باب کرافت انتخاب مجدد IIUSA رئیس جمهور برای چهارمین دوره متوالی

FirstPathway همکاران مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باب کرافت پذیرفته و انتخاب مجدد او به عنوان IIUSA رئیس جمهور

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

FirstPathway همکاران مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره باب کرافت پذیرفته و انتخاب مجدد او به عنوان IIUSA رئیس جمهور برای چهارمین سال متوالی از بازگشت به خدمت در هیئت مدیره برای 2020-2021 مدت است. پس IIUSA اولین مجازی عضویت در دیدار اعضای رأی برای سال 2020 هیئت مدیره انتخابات.
 
به عنوان رئیس جمهور IIUSA هیئت مدیره پس از 2017 و به عنوان یک عضو فعال این سازمان از سال 2008 Kraft همواره طرفداران برای دراز مدت با عبور نمود EB-5 برنامه مهاجر سرمایه گذار و ترویج این برنامه تاریخچه و آینده شغلی ایجاد رشد و افزایش سرمایه گذاری به اقتصاد ایالات متحده.

"من افتخار می کنم برای به اشتراک گذاشتن با شما این واقعیت است که من انتخاب مجدد به عنوان IIUSA رئیس جمهور برای چهارمین بار. من عضو هیئت مدیره پس از 2014 و درگیر شده است به عنوان یک عضو از IIUSA از سال 2008. به روز رسانی سریع در رابطه به آنچه که ما به دنبال کار در سال 2020 اولویت ما این است که با عبور نمود EB-5 مرکز منطقه ای برنامه گفت:" آقای کرافت. "ما به دنبال طولانی مدت با عبور نمود و ما هیئت مدیره و مدیر اجرایی هستند و در کار سخت برای رسیدن به آن. ما خوشبین هستیم که با 30 سپتامبرth زمانی که این برنامه در حال حاضر منقضی ما قابل قبول در دراز مدت با عبور نمود برای این برنامه است. یکی دیگر از هدف اصلی ما در حال کار بر روی از بین بردن مشتقات که گسترش برنامه توسط دو سوم به طور موثر افزایش میزان سرمایه ای که خواهد آمد به ایالات متحده است. به خصوص مهم است در حال حاضر در طول این زمان از بحران جهانی که شغل های آمریکا را ضربه سخت شده و به شدت مورد نیاز است."
 
آقای کرافت منجر به هر دو FirstPathway همکاران و IIUSA با سابقه گسترده در برنامه های سرمایه گذار مهاجر جهانی, روابط ایالات متحده ایجاد شغل و رشد اقتصادی است. به عنوان یک کارآفرین موفق با بیش از 40 سال از کسب و کار بین المللی تجربه در سطح اجرایی کرافت فعال بوده است و شرکت کنندگان در برنامه EB-5 صنعت از سال 2004. در طول زمان خود را به عنوان یک محترم عضو EB-5 جامعه او با استفاده از تجربه و شبکه گسترده ای از کسب و کار و دولت مخاطبین بیشتر به IIUSA ماموریت صحبت کردن با رسانه ها و در کنفرانس ها در سراسر جهان در آرایه ای از موضوعات.
 
کرافت به دست آورده ستایش محلی برای رانندگی رشد اقتصادی و ایجاد شغل از طریق برنامه EB-5 در ایالت ویسکانسین. شرکت خود FirstPathway همکاران به ارمغان آورده است و مشتریان از طریق کل چرخه EB-5 مهاجرت فرآیند در پروژه های متعدد درآمد پشتیبانی از سیاستمداران هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور. او شده است به ویژه در تلویزیون و رادیو و در روزنامه های محلی و بین المللی برای کار خود را در برنامه EB-5 میباشد.

کرافت سپاسگزار برای تعامل IIUSA اعضا و گسترش تبریک انتخاب مجدد به امتیازهای: معاون رئیس جمهور ویلیام Gresser وزیر خزانه دار, Stephen Strnisha و مدیران پاتریک هوگان و جو مک کارتی. کرافت به نظر می رسد به جلو به ادامه خدمت هیئت مدیره و عضویت کامل از طریق 2021.
 
در مورد IIUSA
سرمایه گذاری در ایالات متحده آمریکا (IIUSA) است ملی عضویت بر اساس 501(c)(6) نه برای سود صنعت انجمن تجارت برای EB-5 مرکز منطقه ای برنامه. اعضای حساب برای اکثریت قریب به اتفاق از تشکیل سرمایه و ایجاد شغل در آمریکا ناشی از برنامه EB-5.

در مورد FirstPathway همکاران
FirstPathway همکاران کمک کرده است صدها نفر از سرمایه گذاران مهاجر از بیش از 40 کشور برای تبدیل شدن به شهروندان ایالات متحده از طریق برنامه های سرمایه گذار مهاجر از سال 2008 جمع آوری میلیون ها دلار برای ایجاد شرکت و ایجاد هزاران شغل برای ما کارگران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن