باربارا Rozgonyi دریافت مجازی ارائه گواهینامه از eSpeakers.com

باربارا Rozgonyi در حال حاضر یک eSpeakers.com گواهی مجری مجازی. بر اساس در شارلوت, NC, باربارا بین المللی سخنر

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

باربارا Rozgonyi در حال حاضر یک eSpeakers.com گواهی مجری مجازی. بر اساس در شارلوت, NC, باربارا بین المللی سخنران مشاور و نویسنده و مربی که صنایع خلاق در ارائه طراحی شده برای تعامل با, توجه, الهام بخش خلاقیت و پرورش رشد. برای مشاهده باربارا گواهی مجازی ارائه مدارک در eSpeakers.com بازدید https://www.espeakers.com/marketplace/profile/24319/Barbara-Rozgonyi
 
با توجه به eSpeakers.com این گواهی مجازی, مجری, استاندارد پشتیبانی شده توسط پیشرو در صنعت و سازمان ها از جمله نشست متخصصان بین المللی هوشمند جلسات و برنامه ریزان ارشد صنعت شبکه.
 
تجلیل از 15 سال به عنوان یک مجری مجازی
 

"در سال 2005 شروع کردم به ارائه میزبانی teleseminars ها و ایجاد یک ویدیو بازاریابی ، در سال 2007 من سازماندهی و ارائه اولین مجازی نهایی روابط عمومی اسرار اجلاس با هشت بلندگو. بیش از 15 سال گذشته من گردد انواع سخنرانی های مجازی برای شرکت ها, انجمن ها و حوادث. هر یک از سخنرانی های من طراحی شده است به راحتی انتقال از زندگی مجازی تحویل" باربارا می گوید. "Repurposing محتوای مجازی تحویل کلید – به عنوان یک استرس تست تکنولوژی تجربه کنید. من هیجان زده به یک eSpeakers.com گواهی مجازی مجری و نگاه به جلو به همکاری با جلسه و برنامه ریزان رویداد برای ایجاد فریبنده تجربه است که پرورش و رشد و الهام بخش عمل است."
 
مجازی, مجری فرآیند صدور گواهینامه پیش نمایش ارائه قابلیت های تکنولوژی

سخنرانان که نمایش یک گواهی مجازی, مجری, نشان در وب سایت خود و eSpeakers پروفایل تصویب آزمون:
– تجهیزات: میکروفون دوربین و روشنایی
– سابقه و هدف: رایگان سر و صدا و حواس پرتی
– اتصال: اتصال به اینترنت با سرعت و کیفیت
– اتصال مجدد: توانایی بازیابی از قطع ارتباط و بازگشت به سرعت به جلسه
– تعامل: استفاده مناسب از بیماری ایدز تجسمی و Q&A قابلیت با مخاطبان
 
در طول مجری مجازی فرآیند صدور گواهینامه, بلندگو, ضبط یک ویدئو کلیپ پیش نمایش مجازی در جلسه برنامه ریزان و سازمان دهندگان این رویداد. باربارا دعوت جلسه برنامه ریزان و سازمان دهندگان این رویداد به برنامه تعریف رویداد مجازی موفقیت برنامه ریزی جلسه با مراجعه به https://wiredprworks.com/speaking یا تماس 980.202.1242.
  
دربارهی باربارا Rozgonyi مدیر عامل و الهام بخش سخنران اصلی / نویسنده / مشاور
باربارا Rozgonyi است بی پروا کارآفرین, نویسنده, سرمایه گذار, مشاور و سخنران که تمرکز بر آنچه در آینده در حال حاضر. پرشور مربی و دیجیتال, مشاور ارتباطات, باربارا, طرح و برنامه برای پیشبرد حرفه اتصال جوامع و رشد کسب و کار. در سال 2006 باربارا راه اندازی شد wiredPRworks.com یک بالای 50 بازاریابی/روابط عمومی وبلاگ. ایجاد انگیزه بازاریابی سخنران و نویسنده باربارا به رسمیت شناخته شده رهبر فکری در مورد آینده کسب و کار روند و عضو انجمن سخنرانان ملی و American Marketing Association.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب