BASF جدید مجازی AUVOTs نمایش خودرو پوشش در دنیای دیجیتال

چهار AUVOT اشکال نشان دادن ویژگی های مختلف خودرواشکال به طور خاص طراحی شده برای برجسته کردن ویژگی های منحصر به

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399
  • چهار AUVOT اشکال نشان دادن ویژگی های مختلف خودرو
  • اشکال به طور خاص طراحی شده برای برجسته کردن ویژگی های منحصر به فرد از رنگ
  • ابزار دیجیتال پشتیبانی از oem ها به تجسم اثر رنگ در سطوح بزرگ با هندسه های مختلف

رنگ خودرو یکی از پیچیده ترین تم های رنگی. برای به دست آوردن یک تصور واقع بینانه ای از رنگ ها و سطوح در یک خودرو کامل در اوایل طراحی فاز طراحان BASF را پوشش بخش توسعه مجازی "AUVOT" (وسایل نقلیه خودرو از روند) اشکال. BASF را AUVOTs نمایش تعامل بین رنگ و هندسه و اهمیت نور در دنیای دیجیتال خودرو پوشش. آنها کمک به تولید کنندگان خودرو در درک تاثیر رنگ در طراحی صنعتی در یک شکل با دو متمایز طرف.

BASF معرفی چهار AUVOTs که ایستاده برای بخش های مختلف خودرو در بازار خودرو – از جمع و جور برای SUV. هر یک از اشکال نشان دهنده مجزا خودرو ویژگی های است که نشان می دهد اثر برجسته در لبه نمایشگاه چشمگیر فلاپ رفتار در همان زمان. در حالی که یک طرف خودرو هندسه شبیه سازی عناصر مختلف است که می تواند بر روی هر ماشین طرف دیگر ویژگی های دیدنی و جذاب تشکل های غیر واقعی است که نشان می دهد پتانسیل خودرو پوشش و تعجب آور بینش در رفتار یک رنگ.

"به تجسم و نمایش تمام عناصر مربوط به پوشش – مانند رنگ خود اثر و سطح -- در حال حاضر به چالش کشیدن در دنیای واقعی و نیاز به دانش عمیق. ترجمه این دانش را به دنیای مجازی و پل زدن بین این دو جهان باز می شود یک میدان جدید کار می کنند. ماموریت ما این بود که از لحاظ فنی درست و واقع بینانه اولیه ظاهر رنگ و همچنین به عنوان یک قانع کننده تجسم یک مفهوم رنگ در سمت راست شکل" گفت: Florina Trost ارشد طراح خودرو پوشش راه حل های EMEA در BASF.

به نمایندگی از عناصر سبکی از BASF را یاد گنبد اشکال و پانل های که هنوز هم می شود استفاده می شود به ارائه روند آینده مجازی 3D اشکال حمایت از طراحان برای ارزیابی خودرو رنگ برای آینده مدل سال. این AUVOTs یک ابزار ارزشمند برای نصب طراحان و BASF را پوشش کارشناسان به سرعت و کامل رنگ کلی فرایند طراحی به عنوان آنها دیگر صرفا وابسته به فیزیکی نمونه های که نیاز به رنگ آمیزی و حمل می شود. دوقلو های دیجیتال از مفهوم رنگ نیز می تواند به عنوان یک نقطه شروع برای بحث بیشتر با شرکت BASF طراحان که برای کمک به توسعه منحصر به فرد سایه که کاملا مناسب برای نصب این مدل و همچنین تاکید ارزش نام تجاری. بنابراین دیجیتال هندسه از AUVOTs باید یک مقدار حداقل برش قطعات به مناسبات با حمل و نقل طراحی شده است.

به عنوان مجازی ابزار AUVOTs بخشی از BASF دیجیتال رنگ صلاحیت. آنها مکمل BASF را AUROOM®منحصر به فرد دیجیتال پلت فرم را قادر می سازد که نصب طراحان دسترسی به پایگاه داده عکس واقعی ماشین های مجازی رنگ و ابزار.

در مورد BASF را پوشش بخش

پوشش بخش BASF جهانی متخصص در توسعه و تولید و بازاریابی نوآورانه و سازگار با محیط زیست خودرو نصب شده و مورد پوشش های تزئینی, رنگ ها و همچنین اعمال درمان سطح فلز و پلاستیک و شیشه لایه در یک طیف گسترده ای از صنایع است. نمونه تکمیل شده است توسط "نوآوری فراتر از رنگ" برنامه که با هدف توسعه بازارهای جدید و کسب و کار. ما ایجاد عملکرد های پیشرفته و راه حل های درایو عملکرد طراحی و برنامه های کاربردی جدید برای پاسخگویی همکاران ما نیاز به در سراسر جهان است. BASF سهام مهارت و دانش و منابع میان رشته ای و جهانی تیم به نفع مشتریان توسط عامل مشترک شبکه ای از سایت ها در اروپا و آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی و آسیا و اقیانوس آرام. در 2019 در پوشش بخش دست آورد و فروش جهانی در مورد €3.75 میلیارد دلار است.

راه حل های فراتر از تصورات خود را – پوشش توسط BASF. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش تقسیم BASF و محصولات خود بازدید www.basf-coatings.com.

در مورد BASF

در BASF ما ایجاد شیمی برای آینده ای پایدار. ما ترکیب موفقیت اقتصادی با حفاظت از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی است. بیش از 117,000 کارکنان در شرکت BASF در کار گروه در کمک به موفقیت مشتریان ما تقریبا در همه بخش ها و تقریبا در هر کشور در جهان است. ما نمونه کارها سازماندهی شده است به شش بخش: مواد شیمیایی مواد صنعتی راه حل های سطح فن آوری تغذیه و مراقبت و کشاورزی راه حل. BASF تولید فروش €59 میلیارد دلار در سال 2019. BASF سهام معامله شده در بورس در فرانکفورت (BAS) و آمریکایی به عنوان امانت دار رسید (BASFY) در ایالات متحده آمریکا اطلاعات بیشتر در www.basf.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب