سیاه سازمان 'خشم' با آشوبگران 'در اینجا به F*ck گه'

مینیاپولیس—Mahado علی ایستاده بود در خارج از فروشگاه در سراسر خیابان را از مینیاپولیس اداره پلیس اولین حوزه ست

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

مینیاپولیس—Mahado علی ایستاده بود در خارج از فروشگاه در سراسر خیابان را از مینیاپولیس اداره پلیس اولین حوزه ستاد مقابله با غارتگران که بازدارنده برداشته باز کردن کسب و کار و غارت آن است.

از فروشگاه فرار دو جوان سفید زنان در میان دیگران از همه نژادها حمل یک مورد از جوانه نور و ماری جوانا متعلقات خنده. پشت سر آنها آمد یک جوان مرد سفید با یک تعداد انگشت شماری از فندک. او راه می رفت گذشته علی (ع) و او شروع به فیلمبرداری.

"چرا شما آنها را سبک تر ؟" او پرسید: این مرد که بود گذشت چند به یک گروه دیگر از معترضان جوان. "شما به یک سبک برای یک دسته از مردم و به آنها گفت که برای سوزاندن این محل پایین. شما به معنای واقعی کلمه هستند بخشی از مشکل است. شما در اینجا به تماشا گه. شما اینجا نیست برای دلایل درست."

به عنوان اعتراض به بیش از 30 شهرستانها در جمعه اخلال در روند پدید آمده است: نقاب معترضان بسیاری از آنها سفید بودند ربودن تظاهرات و تحریک خشونت است.

مینه سوتا فرماندار Tim Walz ادعا کرد بیش از 80 درصد از هسته معترضان به نظر می رسد از خارج از دولت و وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: هوش آنلاین پیشنهاد مشارکت با supremacists و "سازمان های ترور است." به زودی پس از رئیس جمهور تهمت و دادستان کل ویلیام Barr انگشتی Antifa و "سمت چپ گرایان" به عنوان حامیان اصلی. "دراز نمی تقصیر را به گردن دیگران!" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی راه اندازی سرزنش-بازی که تهدید به محول به یکی دیگر از انتخابات سال فرهنگ جنگ.

اما در چندین شهر آفریقایی-آمریکایی دهندگان التماس کرد با معترضان و در برخی موارد از لحاظ جسمی مداخله به deescalate شرایط تنش که منجر به پلیس سرکوب با خود خشونت است.

در اوکلند تظاهرات و فیلم برداری یک گروه از مردان سفید فوق العاده راه خود را به کسب و کار. در دیترویت, سیاه فعالان توصیف تلاش برای "عمد نفوذ" تظاهرات صلح آمیز است. ویدئوها منتشر شده در شنبه, ظاهر می شود برای نشان دادن سفید معترضان خواسته برای جلوگیری از defacing مجسمه در دنور و آفریقایی-آمریکایی سازمان در مینیاپولیس دادن آتش سوزی آغاز شده توسط سفید معترضان و درخواست سفید متحدان به آرام کردن.

"من ناراحت و غضبناک, چون یک بار دیگر مردم سفید co-امید بستن به یک جنبش است که ساخته شده توسط سیاه و سفید مردمی" مایک گریفین ارشد سازمان برای تغییر جامعه اقدام در مینیاپولیس گفت: روزانه وحش.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در مینیاپولیس بعد از ظهر روز شنبه فعالان و رهبران از سراسر شهرستان را جامعه متنوع—یک کشیش و یک خاخام, لاتین, فعال, در میان دیگران—صحبت در مورد افرادی که دستگیر شده اند بیش از گذشته چهار شب از غارت و آتش.

"ما به رسمیت نمی شناسد این افراد گفت:" لاتین, فعال, امیلیا Gonzalez Avalos. "آنچه من تو را دیدم صاحبان کسب و کار کوچک—سیاه و قهوه ای بومی سومالی, مکزیکی, Salvadorians—مراقبت از میراث های کوچک خود را کسب و کار است که راه نجات جامعه ما است."

Saint Paul شهردار ملوین کارتر گفت که هر فرد دستگیر شده در این شهر روز جمعه به یک خارجی گفت: او می خواهم متوجه همان. "همانطور که من صحبت کردن با دوستان من که در این جنبش برای مدت زمان بسیار طولانی... من شنیدن آنها می گویند:" ما نمی دانیم که این مردمی. ما نمی دانیم که این مردمی که در حال مهیج, ما نمی دانیم که این مردمی که به تحریک به خشونت ما نمی دانیم که این مردمی که برای اولین بار در برای شکستن یک پنجره.'"

آسیا کروس 24 ساله با حضور در این تظاهرات در اوکلند در شب جمعه با او نامزد و اچ و گفت: آن را شروع به عنوان یک صلح آمیز مارس از طریق خیابان. سپس او متوجه "یک گروه شاید 12-15 مردان سفید" در حمل چکش و crowbars.

آنها پاره پاره کردن تابلوهای پوشش چیس بانک شکست ویندوز و مجموعه ای از اتش در داخل. سپس آنها را منتقل به یک Walgreens در سراسر خیابان و همین قبل از حرکت به سمت Oakland City Hall, او گفت:.

"من متوجه شدم هر زمان هنگامی که آنها در و معترضان شروع به حرکت در مردان در سمت چپ تقریبا بلافاصله [و] همین بود."

در دنور فعال و دنور, عضو هیئت مدیره مدرسه تی اندرسون گفت: مردان سفید شد "عمد وجود دارد تلاش برای نفوذ و از بین بردن چیزهایی که ما نمی بخواهید." او گفت که او می خواهم دیده می شود سفید معترضان نقاشی اسپری و توزیع توپ های گلف به پرتاب و شکستن پنجره ها.

"ما نمی خواهیم به سرزنش به عنوان سیاه و سفید از مردم برای اقدامات خود را," او گفت: روزانه وحش. "ما ادعا نمی کنند این مردم است."

او گفت: او می ترسید سفید "افراط گرایان" شد و در آینده "برای شروع یک مسابقه جنگ" و کاستن از پیام تظاهرات: خشونت پلیس و "ناعادلانه قتل آمریکایی های آفریقایی تبار."

"که نمی خواهد میراث ما," او گفت:.

در مینیاپولیس علی بود که خشم بسیاری از مردم سفید—آشکار خارجی ها در محله تشکیل شده تا حد زیادی از اقلیت های او گفت:—که او شروع فیلمبرداری آنها را به عنوان آنها انجام شده تخریب آنها است. او مشکوک برخی از آنها نبودند به سادگی آنارشیست ها و یا مردان جوان jacked در آدرنالین به عنوان بسیاری از معترضان به نظر می رسد اما چیزی زشت تر.

"ما مردم سفید تنظیم آتش سوزی و آنها را سرزنش ما. من آن را دیده ام با چشم خود," او گفت: روزانه وحش. "آنها در حال ساخت ما به نظر می رسد مانند یک دسته از حیوانات با هیچ کنترل, اما آن را به آنها."

اما وجود دارد مقدار زیادی از سوزاندن و غارت برای رفتن به اطراف. فقط پشت فروشگاه رفاه که در آن علی فیلمبرداری جمعیت زیادی از مردان سیاه و سفید کار می کرد برای بیش از یک ساعت به شکستن را به یک ولز فارگو دستگاه های خودپرداز. (معترضان تلاش برای شکستن به دستگاههای خودپرداز در نقاط دیگر شهر نیز هست.)

در دودی هرج و مرج از جمعه شب با چهره بسیاری از معترضین پنهان با ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش coronavirus یا گاز ماسک برای محافظت در برابر گاز اشک آور—آن را گاهی اوقات سخت به بگویید که باعث آسیب بیشتر. در بازار سراسر از پنجم حوزه معترضان پرتاب بطری ترشی و زیتون, ساخت خمیر بر روی زمین به عنوان بیشتر و بیشتر مردم زیر پا گذاشته داخل. سیاه و سفید معترضان غارت side-by-side اما آن دو که تصمیم به شروع اولین آتش سوزی که در نهایت تقریبا به زمین سوخته.

چند doors down, سیاه و سفید, معترضان را درهم شکست ویندوز از یکی دیگر از کسب و کار و تلاش به آن نور در آتش است. اما یک مرد سیاه پوست که خود را به نام نوح کلاغ-صبا وجود دارد با آتش نشانی و یک پیام به او فریاد زد: معترضان برای متفرق کردن و ترک ملک به تنهایی.

"خانواده در حال ساخت آن تا یک دسته از مردم نشستم در حالی که در خانه خود مغلوب ساختن پیشی جستن کلاه می گویند, 'نگاهی به آن dumb niggers,'," او گفت: یک جمعیت قبل از آنها داد و پراکنده. "این مردم که مانند من که در حال مرگ هستند و نه سفید این آنارشیست مردم لعنتی گه فقط به طوری که آنها می توانید تماشا گه."

گریفین, مینیاپولیس, سازمان, فیلم برداری یک گروه از سفید معترضان در تلاش برای نابود کردن ساختمان ها در شب جمعه در آنچه قرار بود صلح آمیز Black Lives Matter معترضان. زمانی که گریفین و دوستان خود را به تلاش برای دخالت مردان شروع به سوء استفاده از آنها.

"آنها به نام ما نام آنها به وضوح پشتیبانی نمی کند سیاه و سفید زندگی می کند ماده" گریفین گفت: روزانه وحش. "ما مسالمت آمیز اعتراض و [مردم] در حال رفتن به فکر می کنم این اعتراض که ناشی از آسیب به ساختمان ها است."

چشم انداز خارج از آشوبگران آغاز شد و در اوایل ناآرامی در مینیاپولیس هنگامی که یک مرد سفید پوست در یک ماسک و نگه داشتن چتر دیده می شد معمولی شده از پنجره یک خودرو منطقه با یک چکش. که ساختمان یکی از اولین به طور کامل مصرف شده توسط آتش که بلافاصله پس از انتشار یک ویدئو نشان سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در Floyd گردن تا زمانی که او رفت لنگی. یک معترض نزدیک شد و پرسید که او چه کسی بود. این مرد که هویت آن هنوز ناشناخته—در ابتدا تهدید به مبارزه با سیاه معترض قبل از راه رفتن دور.

کلمه بلافاصله گسترش در رسانه های اجتماعی که نقاب سفید مرد بود یک افسر پلیس از همسایه Saint Paul اما پلیس آن را تکذیب کرد. در حال حاضر Walz متهم کرده است هر کس از کارتل های مواد مخدر به سفید supremacists باعث خشونت و قتل عام در مینیاپولیس.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" Walz گفت: به عنوان او به نام دولت تمام گارد ملی. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

Black Lives Matter co-creator Alicia Garza گفت: تمرکز بر روی که ربودن تظاهرات کشیده شد توجه به دور از شرایط فلوید مرگ است.

"واقعیت این است که ما نمی توانیم در این استعاره خوب از معترضان در مقابل بد تظاهر کنندگان گفت:" MSNBC در روز شنبه. "به هر حال ما شده اند به دور از این گفتگو ما چگونه به اینجا رسیدیم."

به عنوان یک پلیس-رایگان مینیاپولیس تبار به هرج و مرج در شب جمعه, ساختمان های در سراسر شهر سوخته آزادانه و بدون هر گونه شانس نجات توسط آتش نشانان. در نهایت پس از نیمه شب با گارد ملی حمایت از آنها پلیس در زمان بازگشت به منطقه در اطراف پنجم حوزه که در آن مقدار از شب را تخریب رخ داده است.

در روز شنبه با وعده بیشتر سرباز گارد ملی و یک هشدار از رهبران در سراسر کشور و کشور که 8 بعد از ظهر حکومت نظامی خواهد بود به شدت اجرا چشم انداز اوج درگیری با پلیس بازگشت وجود دارد و حتی چند ساختمان از چپ به رایت کردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب