناوری راه اندازی موسس که به اعدام محکوم شده در ژانویه چهار جنایی فدرال شمارش از جمله بانک و سیم تقلب. Dershowitz است مشاوره Teman تیم حقوقی است که به دنبال سرنگونی این اعتقاد با ادعا می کند که دادستان فدرال نکردن شواهد که تضعیف اعتبار یک کلید دولت شاهد.

"آنها نشسته بر روی دست خود و شواهدی وجود دارد که اساسا بی گناهی خود را ثابت می کند نمی آمد تا پس از او محکوم" Dershowitz گفت: در مصاحبه روز یکشنبه با جوئل Pollak سردبیر-در این نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن خروجی رسانه ها Breitbart اخبار.

Teman یک کمدین و بنیانگذار صفحه اصلی امنیت فناوری راه اندازی GateGuard شده است tweeting یک طوفان در مورد پرونده جنایی علیه فلین سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی مقایسه اتهام دادستانی سوء رفتار در مورد خود او به محافظه کار ادعا می کند که وزارت دادگستری railroaded فلین با اتهامات کاذب و دروغ تله.

"کثیف دادستان نیست فقط " پیروزی به هر قیمتی' پنهان کردن شواهد استفاده از شهود آنها می دانند که دروغگو هستند, 'تحت تعقیب برای چیزی که ندارد حتی به نظر می رسد جرم' به معروف ppl مانند @GenFlynn," او نوشت: روز دوشنبه ارسال گزیده ای از Dershowitz مصاحبه با Pollak. او برچسب مغلوب ساختن پیشی جستن و فلین وکیل سیدنی پاول گفت فلین است که "خوش شانس" آنها را برای مبارزه با او.

این اشارات به فلین مورد—و بزرگتر Trumpworld روایت از وزارت دادگستری اجرا amok و مصمم را به رئیس جمهور و متحدان خود را—نشان می دهد که چگونه عمیق شک و تردید و خصومت به دادستان فدرال در بالا مشخصات پرونده های سیاسی است خونریزی به دیگر امور کیفری دنبال شده توسط گروه. آنها همچنین نشان می دهد که چگونه متهمان در حال تلاش برای سرمایه گذاری بر روی آن خصومت به افزایش خود را قانونی تلاش و چگونه رئیس جمهور متحدان تصرف در ظاهر نامربوط موارد برای ساخت یک روایت از گسترده سوء رفتار در DOJ.

در آن صورت پرونده Teman به نظر نمی رسد که بسیار به کار با مغلوب ساختن پیشی جستن فلین و یا هر گونه دیگر مشخصات بالا دادستان از عمده شکل عمومی. این محور در GateGuard تلاش برای جمع آوری فاکتورها پرداخت نشده از سه نفر از مشتریان خود شرکت املاک و مستغلات در نیویورک است که تا به حال نصب GateGuard وب متصل مفت و سیستم های دوربین در خواص خود را.

هنگامی که سه مشتریان در موضوع حاضر به پرداخت مانده است که Teman اصرار آنها بدهکار او بدهکار حساب های بانکی خود را بدون دانش خود را و یا تایید با استفاده از مکانیسم پرداخت به عنوان شناخته شده از راه دور ایجاد شده در چک. دادستان فدرال گفت که مبلغ به سرقت وجوه از طریق تقلبی ابزارهای مالی.

Teman و خود را وکیل—که شامل نمی شود Dershowitz در زمان اصرار داشت که معاملات کاملا قانونی است. شرایط استفاده از خدمات است که همه GateGuard مشتریان نیاز به ثبت نام آنها گفت: به این شرکت اجازه برداشت وجوه از مشتریان حساب های خود را پرداخت برجسته فاکتورها. صرف نظر از جزئیات معاملات Teman وکلای گفت: در دادگاه که او را باور نمی کند که آنچه او انجام شده بود غیر قانونی بود. بدون این که قصد جنایی وجود دارد می تواند هیچ جرم و جنایت آنها استدلال کرد.

قوی ترین شواهد خلاف آمد در قالب پیام های متنی بین Teman و وکیل او که به توصیه او در اوایل سال 2019 چند ماه قبل از انجام موضوع که آنچه که او برنامه ریزی شده بود یک "ایده" و احتمالا یک جرم فدرال. "شما ادعا می کنند که قرارداد خود را اجازه می دهد تا شما را به بدهکاری حساب خود را حتی پس از آنها به صراحت اعتراض کنند. من فقط مطمئن شوید که آن را که ساده" وکیل نوشت. "نظر من این است که شما هستند >50% احتمال بازداشت برای فعالیت های شما پیشنهاد می کنیم. چگونه شما را انتخاب کنید برای دسترسی کامل به شما است."

Teman و وکلای مدافع می گویند دادستان در زمان کسانی که پیام های متنی از متن. اما Teman اقدام با طرح خود را و مطمئن شوید که به اندازه کافی او دستگیر شد و به اتهام. در اواخر ماه ژانویه یک هیئت منصفه به اعدام محکوم شده Teman در چهار جنایی به اتهام دو فقره از تقلب در بانک و دو فقره سیم تقلب. او چهره تا 30 سال در زندان است.

اما این پایان کار نبود از این موضوع. در آوریل Teman وکلای پرونده یک حرکت برای یک محاکمه جدید بر این اساس است که دادستان در حال نکردن شواهد نشان دادن درگیری های شخصی توسط یکی از کلیدی آن شاهد در یک طرح به طور غیر قانونی اخراج یک معلول مستاجر. که شواهد را تضعیف شاهد' شهادت, دفاع گفت: اما دادستان موفق به افشای اطلاعات. دولت می گوید آن نیست آگاه که شواهدی وجود داشته که آن را تبدیل بیش از همه شواهد در اختیار خود را برای دفاع به عنوان مورد نیاز است. دادگاه در حال حاضر با توجه به حرکت.

کسانی که اتهامات دادستانی سوء به نظر می رسد آنچه درو Dershowitz به این پرونده و در شرایطی که او استفاده می شود به منظور جلب مقایسه فلین و دیگر به ظاهر سیاسی تعقیب از مردم رئیس جمهور تهمت مدار.

Dershowitz کاهش یافته است به نظر خود را دخالت. اما او گفت Pollak که او بر این باور است که "دریافت مغلوب ساختن پیشی جستن" هدف میان اعضای DoJ بودند قریب به اتفاق "هر گونه آزادی های مدنی هر گونه تشریفات و یا حاکمیت قانون و این بسیار خطرناک است." Dershowitz صحبت شد به طور کلی نه در مورد Teman مورد به طور خاص. اما Pollak اقدام به مطرح کردن Teman مورد به طور خاص خواستار آن را "یک مورد دیگر در این زمینه است که من آگاه است."

"اگر شما در مورد" Pollak گفت: "به نظر می رسد مانند دادستان فقط تصمیم آنها تا به حال به دست آوردن یک پیروزی به هر قیمتی اما آنها در واقع انجام این کار عدالت است."

Dershowitz اصرار داشت که Teman سیاست هیچ ربطی به تصمیم خود برای نشان دادن او. Teman به نظر نمی رسد که بسیار فعال سیاسی—هیچ سابقه ای از او ساخت هر فدرال سیاسی مشارکت—اما او با افتخار نمایش عکس در صفحات رسانه های اجتماعی آشکار ملاقات و خوش آمد می گوید با باراک اوباما ،

پس پرونده جنایی خود گرم می شود, اگر چه Teman رسانه های اجتماعی است teemed با مطالب سیاسی و معمول تر از مغلوب ساختن پیشی جستن سپاه اختصاص داده شده طرفداران آنلاین. "خیانت" او به تازگی اعلام کرد از Rep. Adam Schiff را (D-CA) تحقیقات به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016. "اما او 16 سال با ارزش از اوباما و کلینتون نامزد دولت برای محافظت از او را از واقعی عدالت است."

که وضعیت سیاسی نیز گاهی اوقات خونریزی به برخی از خاموش-رنگ جوک.

"هیلاری کلینتون است Stevie Nicks از DNC," Teman توییتی در اواخر سال گذشته. "هیچ کس می خواست او را اما او گاییدن پسر آنها نیاز به رهبری گروه و سپس او کنترل آغاز شده بی دست و پا و مبارزه با هر کس در زمان اعتبار برای افراد دیگر کار تخریب زندگی و مردم در اطراف او تا پایان مرده است." (Teman به نظر می رسد به طور خاص گریزی به Fleetwood Mac frontwoman.)

Teman رسانه های اجتماعی فعالیت نزدیک به نیش او در طول محاکمه خود زمانی که او شروع به ترویج اخبار و حمایت از مصرف کننده گزارش های انتقادی از یک مالک که علیه او شهادت—یکی از همان در مرکز پست خود-محکومیت حرکت است. در یکی از پست Teman توصیف او به عنوان "scumbag slumlord که به دروغ پلیس به بانک پیش نویس معکوس و مرا دستگیر کردند."

دادستان فدرال گفته است که ارسال شد و تلاش برای "نفوذ شاهدان بالقوه" در مورد و خواسته قاضی به نوار Teman از هر "مستقیم یا غیر مستقیم" تماس با شاهدان. قاضی demurred. "دادگاه بر این باور نیست این پست شایستگی یک تغییر در موجود وثیقه شرایط," او نوشت. "دادگاه را تشویق می کند آقای Teman به مشورت با وکیل خود را قبل از هر آینده از جمله موارد مانند موارد پتانسیل منفی...آقای Teman به منافع قانونی در این مورد است."

آن را تنها زمانی که قاضی در بر داشت خود را سرزنش Teman. طی اولین جلسه تفهیم اتهام قاضی قطع شده خود را در طول بحث در مورد جدول زمانی.

"آقای Teman," او گفت: "این واقعا سودمند هنگامی که شما رول چشم خود را در دادگاه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب