Cigna می افزاید: Talkspace به آن به سرعت در حال گسترش مجازی ارائه دهنده شبکه

در پاسخ به COVID-19 گیر Cigna است ساخت آن ساده تر و راحت تر برای مشتریان خود برای دسترسی به گسترش مجموعه ای از

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

در پاسخ به COVID-19 گیر Cigna است ساخت آن ساده تر و راحت تر برای مشتریان خود برای دسترسی به گسترش مجموعه ای از مجازی خدمات پشتیبانی برای سلامت روانی و عاطفی.

ممکن است علائم سلامت روان آگاهی و موثر امروز, Cigna را 14 میلیون مشتری ثبت نام در حمایت کارفرما برنامه می توانید صحبت کنید و متن با مجوز درمانگران که در دسترس بر روی تقاضا. علاوه بر این مشتریان هستند که در مواجهه با مسائل مرتبط با اضطراب و افسردگی و فرسودگی شغلی و/یا کسانی که در حال تجربه استفاده از مواد مخدر یا وسواسی جبری, اختلالات نیز دسترسی گسترده تر به مجازی خدمات درمان از طریق یک شبکه گسترده از ارائه دهندگان.

"تقریبا هیچ کس ایمنی بدن به تلفات عاطفی از COVID-19 گیر این که آیا شما در خطوط مقدم دستکاری کار از خانه و یا در انزوا اوا گفت:" Borden مدیر عامل رفتاری استراتژی و راه حل, Cigna. "این است که چرا ما تسریع تلاش ها برای آوردن مجازی بیشتر روانی گزینه های مراقبت های بهداشتی به طوری که مشتریان دسترسی آسان تر به شخصی حمایت آنها نیاز -- در یک مکان و زمان که برای آنها کار می کند."

Cigna اضافه کردن Talkspace به آن رفتاری ارائه دهنده شبکه برای مشتریان به دنبال راحت تر گزینه درمانی. با پیام خصوصی (صوتی و تصویری), Talkspace متصل Cigna به مشتریان اختصاص داده شده دارای مجوز درمانگران که در تعامل روزانه از طریق یک برنامه امن. مشتریان همچنین می توانید برنامه زنده تصویری جلسات بر اساس اولویت های شخصی.

Cigna نیز راه اندازی زیر مجازی ارائه دهندگان مراقبت در انتخاب متحده به ارائه پشتیبانی بیشتر برای نیازهای روانی برای مشتریان:

  • اضطراب و افسردگی و فرسودگی شغلی: از طریق 12 هفته برنامه بر اساس برنامه Cigna مشتریان را دریافت روزانه پشتیبانی از مجوز پزشکان و ناشناس همسالان برای درمان اضطراب, افسردگی و فرسودگی شغلی. این برنامه از طریق انجام مرو و سلامت به مشتریان در دسترس است در آریزونا و کالیفرنیا و کلرادو است.
  • استفاده از مواد مخدر بازیابی: Cigna مشتریان می توانند دسترسی به مواد مخدر با استفاده از بازیابی پشتیبانی از اتصال با گواهی پشتیبانی نظیر متخصصان عملا از طریق همکاری با نقشه مدیریت سلامت. برنامه در دسترس است به مشتریان در کانکتیکات, فلوریدا, ایلینوی, مریلند, New Jersey, New York, پنسیلوانیا, تگزاس و ویرجینیا و واشنگتن دی سی
  • اختلال وسواسی-اجباری (OCD): مشتریان که مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری (OCD) دسترسی به NOCD یک برنامه درمان به رهبری دارای مجوز وسواس-درمانگر آموزش دیده با تصویری زنده قرار ملاقات و پشتیبانی در بین جلسات توسط پیام درمانگر و اعمال نفوذ پلت فرم دیجیتال ابزار. برنامه در دسترس است به مشتریان در کالیفرنیا و میشیگان و کارولینای شمالی است.

همه از این خدمات مجازی در دسترس خواهد بود از طریق Cigna را سرپایی سلامت رفتاری پوشش موضوع به نفع هزینه برنامه به اشتراک بگذارید.

Cigna نیز ارائه منابع حمایتی برای تمام مشتریان و جوامع برای مدیریت اضطراب و ترس و استرس و بهبود حالت ارتجاعی در طول COVID-19. برای اطلاعات بیشتر Cigna را COVID-19 مرکز منابع.

در مورد Cigna
Cigna شرکت جهانی بهداشت شرکت خدمات اختصاص داده شده به بهبود سلامت و رفاه و صلح از ذهن کسانی که به ما خدمت می کنند. Cigna ارائه می شود انتخاب پیش بینی قیمت و دسترسی به مراقبت با کیفیت را از طریق قابلیت یکپارچه و متصل به راه حل های شخصی است که پیشرفت کل سلامتی فرد. همه محصولات و خدمات ارائه شده به طور انحصاری توسط و یا از طریق عامل شرکت های تابعه از Cigna شرکت از جمله Cigna سلامت و زندگی شرکت بیمه, Cigna شرکت بیمه عمر نیویورک, کانکتیکات عمومی بیمه عمر, شرکت, اسکریپت اکسپرس شرکت و یا وابسته به آنها و زندگی شرکت بیمه از شمال امریکا است.

این محصولات و خدمات شامل یک مجموعه یکپارچه از خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل پزشکی, دندانپزشکی سلامت رفتاری داروخانه, چشم انداز مکمل مزایای و سایر محصولات مرتبط از جمله گروه های عمر و حوادث و از کار افتادگی بیمه. Cigna حفظ قابلیت فروش در بیش از 30 کشور و حوزه های قضایی و بیش از 180 میلیون روابط با مشتری در سراسر جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Cigna[sup]®[/sup] از جمله لینک به ما را دنبال کنید در Facebook یا Twitter بازدید www.cigna.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن