'IELTS ازدواج' — هند 'ایده آل, عروس,' مهارت در زبان انگلیسی

نمایشگاه رنگ است به احتمال زیاد به افزایش یک دختر شانس برای گرفتن یک "شوهر خوب" در هند است. بسیاری از مردم در

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

نمایشگاه رنگ است به احتمال زیاد به افزایش یک دختر شانس برای گرفتن یک "شوهر خوب" در هند است. بسیاری از مردم در ایالت پنجاب نیز بر این باورند که مهارت در زبان انگلیسی آنها را حتی بیشتر "جذاب است."

ازدواج رایج در جنوب آسیا است. برای یک دختر احتمال گرفتن یک شوهر خوب را افزایش می دهد اگر او دارای یک رنگ عادلانه است. بسیاری از جامعه شناسان می گویند آن است که یک نتیجه از هند استعماری انگلیس در گذشته و یک "عقده ی حقارت است."

که اگر استانداردهای زیبایی نمی شد به اندازه کافی برای پیدا کردن یک همسر مناسب, مهارت در زبان انگلیسی نیز تبدیل به یک جدید وسواس در ایالت پنجاب. به عنوان یک نتیجه صدها International English Language Testing System (IELTS) مربیگری مراکز باز کرده اند تا در دولت است. یک نمره خوب در آزمون IELTS را افزایش می دهد شانس خود را برای یک "ازدواج خوب است."

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

چگونه می توانم 'IELTS ازدواج' کار می کند ؟

Simarpreet یک 22 ساله در پایان مطالعات خود را دو سال پیش. پس از آن او بوده است و رفت و آمد در 60 کیلومتری (37.2 کیلومتر) — عقب و جلو — به یک آیلتس مرکز زبان در امریتسار برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی. او نیاز به گرفتن نمره خوب — حداقل 6 در مقیاس 9 — برای تحقق رویاهای خود را.

Karanvir نیست دانشگاه به پایان برسد به دلیل عدم علاقه به مطالعات. پدر و مادر خود کشاورزان در پنجاب ترن ترن منطقه خود را به برخی از زمین اما Karanvir علاقه مند نیست و در کشاورزی یا. همه او می خواهد به ترک هند برای یک کشور غربی.

یک دلال یا دلاله ازدواج حرفه ای با نزدیک شدن Simarpreet و Karanvir خانواده برای رفع آنها ازدواج است.

برای به دست آوردن ویزای دانشجویی برای یک کشور خارجی Simarpreet مورد نیاز برای دریافت خوب نمره IELTS و امیدوار است که او نیز می تواند همسر آینده خود را با او. در بازگشت Karanvir خانواده است که حاضر به پرداخت برای عروسی Simarpreet آموزش و پرورش و هزینه های برای ارسال این زن و شوهر در خارج از کشور است.

این فقط یک توافق شفاهی. Simarpreet و Karanvir تنها با بستن گره یک بار Karanvir دریافت ویزا.

در برخی موارد دختران ملزم به شرکت در آزمون IELTS بعد از عروسی. آنها می تواند طلاق اگر آنها موفق به دریافت نمره آزمون و شوهران خود را به خارج از کشور با آنها.

ادامه مطلب: ظهور, fat Punjabi عروسی

مطلوب مقصد

کانادا و بریتانیا و ایالات متحده به مقصد های مورد علاقه برای بسیاری از مردم در پنجاب. اما در چند سال گذشته این کشورها باید خود را تنگ تر قوانین ویزا. مثلا همسران نیست همیشه واجد شرایط برای ویزای دانشجویی به خصوص اگر نیست به دنبال تمام وقت مدرک.

در نیوزیلند ویزا ها تنها ارائه شده اگر دانش آموز به دنبال یک "سطح 7 یا 8" صلاحیت در این کشور در بلند مدت مهارت کمبود لیست و یا یک "سطح 9 یا 10" صلاحیت است که کارشناسی ارشد یا دکترا. سابق شامل رشتههای مهندسی و پزشکی, در میان دیگران.

بسیاری از دختران از سفر پنجاب انجام این معیارها. آنها معمولا درخواست برای کوتاه مدت زبان و یا دوره های فنی و حرفه ای.

استرالیا نسبتا لیبرال ویزا, سیاست ساخت آن جدید از قسمت های مورد علاقه برای پنجاب جوانان است.

"معکوس جهیزیه'

برخی از مردم می گویند این عمل یک نوع جدید از جهیزیه. در بسیاری از نقاط جنوب آسیا عروس انتظار می رود را در مورد ارزش — مبلمان, جواهرات و یا پول به شوهر و خانواده به عنوان یک پیش شرط برای زناشویی. ناتوانی در تحقق جهیزیه شرایط می تواند به خطر اندازد ازدواج.

"وجود دارد هیچ معتبر اطلاعات در مورد" IELTS ازدواج است که باعث می شود آن را دشوار است به تجزیه و تحلیل" یک مقام اداری ارشد از دولت گفت: DW خواست نامش فاش نشود. "با این حال این عمل می تواند پایان دادن به تبعیض سیستماتیک علیه زنان است. این نوع از " معکوس جهیزیه.'"

این زنان هستند که همچنین مهارت در زبان انگلیسی می توانید در حال حاضر نیروی داماد خانواده به پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش خود را و هزینه های سفر در ازای زندگی برای پسر خود را در یک کشور خارجی است.

ادامه مطلب: سوء استفاده از ضد جهیزیه قانون 'در معرض شکست از مقامات'

خشونت خانگی

بعد از ازدواج به Gurpreet, Sukhman سقوط کوتاه از 6 باند مورد نیاز در آیلتس. او خوش شانس بود که در قوانین نمی فکر می کنم آن را خوب به اندازه کافی دلیل برای پایان دادن به ازدواج است. بسیاری از دختران دیگر آنقدر خوش شانس هستند.

حقوق زنان در سازمان های دولتی ابراز نگرانی کرده اند در مورد این عمل گفت که زنانی که قادر به نگه دارید تا پایان خود را از معامله اغلب در معرض خشونت خانگی.

"من آمده اند در سراسر چندین مورد که در قوانین شروع به اذیت و آزار دختر اگر او IELTS نمره کافی برای مطالعه در خارج از کشور" Manisha Gulati, رئیس, Punjab رسمی کمیسیون برای زنان گفت: DW.

"سپس آنها شروع خواستار مهریه به عنوان دختر نیست ملاقات پیش نیاز اصلی برای ازدواج," او اضافه شده است. "دولت مداخله و تغییر در طرز فکر بسیار مهم است برای پایان دادن به این عمل است."

ادامه مطلب: زنان فریب خورده و رها شده توسط 'تعطیلات دامادی'

[یادداشت سردبیر: قهرمانان' نام تغییر کرده است برای پنهان کردن هویت خود را.]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب