یک تگزاس جوانان محکوم به جنایت وحشتناک به خاطر او ،

در انفجاری کتاب "Railroaded: این ضد همجنس تعقیب براندون Woodruff برای پدر و مادر خود را' قتل" نویسنده فیلیپ کر

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

در انفجاری کتاب "Railroaded: این ضد همجنس تعقیب براندون Woodruff برای پدر و مادر خود را' قتل" نویسنده فیلیپ کرافورد جونیور جزئیات چگونه anti-gay تعصب و نه از شواهد و مدارک مربوط سوار پرونده یک جوان متهم است.

در اکتبر 2005 نوزده ساله براندون Woodruff بود به اتهام قتل پدر و مادرش در یک روستایی در شمال شرقی شهر تگزاس در قلب مقدس کمربند. دنیس و گونیا Woodruff شده بود در کنار هم روی یک مبل قبل از این مجموعه تلویزیونی در یک یکشنبه شب در دو شبکه اصلی تولید در رویز سیتی و هر دو به ضرب گلوله کشته شدند و چاقو را چند بار در چهره خود را. این یک حمام خون.

هیچ شواهد مستقیم به تساوی زن و شوهر را به وحشتناک جرم به حکم بازداشت خود — بدون شاهدان عینی هیچ قتل با سلاح بدون خونین چاپ — اما محققان متقاعد شدند که پسر بود که زندگی یک زندگی دو که کشته شدند در زمانی که او در دو جهان ظاهرا برخورد. براندون بود یک اسب مخاصم و حضور در تگزاس مسیحی دانشگاه و او نیز یک بازیگر پورنو و رقص در دالاس, گی باشگاه است. هیچ زندگی دو; فقط یک پسر بیرون آمدن.

در دادگاه در مارس 2009 دادستان در زمان بیرون آمدن داستان و تبدیل براندون به استعداد آقای ریپلی. دادستان ادعا کرد به این دلیل که پسر هنوز هم در فرایند بیرون آمدن است که او یک شخصیت دوگانه است که تشکیل شده مدارک و شواهد. هشت منصفه اعتقاد "که همجنسگرا و یا همجنس از نظر اخلاقی اشتباه است" و هیئت منصفه به اعدام محکوم شده او پس از تعمق تنها پنج ساعت است. براندون Woodruff شد railroaded با یک ضد همجنس روایت است و خدمت به حبس ابد بدون آزادی مشروط.

دادستان همچنین شامل تحقیقی اشتباهات حقه های کثیف و سوال برانگیز شواهد که بیشتر محروم براندون Woodruff از یک محاکمه عادلانه و حتی ممکن است منجر به محکومیت غیر قانونی خود را. Brandon, Woodruff, دفاع مشاور اظهار داشت: در مورد "Railroaded" که "آقای کرافورد انجام یک کار عالی از تنظیم جلو حقایق — نه حدس و گمان و یا تعصب — که نشان می دهد Brandon, Woodruff, بی گناه است."

درباره نویسنده: فیلیپ کرافورد جونیور یک بازنشسته و وکیل از وکلای نیویورک و همچنین نویسنده از "مافیا و همجنس" و "عجیب و غریب مفاصل Wiseguys و G-Men."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن