اپل گسترش تعمیر آیفون خدمات به صدها نفر از مکان های جدید در سراسر آمریکا

اپل در حال گسترش است مستقل و تعمیر ارائه دهنده برنامه با گزینه های اضافی برای مشتریان برای دسترسی به خدمات تعم

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

اپل در حال گسترش است مستقل و تعمیر ارائه دهنده برنامه با گزینه های اضافی برای مشتریان برای دسترسی به خدمات تعمیر. صنعت پیشرو برنامه را قادر می سازد کسب و کار از تمام اندازه ها به ارائه تعمیرات در آی فون با استفاده از اصل اپل قطعات که تضمین ایمنی و کیفیت. پس از راه اندازی برنامه در ایالات متحده در پاییز گذشته بیش از 140 مستقل شرکت های تعمیر پیوست با بیش از 700 جدید ما مکان در حال حاضر در دسترس برای مشتریان و کسب و کار در اروپا و کانادا هم اکنون می توانید ثبت نام.

"ما هیجان زده به گسترش ما مستقل برنامه تعمیر به چند مکان در سراسر ایالات متحده و به کسب و کار در سراسر اروپا و کانادا گفت:" جف ویلیامز اپل افسر ارشد عامل. "هنگامی که یک مشتری نیاز به یک تعمیر و ما می خواهیم آنها را به طیف وسیعی از گزینه های است که نه تنها مناسب نیازهای خود را, اما همچنین تضمین ایمنی و کیفیت پس از آی فون خود را می توان مورد استفاده برای تا زمانی که ممکن است."

جدید ما مکان برای تعمیر آیفون

پس از راه اندازی مستقل تعمیر ارائه دهنده برنامه در پاییز گذشته وجود دارد در حال حاضر بیش از 700 مستقل تعمیر دهنده مکان در سراسر ایالات متحده ارائه از خدمات گارانتی برای آی فون است. بیش از 140 تعمیر جدید کسب و کار شرکت کننده در این برنامه در اندازه متفاوت است و شامل uBreakiFix با مکان در سراسر ایالات متحده است.

همه از کسب و کار در برنامه دسترسی به آموزش رایگان از اپل و همان قطعات و ابزار و کتابچه های راهنمای تعمیر و تشخیص به عنوان اپل مجاز ارائه دهندگان خدمات (AASPs) و Apple Store locations. به منظور بررسی است که یک شرکت به شرکت در برنامه بازدید support.apple.com/repair/verify-repair-provider.

مستقل و تعمیر ارائه دهنده برنامه باز می شود به کسب و کار در اروپا و کانادا

پس از ایالات متحده موفق راه اندازی تعمیرگاه مستقل در 32 کشور در سراسر اروپا و همچنین کانادا هم اکنون می توانید درخواست برای اپل مستقل تعمیر ارائه دهنده برنامه است. بدون هیچ هزینه ای برای پیوستن به, و آموزش رایگان برای کسب و کار جدید.

کسب و کار نیاز به یک اپل-تکنسین های خبره که می توانید انجام این تعمیرات به واجد شرایط برای این برنامه است. برای کسب اطلاعات در کشورهای شرکت کننده و به تاریخ مراجعه کنید support.apple.com/irp-program.

اپل در حال گسترش خدمات تعمیر

اپل نیز در ادامه به ارائه بیشتر گزینه های تعمیر برای مشتریان از طریق آن رشد جهانی شبکه ای از بیش از 5000 AASPs که کمک به میلیون ها نفر از مردم با هر دو در و خارج از خدمات گارانتی برای تمام محصولات اپل. سال گذشته این شرکت اعلام کرد که عمده گسترش این شبکه با اضافه کردن هر بهترین خرید فروشگاه در ایالات متحده سه برابر تعداد ما AASP مکان نسبت به سه سال پیش است. برای پیدا کردن یک محل بازدید support.apple.com/repair.

در سراسر آن گزینه های تعمیر و شرکای اپل در حال کار برای اطمینان از ایمنی و سلامت و همچنین دسترسی به خدمات تعمیر در طول COVID-19. این شامل ارائه گزینه های اضافی برای پست الکترونیکی-در تعمیر برای مشتریان و حمایت های موجود در آن شبکه ای از ارائه دهندگان خدمات مشتریان در راه است که با سلامت و دستورالعمل های ایمنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب