جیمی فالون عاطفی عذرخواهی برای Blackface جنجال: "من یک نژادپرست'

جیمی فالون بازگشت به نمایش امشب (شنبه) دو بحران یکی شخصی و یکی از ملی است. وعده یک "نوع دیگری از نمایش" میزبان

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

جیمی فالون بازگشت به نمایش امشب (شنبه) دو بحران یکی شخصی و یکی از ملی است.

وعده یک "نوع دیگری از نمایش" میزبان گفت: بینندگان او را "شروع شخصا و سپس گسترش" چرا که "اینجا جایی است که همه ما باید با خودمان شروع کنیم."

"من تا به حال واقعا بررسی خودم را در آینه این هفته به دلیل یک داستان بیرون آمد و در مورد من در SNL انجام یک تصور از کریس راک در blackface," او گفت: از دو دهه قدیمی طرح که در توییتر دوباره. "و من وحشت زده شد. نه از مردم در تلاش برای 'لغو' من و یا لغو این نشان می دهد که به اندازه کافی ترسناک است. چیزی که خالی از سکنه من بیشتر شد, چگونه می توانم بگویم من عاشق این فرد؟"

"من احترام این مرد بیشتر از من احترام ترین انسان" فالون گفت: از همکار خود SNL آلوم. "من یک نژادپرست است. من احساس می کنم این راه است."

او گفت که او "نگه داشته شدن توصیه" به "فقط ساکت بمانند و چیزی نیست" چرا که "ما همه می ترسم." در ابتدا او در زمان مشاوره که پس از آن منتشر شد بیانیه نوشته شده است. اما ضد خشونت های پلیس تظاهرات طی هفته گذشته او را متوجه او نیاز به انجام بیشتر.

"من متوجه شدم که من می توانم نه بگویم من وحشت زده و من متاسفم و من خجالت" فالون گفت. "من متوجه شدم که سکوت بزرگترین جنایت که بچه ها مثل من و بقیه از ما انجام می دهند خاموش ماندن. ما نیاز به چیزی می گویند. ما نیاز به نگه داشتن چیزی گفته. و ما باید برای متوقف کردن گفت: "این خوب نیست' بیش از فقط یک روز در توییتر."

زبان به طور گسترده تر فالون گفت: "ما نمی توانیم تلاش برای دفن این دوباره. آن را نمی خواهید برای دریافت به خاک سپرده شد. آن را دور." اشاره به راه او خطاب دشوار است افراد در گذشته او گفت: "شما نمی توانید فقط امیدوارم هر کس دوست دارد هر یک از دیگر. ما نمی توانیم بگوییم 'تغییر' و فقط نشستن در اطراف تویت می شود تغییر خواهد کرد."

که به جای میزبانی لیدی گاگا است که در اصل برنامه ریزی شده بود, مهمان پنج شنبه شب, Fallon, استقبال, NAACP جمهور جرثقیل جانسون که تحسین "شجاعت" از او عذرخواهی و سی ان ان میزبان به لیمو برای کمک به مدرسه او را در آنچه که او باید انجام متفاوت اگر او می خواهد به یک واقعی متحد.

"اجازه دهید بفهمند که چگونه ما در حال رفتن به گرفتن همراه با هر یک از دیگر" فالون گفت. "اجازه دهید بفهمند که چگونه ما در حال رفتن به توقف این خشونت بی معنی است که فوران و مختل کل کشور و در حال حاضر جهان است. جهان در حال جیغ و آن عصبانی است و همه ما نیاز به کشف کردن یک راه را به خشم که البته فقط غم و اندوه و ترس و انجام کاری با آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب