BeeHero راه اندازی X-پروژه برای کمک به پیگیری & کاهش غول هورنت تهاجم

اگر گسترش درنده غول های آسیایی هورنت (آق) در امریکا شبیه به گسترش کوچکتر آسیایی, هورنت در اروپا و سپس ایالات م

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

اگر گسترش درنده غول های آسیایی هورنت (آق) در امریکا شبیه به گسترش کوچکتر آسیایی, هورنت در اروپا و سپس ایالات متحده می تواند رو به بزرگترین تهدید برای زنبورها همیشه. تهاجم نیز نشان دهنده یک تهدید عمده برای ما کشاورزی; زنبور عسل گرده افشانی کمک حدود 20 میلیارد دلار ما درآمد. BeeHero دقت گرده افشانی خدمات شرکت در حال راه اندازی یک ابتکار عمل از آن نوآوری بال BeeHeroX با استفاده از آن از راه دور سنسور برای کمک به پیگیری گسترش مهاجمان کمک به زنبورداران و تولید کنندگان مواد غذایی توسعه اقدامات پیشگیرانه و مقابله با تاکتیک.

BeeHero امر از راه دور سنسور فن آوری و داده ها تجزیه و تحلیل ترافیک برای کمک به مدیریت زنبور عسل درمانی و گرده افشانی, عملکرد. داده های تولید شده از متصل کندو سنسور و پارامترهای محیطی تجزیه و BeeHero ماشین-الگوریتم های یادگیری به ارائه اقدامات کلیدی از کندو سلامت و قدرت و گرده افشانی اثربخشی. BeeHero می توانید درخواست این تخصص و فن آوری آن پلت فرم را از راه دور تشخیص حضور یک آق سراغ کندوی عسل و سپس ارسال خودکار هشدار به پرورش دهندهء زنبور عسل و مربوط به مقامات دولتی.

تشخیص زود هنگام آق پیشاهنگی در یک کندوی عسل قبل از یک حمله دسته جمعی در یک کندوی عسل است حیاتی برای حفاظت از مستعمره از تخریب کل و همچنین اطلاع رسانی به لانه موقعیت سنجی. پس از تایید ما رؤیت آق در ایالت واشنگتن در ماه دسامبر 2019 در وزارتخانه جدید صادر آفت پاسخ راهنما که شامل توصیه هایی برای شناسایی اورلئانز به خصوص با استفاده از دانشمندان شهروند به گزارش بالقوه رؤیت است. BeeHeroX اهدا خواهد شد سنسور برای ایجاد یک حمله شبکه ای از خانه زنبور. سنسور واقع خواهد شد در کهیر در کلید نقاط استراتژیک مانند مناطق اطراف قبلی رؤیت و همچنین در اطراف فرودگاه و بنادر که در آن اورلئانز مارس وارد این کشور است.

امیدوارم که در تشخیص زود هنگام
رهبری دانشمند در BeeHeroX دکتر betterment, در حال حاضر با موفقیت شناسایی منحصر به فرد صوتی, امضا برای هر دو بومی اروپا هورنت و تهاجمی آسیایی, هورنت در اروپا است. یک شبکه نظارت کهیر ثابت موثر سیستم هشدار دهنده زمانی که درست تست شد و مستقر در مناطق تحت تهدید از هورنت تاخت و تاز. هنگامی که آق آکوستیک امضا شده است با موفقیت برفلد, BeeHero خواهد شد راه اندازی یک شبکه مشابه در ایالات متحده است.

"ما با استفاده از هوش مصنوعی پلت فرم برای شناسایی منحصر به فرد حسی امضای آق همراه با BeeHero را پیشرو کندوی عسل نظارت بر فن آوری را قادر خواهد ساخت تا یک نگهبان' شبکه نظارت کهیر در سراسر آمریکا و در نتیجه ارائه موثر و به طور کامل خودکار سیستم هشدار دهنده برای این آفت مهاجم," دکتر گفت: ایوانز. "اگر شما می توانید آن را شما می توانید آن را مدیریت کند."

عسل زنبور در ایالات متحده در حال حاضر رنج می برند از نرخ مرگ و میر بالا و تضعیف سلامت سالانه به طور متوسط نرخ مستعمره از دست دادن گزارش توسط زنبورداران بیش از 10 سال گذشته 37 درصد است. تهدید به زنبور عسل شامل از دست دادن زیستگاه agrochemicals مورد و عوامل بیماری زای انگل تغییر آب و هوا و تعامل بین آنها است. اکثر زنبورداران معتقدند که بزرگترین علت مستعمره ضرر و زیان شده است در دست Varroa destructor غیر بومی انگلی کنه وارداتی از آسیا حدود 30 سال پیش و پس از استعمار تقریبا هر کندوی عسل در سراسر ایالات متحده. ورود آق در سواحل آمریکا می تواند فشار صنعت پرورش زنبور عسل بیش از لبه.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست به شرکت ایمیل کنید لطفا hello@beehero.io



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن