انبوه ضرر و زیان 'سرسختانه' دارد

اولیه جنگل نابود شد تا حد زیادی در برزیل و جمهوری دموکراتیک کنگو و اندونزی در سال گذشته راه را برای گاو و محصو

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

اولیه جنگل نابود شد تا حد زیادی در برزیل و جمهوری دموکراتیک کنگو و اندونزی در سال گذشته راه را برای گاو و محصولات کشاورزی و معدن می گوید: موسسه منابع جهانی. از دست دادن برابر یک زمین فوتبال در هر شش ثانیه است.

داده های ماهواره ای برای گردآوری موسسه منابع جهانی (WRI) نشان داد اولیه جنگل از دست داده بود در سراسر 38,000 کیلومتر مربع (14,500 کیلومتر مربع) در سطح جهانی — تخریب زیستگاه و انتشار کربن هنگامی که قفل شده در چوب به اتمسفر است.

تعداد دفعات مشاهده شده توسط دانشگاه مریلند به این معنی است که 2019 سوم مخرب ترین سال های اولیه جنگل — متشکل قدیمی-رشد درختان و حیات وحش بسیار متنوع — از دانشمندان شروع چنین نظرسنجی دو دهه پیش.

برزیل سوخته وارد شده و با بولدوزر تخریب یک سوم از منطقه از دست داد, با, جمهوری دموکراتیک کنگو و اندونزی قرار می گیرد دوم و دور سوم به این نتیجه رسیدند WRI کارشناسان از جنگل های جهانی دیده بان (GFW) پروژه است.

"جنگل اولیه دست دادن 2.8% بالاتر در سال 2019 نسبت به سال قبل باقی مانده است سرسختانه بالا برای دو دهه گذشته با وجود تلاش ها برای توقف جنگل زدایی گفت نویسندگان این مطالعه.

برزیل و زیان قبل از رئیس جمهور Jair Bolsonaro را قانونی حرکت می کند به شل قوانین که در غیر این صورت حفاظت از مناطق از مواد معدنی استخراج و کشاورزی است.

"نقاط داغ" مشخص شده در تصاویر ماهواره ای گفت: WRI در حال مکاتبه با گزارش زمین-منازعه در داخل Trincheira/Bacaja بومی رزرو برزیل Para دولت است.

جنگل زدایی در سراسر آمازون نزدیک شدن به آستانه محاسبه شده دیگر در ماه مارس است که پس از عبور خواهد آن را ببینید جلوه های ویژه گرافیکی به ساوانا خشک در عرض 50 سال است.

ادامه مطلب: Tierra de Resistentes: مستند سازمان تهدیدات علیه فعالان محیط زیست

اندونزی شد "یکی از معدود نقاط روشن در جهانی اطلاعات" نوشت WRI همکار فرانسیس سیمور و همکاران با اشاره به 5 درصد کاهش از دست دادن پس از سال 2018 است.

سخت تر و اجرای ممنوعیت جدید روغن پالم امتیازات تا به حال همه کمک کرد گفت: Arief Wijaya کارشناس در موسسه منابع جهانی اندونزی.

بولیوی 80 درصد بالاتر از دست دادن

در آن جنگل های جهانی دیده بان گزارش WRI برجسته بولیوی گفت: آن حذف اولیه در جنگل و اطراف جنگل به تولید سویا و محدوده گاو در 2019 — تا به حال شده است 80 درصد بالاتر از هر یک از قبلی آن سال ثبت شده.

"آن بسیار زیستی Chiquitano خشک جنگل بود به خصوص با گزارش که نزدیک به 12 درصد از آن سوخته گفت: مطالعه است.

کشورهای دیگر بودند تلفات شدید شده بود پرو مالزی و کلمبیا به دنبال لائوس مکزیک و کامبوج — از 1,620 کیلومتر مربع و 800 کیلومتر مربع اولیه در جنگل از دست داده است.

حقوق محیط زیست حفاظت از جنگل ها بیش از حد

WRI را سیمور گفت: "نصب body of evidence" پیشنهاد کرد که به رسمیت شناختن قانونی بومی حقوق زمین "بیشتر را فراهم می کند حفاظت از جنگل:"

"ما می دانیم که جنگل زدایی پایین تر است در بومی سرزمین" سیمور گفت.

ادامه مطلب: جنگل های بارانی آمازون در برزیل: زندگی در سایه خشونت و توسعه

جهانی جنگل دیده بان (GFW) مدیر پروژه Mikaela Weisse گفت: اگر به سمت چپ دست نخورده مناطق محروم از جنگل بکر خواهد "را در دهه ها و یا حتی قرن ها" برای بازگشت به حالت اصلی خود.

کسانی که باکره جنگلهای نابود شده تشکیل شده اما یک سوم از تمام درخت پوشش (119,000 میلیون هکتار از جمله مزارع) از دست داد در سراسر جهانی استوایی در سال 2019 گفت: مطالعه است.

نویسندگان آن دوباره هشدار داد که کاهش جنگل ها تا به حال پیامدهای عمده برای اهداف جهانی برای جلوگیری از تغییر آب و هوا.

"حداقل 1.8 gigatonnes از انتشار دی اکسید کربن مرتبط با 2019 اولیه در جنگل از دست دادن معادل سالانه تولید گازهای گلخانه ای از 400 میلیون ماشین" گفت: نویسندگان.

درختان در حال تخمین زده می شود به جذب حدود یک سوم از تمام سیاره-گرم شدن گازهای ناشی از سوخت فسیلی احتراق از جمله بنزین و دیزل-وسایل نقلیه.

همه گیر و ضعف اجرای

فعلی Covid-19 بیماری همه گیر در حال تغییر و پویایی گفت: Weisse تضعیف اجرای جنگل-قوانین حفاظت و ترک خانواده روستایی از جان گذشته برای خوراک خود را بازگشت به خانه پس از از دست دادن شغل در شهرستانها.

در مارس دانشمندان گروه بندی در پروژه جهانی کربن تخمین زده است که coronavirus-اقتصادی ناشی از slowdowns خواهد trim دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای توسط بیش از 5 ٪ در سال در سال.

ادامه مطلب: برزیل اعزام نظامی برای حفاظت از جنگل های بارانی آمازون

آن را "چیزی دیده نمی شود پس از پایان جنگ جهانی دوم" گفت: پروژه صندلی راب جکسون استاد علم سیستم زمین در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا است.

اما یادآوری پس از 2008-2009 بحران مالی جهانی آب و هوا دانشمند Corinne لو Quéré در انگلستان دانشگاه شرق آنجلیا پیش بینی در ماه آوریل است که تولید گازهای گلخانه ای شد و به احتمال زیاد به دوباره بجای اول برگشتن اگر تغییرات ساختاری بودند برقرار نیست.

گلاسکو COP26 به تعویق افتاد

هفته گذشته میزبان بریتانیا تایید کرد که سازمان ملل متحد مذاکرات آب و هوا به دلیل در گلاسکو به عنوان شناخته شده COP26 شده بود به تعویق افتاد و یک سال و تا زمانی که بین نوامبر 1 و 12 2021.

کارشناسان درگیر در آن در حال اجرا مذاکرات اصرار دارند که جهانی تولید گازهای گلخانه ای باید شروع به حذف این سال برای جلوگیری از اثرات غیر قابل برگشت از جمله قطبی ذوب ضبط داغ, آب و هوا و سرکش و طوفان و سطح اقیانوس بالا می رود.

ipj/rc (یمن)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب