اپل معماران و طراحان و ناتوانی فعالان حقوق منعکس در 30 سال قانون آمریکایی های معلول

پس از آن تاسیس اپل بوده است و پیشگام در دموکراتیزه تکنولوژی قدرتمند از طریق محصولات و خدمات طراحی شده برای همه

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

پس از آن تاسیس اپل بوده است و پیشگام در دموکراتیزه تکنولوژی قدرتمند از طریق محصولات و خدمات طراحی شده برای همه. از صدای خارج از قاب و متن به گفتار برای کنترل صدا, سوئیچ, کنترل و حتی سیری هر محصول و خدمات در اکوسیستم اپل طراحی شده است با قابلیت دسترسی ساخته شده است در.

"فناوری در دسترس باید بسیار واضح و روشن می گوید:" دین هادسون دسترسی به ویژگی های مبلغ در اپل است که بخشی از تیم اصلی صدای خارج از قاب پشت صفحه نمایش است که خواننده را قادر می سازد افراد نابینا و کم بینایی به حرکت آی فون و مک. "واقعا وجود دارد باید هر لایه بین چیزهایی که من می توانید انجام دهید بر روی آی فون و چیزهایی کسی که نمی ناتوانی می توانید انجام دهید."

به افتخار سالگرد 30 از قانون آمریکایی های معلول (ADA), حقوق معلولین فعالان و هنرمندان همراه با Hudson, به اشتراک گذاری افکار خود را تا چه حد این قانون آمده است این فن آوری استفاده می کنند و چقدر بیشتر جامعه هنوز هم نیاز به انجام است. در زیر شخصی خود داستان.

"فن آوری به من داده است از این فرصت برای به اشتراک گذاشتن موسیقی من است."

متی Whitaker, جاز نوازنده

زمانی که جوان بودم پدر و مادر من بسیار درگیر با گروه های پشتیبانی برای والدین کودکان نابینا. آنها متوجه شدند در مورد ایدا و سپس. من استفاده می شود برای شنیدن واژه بود اما نه تا بعد که بزرگتر شدم که من درک آنچه در آن به معنای.

تاریخ نشان می دهد که وجود دارد نیاز به قوانین در محل برای محافظت از شهروندان از تبعیض با توجه به نژاد و رنگ و مذهب و ناتوانی است. حقوق مدنی قانون به رهبری راه را برای ADA ترویج برابری. به عنوان یک آمریکایی با یک ناتوانی من ارزش دو به همان اندازه. آنها هر دو به همان اندازه مهم در حفاظت از آمریکایی ها در برابر تبعیض است.

من هنوز هم به یاد داشته باشید روز پدر من به من یک آی پاد لمسی. من به خاطر خودم آموزش نحوه استفاده از صدای خارج از قاب. من خیلی خوشحالم که من آن را هر روز.

آیا این کار بر روی آلبوم "در حال حاضر شنیدن این" و "بیرون از جعبه" نت یک قطعه موسیقی یا آهنگسازی یا تنظیم یک آهنگ هر آنچه در آن است من همیشه می توانید تکیه بر روی دستگاه های مختلف و برنامه های برای کمک به.

وقتی که من آماده برای ضبط موسیقی من, من با استفاده از منطق نرم افزار X در MacBook Pro. من معمولا ضبط درامز و سپس اضافه کنم باس و سپس اضافه کردن هر چیز دیگری نیاز دارم. با VoiceOver فعال, من قادر به حرکت واقعا خوب در اطراف نرم افزار. هنگامی که این قطعه به اتمام است من می توانید به اشتراک گذاری صدا. من پس از ایجاد خط بریل موسیقی با استفاده از آهک با صدای بلند نرم افزار با رقص نقطه. این نرم افزار نه تنها به تولید موسیقی به خط بریل اما من همچنین می توانید چاپ در موسیقی ورق برای اعضای گروه.

تکنولوژی را حل نمی کند هر مانع یک روبرو می شوند به عنوان یک فرد نابینا اما نیاز به دسترسی به تجهیزات و برنامه من نیاز در زندگی روزمره ایجاد موسیقی و دانشجو بودن حق هر آمریکایی با یک ناتوانی است.

"مردم نه تکنولوژی ایجاد ableist مفروضات. تکنولوژی را تداوم تمام این فرضیات از طراحان آن."

Haben Girma ناتوانی, حقوق, وکیل, سخنران و نویسنده

من در یک جامعه است که فراگیر تر از بیشتر است. مربيان به من آموخت به اسکی قبل از اینکه من به اندازه کافی به تعجب که چگونه یک خواهد اسکی اگر آنها نمی تواند ببیند. سوال این بود که هرگز "می تواند یک فرد نابینا انجام این کار؟" اما به جای "چگونه یک فرد نابینا انجام این کار؟"

در حالی که یک Deafblind دانشجو در دانشگاه, من شاهد طرفداران با استفاده از قانون آمریکایی های معلول به زور شرکت های فن آوری برای ارائه خدمات دیجیتالی در دسترس است. تحت تاثیر قرار با موفقیت از این طرفداران من احساس الهام گرفته و به آنها بپیوندید. در آن زمان و حتی در حال حاضر من مواجه می شوند بسیاری از موانع در دنیای دیجیتال. نه به خاطر ناتوانی من اما به دلیل نگرش در میان tech توسعه دهندگان که بی اهمیت ناتوانی دسترسی داشته باشید.

در سال 2010 شد, دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد اولین Deafblind ، تکنولوژی طراحی شده برای دسترسی مجاز به شرکت در کلاسها و انجام پژوهش های حقوقی. به طور طبیعی من مطالعات محور در ادا و فن آوری. در طول سال دوم دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه ماساچوست حکومت آدا را پوشش می دهد کسب و کار آنلاین. من کاملا هیجان زده! در سال 2013, من فارغ التحصیل پیوست کالیفرنیا نوار و شروع litigating ادا موارد است.

من به نمایندگی از فدراسیون ملی نابینایان در طرح دعوی در دادگاه علیه یک شرکت است که طراحی یک کتابخانه که در آن نابینا خوانندگان مسدود شد از خواندن بسیاری از کتابها و اسناد و مدارک. مورد تاسیس حقوقی سابقه به عنوان اولین تصمیم دادگاه در مدار اول و دوم در کشور, برگزاری آدا وعده برابری به گسترش مجازی ، پس از آن ما تا به حال چندین مورد تایید آدا حضور آنلاین.

پس از کار در ادا دادخواهی برای چند سال من نقل مکان کرد و بر روی مشاوره صحبت کردن و نوشتن. من خاطرات "Haben ها: Deafblind که فتح هاروارد قانون" به مردم می آموزد در مورد ableism گسترده فرض که افراد معلول هستند پایین تر از nondisabled مردم است. یادگیری برای شناسایی ableism اجازه خواهد داد که مردم برای گرفتن و حذف آن.

"من می خواهم جامعه از زنان معلول به احساس دیده می شود."

تاتیانا لی, بازیگر, مدل, هالیوود, ورود فعال و صاحب کسب و کار

زمانی که من 7 سال از من مادر من خریداری یک دوربین پلاروید و من سازماندهی عکاسی در محوطه جلوی من. این زمانی بود که من می دانستم که من به مقصد به صورت حرفه ای در مقابل دوربین. اما امروز آن را هنوز هم بسیار تابو شامل یک فرد با ناتوانی در, تبلیغات در فیلم در تلویزیون و یا در هر فرهنگ پاپ رسانه ها.

زمانی که من کردم به لا از 10 سال پیش مردم را به من بگویید به شبکه. من سعی می کنید برای رفتن به رویدادهای اما من به معنای واقعی کلمه نمی تواند به اتاق. نبود صندلی چرخدار در دسترس است. فیلم پس از فیلم بیرون آمد که تا به حال از کار افتادگی تصویر و هیچ قالبی به حال یک ناتوانی است. ما در جامعه این "cripping است." دیگر جوامع به حاشیه رانده شده دریافت پشتیبانی برای تماس از عدم وجود نمایندگی معتبر و با هیچ کس صحبت کردن در مورد عدم ناتوانی نمایندگی. به همین دلیل شروع کردم به در دسترس برای تلفن های موبایل. من فعالیت های ضروری برای رشد و معیشت جامعه من.

من یک بازرگان است. من اجرای خود من سیاه, غیر فعال متعلق به کسب و کار و آن را پیچیده می شود تلاش برای حرکت به آن همه است. بودن یک فرد مبتلا به اسپینا بیفیدا است که یک نقص لوله عصبی من فلج از کمر به پایین, بنابراین من با استفاده از دست به انجام همه چیز را. آنها فشار صندلی من انجام کارهای روزمره مانند پانسمان خودم و همه تایپ کردن. اما از بودن قادر به کپی و چسباندن بر روی گوشی من به لپ تاپ من به قرار دادن یادآوری در HomePod با استفاده از صدا به متن برای گفتن "Hey, Siri, برنامه این نشست' و با استفاده از Siri کلید های میانبر برای انجام کارها سریعتر با صدای من فقط داشتن کل اکوسیستم اپل در خانه من موجب صرفه جویی در زمان زیادی فکر می روند و انرژی با دست من.

تکنولوژی باعث می شود زندگی من بسیار ساده تر به عنوان یک فرد که دارای معلولیت های متعدد که در حال ساخت یک full-زمان امپراتوری. من می خواهم جامعه از زنان معلول به احساس دیده می شود. در 10 سال گذشته من انجام شده زیادی در مدل و بازیگری حرفه ای با وجود این موانع است. در سال 2018 و من این افتخار برای من کمک به ورود در هالیوود سرگرمی به عنوان اولین زن از رنگ برای دریافت کریستوفر ریوز بازیگر کمک هزینه تحصیلی. هالیوود در حال حرکت در مسیر درست با بسیاری از فیلم فوق العاده و تلویزیون, پروژه های معتبر ناتوانی در به تصویر کشیدن. من با فروتنی در این فرصت را به بازی یک نقش در حرکت سوزن رو به جلو است.

"هستند بسیاری از صداهای پشت چه ویژگی باید در محصولات اپل و تمام کسانی که صدای بسیار مهم است."

دین هادسون دسترسی به ویژگی های مبلغ در اپل

بازگشت در اواخر دهه 1970 من خواهر و برادر را بخوانید کامپیوتر دفترچه راهنما به من و من می خواهم در نوع برنامه ها. من واقعا کنجکاو در مورد همه چیز اتفاق می افتد بر روی صفحه نمایش. من رفتم به علوم کامپیوتر و من تا به حال به یک فرد از نظر فیزیکی وجود دارد در خواندن صفحه نمایش, چرا که خوانندگان صفحه نمایش وجود ندارد و در عین حال.

من به اپل در سال 2006. وقتی تیم من شروع به کار بر روی صدای خارج از قاب برای آیفون وجود دارد بسیاری از اکتشاف در اطراف چیزهایی مانند آنچه که اتفاق می افتد زمانی که شما را لمس آیتم های خود را در صفحه نمایش آی فون. یک اندیش کاربر می تواند آن را ببینید و تصمیم بگیرید که در آن به لمس است. من باید به لمس در سفارش به آن را ببینید. چند تکرار منجر به ایمن کاوش که در آن اگر شما می خواهید به فعال کردن چیزی بر روی آی فون خود را شما می توانید با دو بار ضربه بزنید در هر نقطه بر روی صفحه نمایش. هنگامی که آی فون 3G S راه اندازی شد با صدای خارج از قاب در سال 2009 کم کم مردم واقعا شروع به گرفتن به آن و در حال حاضر این شگفت انگیز است برای دیدن افرادی که نابینا هستند و تمام انواع از افراد معلول با استفاده از این دستگاه است.

امروز مردم با استفاده از تکنولوژی در راه های مختلفی. وجود دارد بسیاری از صداهای پشت چه ویژگی باید در محصولات اپل و تمام کسانی که صدای بسیار مهم است. این باعث می شود محصول بسیار بیشتر قابل تنظیم برای کاربران است.

زمانی که شما دیدار با کسی که به کوادری پلژی قادر به آپارتمان خود را دریافت کنید و در زندگی خود به دلیل کنترل سوئیچ پس از نیاز به یک دستیار شخصی با آنها 24/7 تمام زندگی خود را که یک زندگی changer. سی سال پس از امضای ADA, مزایای آن واقعا نشان داده شده در نتایج مثل این. من به مدرسه رفت و تا به حال یک انسان خواندن کد به من بر روی صفحه نمایش اما در حال حاضر مردم می توانند با استفاده از این ابزار و در واقع یک کار به عنوان یک مهندس. بزرگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب