بایدن عذرخواهی برای یک شوخی بد امروز. مغلوب ساختن پیشی جستن یک مرد بد هر روز.

هر کس در آغوش پس از معاون سابق رئیس جمهور این کشور اولین رئیس جمهور سیاه ساخته شده یک شوخی در پایان یک ظاهر صب

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

هر کس در آغوش پس از معاون سابق رئیس جمهور این کشور اولین رئیس جمهور سیاه ساخته شده یک شوخی در پایان یک ظاهر صبح روز جمعه در نیویورک معروف صبح, رادیو, نشان می دهد, صبحانه باشگاه در مورد چگونه "اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،"

بایدن عذرخواهی ساعت بعد, پس از کلیپ, بلافاصله ویروسی رفت. "من نباید داشته است از جمله یک مرد عاقل گفت:" در یک عجله مرتب تماس با آمریکا سیاه و سفید اتاق. "من نباید شده اند تا اسب سوار."

نگاه بایدن را شوخی بود دست و پا چلفتی اما احساسات خود را در پول است. همانطور که برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تماس بگیرید که در آن کاترینا پيرسون گفت که "جو بایدن دارای سابقه و گفت dehumanizing چیزهایی که آن را به سیاه و سفید آمریکایی" و سناتور " تیم اسکات (R-SC) متهم او را از "منفی نژاد-baiting" نیست حتی من آغاز شده.

تمام نژادپرستانه و غیر انسانی زننده چیزهای که تهمت می گوید به طور منظم است نامعقول و این چیزی است که آنها نگران هستند ؟ آنها نیاز به چندین صندلی!

در اینجا این است که ما باید از دست ندهید: البته مردم حق دارند به هر دو باشد و رای خواه. که زیبایی از امریکا است. اما من فکر می کنم به هر هدف ناظر این رئیس جمهور را نسبت به رفتار و درمان سیاه و قهوه ای مردم بد است. نظر خود را در حملات نژادپرستانه در "تیم ملی" (همه زنان انتخاب رنگ با دو نفر, یکی, لاتینی و یک مسلمان) و در جمع خبرنگاران مانند ابی فیلیپس از سی ان ان Yamiche Alcindor از PBS و مارس Ryan شهری رادیو. چگونه او یک بار مراجعه به یکی از دستیاران سابق Omarosa به عنوان یک "سگ."

به یاد داشته باشید که چگونه او underplayed وحشتناک نمایش سفید ناسیونالیسم و نژادپرستی در شارلوتزویل با گفتن وجود دارد بسیار خوب مردم در هر دو طرف وجود دارد به جای تلفن کردن مشعل-حمل نازی ها برای چه هستند: نژادپرستان.

من می توانید بروید و در مورد اقتصاد است که ویرانگر به سیاه و قهوه ای از مردم در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان COVID-19 مرگ و میر که زده پایین تر از سهم خود را از سیاه و قهوه ای مردم در سراسر امریکا در حالی که رئیس جمهور در مورد مذاکرات خود را ضبط تلویزیون رتبه بندی می کند و هیچ چیز به آدرس نژادی و نابرابری های سلامت.

این رئیس جمهور انجام شده ضعیف با رای دهندگان در سال 2016 (گرفتن 8%) و به احتمال زیاد انجام این کار دوباره در سال 2020 هر چند او را امیدوار به حداقل بهبود به دو رقمی. من آن را دریافت کنید. ایران شده است در یک مارپیچ رو به پایین با رای دهندگان برای چند دهه.

من استفاده می شود به مانند Shermichael سینگلتون و دیگر سیاه و سفید جمهوری خواهان که در برابر شانس سعی کنید به استدلال می کنند که جامعه باید قرار نیست همه از ما تخم مرغ را در یک سبد خرید. که بسیار ما هنوز به توافق برسند.

دموکرات ها گرفته اند سیاه رای داده شود. آنها اغلب به درمان سیاه, خود وفادار ترین پایه مانند یک چاره اندیشی موقت است. اما فقط در نظر گرفتن جایگزین در حال حاضر.

بایدن قول داده است برای انتخاب یک زن به عنوان معاون رئیس جمهور و در نهایت قرار دادن یک زن در دیوان عالی کشور است.

مغلوب ساختن پیشی جستن فقط این هفته حاضر به پرده تصویری از اولین رئیس جمهور سیاه; شما می دانید یکی از او صرف سال نشان می دهد واقعا یک آمریکایی و یا یک مسیحی است. وی با تمجید هنری فورد را خوب تبارها.

بله سیاه رای دهندگان شایسته انتخاب—نه فقط در سال 2020 است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک نژادپرست است. جو بایدن ساخته شده یک شوخی بد.

جو بایدن همچنان مورد اعتماد و محبوب شکل در جامعه سیاه و سفید—فقط بخواهید سیاه اهالی کارولینای جنوبی که دوباره در حال مرگ خود را در مبارزات انتخاباتی این گذشته فوریه.

وجود دارد تنها یک انتخاب معقول و منطقی برای رای دهندگان در ماه نوامبر. نام او جو بایدن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب