تونس نزدیک صفر coronavirus موارد آن را به عنوان چشم های گردشگری

این بیماری همه گیر کوروناویروس برخورد تونس را بسیار مهم صنعت گردشگری یک ضربه سنگین. اکنون در آستانه به عنوان ا

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس برخورد تونس را بسیار مهم صنعت گردشگری یک ضربه سنگین. اکنون در آستانه به عنوان اولین کشور در شمال آفریقا به بازگشایی مرزهای خود آن مردم پاره اقتصادی و نگرانی های بهداشتی.

برای 10 سال Juanita ریمر زندگی کرده است و در لبه کویر صحرا در دوز, تونس. پس از خروج از خانه اش در کانادا, او کار بربر و بادیه نشین خانواده هایی را به بازدید کنندگان نشان می دهد یک طرف از زندگی در این کشور بیشتر نمی بینم: از طاقی جرنرس در شهرهای تطاوين ساکنان از قرن 12 به چاله چاله غار خانه ها از دوستان او حفر شده به طور مستقیم به زمین.

در این ده سال او دیده می شود کسانی که خانواده ها برای آنها گردشگری است حیاتی را به دست کشیدن پس از دست کشیدن از: اول انقلاب 2011 که موجب بهار عربی ترس بسیاری از گردشگران ، سپس در سال 2015 دو حملات تروریستی در استراحتگاه های ساحلی در یونسکو ذکر شده در شهر سوسه در مرکز-شرق نابود صنعت است. در سال 2020 این بیماری همه گیر کوروناویروس آمد.

Old houses made from rock and stone with stairways running up the front to higher levels

Juanita ریمر مصرف شده است گردشگران برای دیدن سایت در تطاوين برای یک دهه

"این واقعا سخت و هنوز هم هست" ریمر گفت. "پس از انقلاب و حملات تروریستی بسیاری از مردم تا به حال به فروش شتر خود بود که واقعا غم انگیز است. در حال حاضر بسیاری از مردم فقط رفته به صحرا با حیوانات خود و خانواده به مکمل های غذایی حیوانات' غذا با هر چه رشد می کند وجود دارد."

اما پس از سه ماه مستند کشور ثبت کرده است صفر محلی موارد برای تقریبا یک ماه و خواهد بود که اولین کشور در شمال آفریقا به بازگشایی مرزهای خود در ژوئن 27.

در سوسة, اسامه مانی که دسته رزرو عمده مجلل هتل گفت: محلی که تکیه بر گردشگری در تلاش بودند به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند.

"ما انتظار یک سال خوب یک فصل خوب گردشگری. اما coronavirus قطع این امید و خرد آنها را" مانی گفت. "ما در حال برخورد با آن را قدم به قدم در حال حاضر و آورده اند در سلامت پروتکل. چرا که تونس است پیروزی در برابر coronavirus من فکر می کنم از آن خواهد شد خوب مقصد برای مردم از سراسر جهان است."

در حالی که بسیاری از کشورهای دیگر همچنان به مبارزه در برابر ویروس مانی گفت: تونس قرار دادن موفقیت خود را در حفظ موارد ویروس کم به خود تند حریصا و روغن زیتون.

A man sits in a small boat on a stretch of water with a towering fortress in the background

مکان های توریستی مانند ریبات در المنستير جنوبی از سوس ممکن است به زودی قادر به انجمن خوش آمدید مهمان

تنگ محدودیت دیدن نتایج مثبت

تونس دیده می شود تشویق اعداد و نیاز آنها: گردشگری حساب برای 10 ٪ از تولید ناخالص داخلی خود و انتظار می رود که اقتصاد به کوچک 4.3% با توجه به این ویروس شدیدترین افت پس از استقلال در سال 1956.

تنها با 1,087 موارد تایید شده به عنوان جمعه, ژوئن 12, آن دیده می شود هیچ محلی جدید تست مثبت پس مارس 19 و هیچ وارداتی موارد از ژوئن 2, با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) سخنگوی Inas Hamam.

این که در ستایش این کشور در اوایل نظارت, ردیابی و اقدامات قرنطینه و جامع مستند معرفی شده در مارس زمانی که تعداد موارد تایید شده بود و کمتر از 100, Hamam گفت. در مقایسه با ایتالیا را همان زمانی که شماره آن بودند در 10 ، 000.

"من فکر می کنم دو دلیل کشورهایی مانند تونس انجام داده اند بهتر است: یک نفر در اینجا لازم نیست که به یک معنا از حق. آنها احترام به مقررات منع رفت و آمد آنها آن را دریافت" ریمر گفت. "نکته دیگر این است که آنها یک حس اجتماعی. آنها می گویند "من می خواهم به بیرون رفتن" نه مثل " شاید من نمی مریض اما مردم در من ایجاد کرد که مسن تر هستند.'"

Three older men sit on the ground playing a game with stones

تونس شده اند تا حد زیادی احترام حکومت

یک راه برای رفتن در فاصله

اما حتی با چند تا از موارد دولت در نظر گرفته نشده اعلام کرد این کشور "coronavirus رایگان" Hamam گفت.

دولت هنوز طبقه بندی وضعیت کنترل ویروس به عنوان کسی که جدی ترین استاندارد "جامعه انتقال" به معنی گسترده بدون کنترل و غیر قابل کنترل.

با توجه به Hamam این را منعکس نمی کند این وضعیت است. اما مقامات محتاط بودن در مورد کاهش محدودیت در حالی که بسیاری از مردم نه احترام امن رفتارهای مانند پوشیدن ماسک و فیزیکی, فاصله, او گفت:.

یکی از اهالی هندبال داور Abdelhak Etili متوجه این اوایل مصرف آن را بر خود به دست قرمز و کارت زرد به کسانی که نگه داشتن یک فاصله امن.

افزایش نا امیدی

تلاش دولت برای تعادل محدودیت و اقتصاد نیز نشان دهنده عصبانیت در مورد قدرت آن است.

در مارس مقامات بازداشت دو وبلاگ نویسان بود که با انتقاد از دولت را از دست داده و برای جبران تلاش خانواده ها انعکاس برخی از شرایط که دیدم قبلی رژیم سرنگون و شورش در سراسر منطقه در سال 2011.

در واقع تظاهرات در هفت شهرستانها در سراسر کشور در اواخر ماه مه خواستار شغل و پایان دادن به این کشور خیره بیکاری بالا اضافه شده به احساسات در برخی از محله های قدیمی است که همه چیز در حال حاضر بدتر از آنها قبل از انقلاب است.

A largely empty narrow street with steps and ornaments lining its left hand side

مدینه سه ماهه را در خیابان های پیچ در پیچ شده اند خالی در طول سه ماه مستند

در دو ذهن

محمد Karmani اجرا می شود که یک طلا و جواهر و صنایع دستی فروشگاه در سنگ نوردی خطوط سوسه میراث-فهرست مدینه سه ماهه گفت: کسب و کار تا به حال بدتر از سال 2011 است. اما او هنوز مردد در مورد بازگشایی این کشور است.

"من می خواهم گردشگران به اینجا می آیند اما شاید آنها به ارمغان خواهد آورد این ویروس با آنها. من می خواهم کشور را به ویژه فرآورده بنابراین ما می توانیم می دانیم که این گردشگران سالم هستند و نه آمدن به اینجا با ویروس" او گفت:.

آیا تونس در صنعت گردشگری انگلیس به زودی نیز تا حدودی بستگی دارد که کشورهای اروپایی تصمیم به استراحت محدودیت در کسانی که سفر خارج از کشور.

در لبه از صحرا ریمر گفت: دوستان در حال برگزاری را "محتاط امید است."

"یک نفر به من گفت" لعنت البته ما باید به بسته [کسب],'," او گفت:. "آنها نمی خواهند به از دست دادن خانواده خود را هر دو آنها متوجه خطرات."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن