Tucker Carlson و پیت Hegseth سعی کنید را به "کونگ آنفولانزا" بازگشت

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson و پیت Hegseth در پنج شنبه شب و در دفاع از استفاده از نژادپرستانه شرایط برای ت

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson و پیت Hegseth در پنج شنبه شب و در دفاع از استفاده از نژادپرستانه شرایط برای توصیف این رمان coronavirus در حالی که همه تعجب که چرا دموکرات ها هستند "مکیدن" به چین توسط decrying این عبارات.

در نظر گرفتن هدف در بهداشت ، کامالا هریس (D-CA) برای معرفی سنا قطعنامه در محکومیت "ضد آسیایی, احساسات مربوط به COVID-19"—که شامل استفاده از عبارت "ووهان"ویروس—کارلسون ادعا هریس شد افشاگری "حقایق اساسی."

"چرا او مکیدن تا به دولت چین دقیقا؟" کارلسون تعجب با صدای بلند قبل از معرفی Hegseth یک فاکس و دوستان شرکت میزبان و غیر رسمی تهمت مشاور.

"بگو با من تاکر" Hegseth با هیجان اعلام کرد. "ووهان ویروس, چینی, ویروس, شاید حتی 'کونگ آنفولانزا.' یک کم رنگ اما خنده دار و شما می دانید که ما هنوز هم زندگی در یک کشور آزاد آخرین باری که من چک می شود."

بازگشت در ماه مارس زمانی که رئیس جمهور تهمت و بسیاری از متحدان جمهوری خواه ساخت شد نشان می دهد از تماس با بیماری "چینی ویروس" چینی-آمریکایی CBS خبرنگار Weijia جیانگ گفت: یک مقام کاخ سفید با اشاره به کروناویروس به عنوان "کونگ آنفولانزا" راست به صورت او. مغلوب ساختن پیشی جستن بعدها مسواک کردن جنجال اصرار آسیایی-آمریکایی ها توافق "100 درصد" با استفاده از "چینی ویروس" برای توصیف COVID-19.

Hegseth شکایت کرده است که چپ می خواهد به "تسلیحاتی" زبان و کنترل آن" در تلاش برای ایجاد به نظر می رسد محافظه کاران به "پسر بد" چیزی که کارلسون توافق با صمیم قلب.

"آنها کنترل زبان خود را به کنترل افکار" کارلسون اعلام کرد.

Hegseth خواهد سپس رفتن به شاهین آخرین کتاب او, آمریکا جنگهای صلیبیادعا امریکا است که در حال حاضر در یک "جنگ مقدس و صالح موجب آزادی انسان" قبل از snarking که چپ باید یک فایل کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام.

"آنها باید به دنبال غرامت از آنجا که آنها بوده ام آسیب دیده و برای همیشه با این عنوان به آنها داده می شود بر اساس مفاهیم نژادپرستانه آمریکایی که نام چیزی پس از کجا آمده است," او گفت. "همانطور که ما در حال خیره پایین کمونیست چینی که می خواهید برای پایان دادن به تمدن ما. بنابراین پیوستن به جنگهای صلیبی که آنچه در آن می گذرد را به صرفه جویی در کشور ما است."

جرایم ناشی از نفرت علیه آسیایی-آمریکایی و در عین حال همچنان به افزایش در میان بیماری همه گیر کوروناویروس به مردم آسیایی تبار را به طور فزاینده ای گزارش شده بودن شفاهی assaulted سرفه و تف توسط مهاجمان که آنها را سرزنش برای ویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب