Coronavirus: ایتالیا به دنبال پاسخ پس از لومباردی را همه گیر ویرانی

لمباردی در کشور ایتالیا شده است یکی از مناطق در اروپا بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر با بیش از 16000 مرگ

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

لمباردی در کشور ایتالیا شده است یکی از مناطق در اروپا بدترین تحت تاثیر این بیماری همه گیر با بیش از 16000 مرگ و میر. بستگان COVID-19 قربانیان در حال حاضر می خواهم به دانستن آنچه رفت را اشتباه به عنوان حداکثر Zander گزارش از برگامو.

"همه از این پر بود از تابوت; وجود دارد 132 از آنها را در اینجا می گوید:" برادر مارکو Bergamelli قیافه گسترده و هموار گشته با اسلحه به سمت داخل نمازخانه که در آن pews تعیین شده است تا یک بار دیگر. اما بسیاری از صندلی ها هنوز هم طناب و نمایش علائم هشدار دهنده — اقدامات ایمنی که احتمالا نیست و حتی لازم است از آنجا که بسیاری از churchgoers نیست جرأت دوباره برای خدمات.

ادامه مطلب: ایتالیایی ها جستجو برای امید در زمان coronavirus

پیاده روی بیش اصلی گورستان در برگامو باعث می شود آن را بسیار روشن است که چقدر سخت این منطقه بود برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس. با شکوه خانواده مقبره و آرامگاه خط مسیرهای شن هر چند یک منطقه نه چندان دور از ورودی خصوص حملات چشم: بیش از 100 ساده با عجله ساخته شده گورهای لبه توسط تخته های چوبی. بیشتر آنها هیچ قبر این مرحوم که تنها توسط یک روکش توجه داشته باشید چاپ با نام.

"این هر دو دسته از coronavirus قربانیان می گوید:" Bergamelli.

Brother Marco Bergamelli in Kapelle (DW/M. Zander)

Bergamelli سعی در برگزاری یک مرثیه برای هر coronavirus قربانی اما در نهایت آن را تبدیل به بیش از حد برای او

کوره های جسد سوزی غرق

از بیش از 34 ، 000 افرادی که تا کنون درگذشت COVID-19 در ایتالیا بیش از 16,000 آمد از لومباردی. در اینجا در برگامو, تقریبا همه از دست داده است و یا نسبی می داند کسی که آلوده شده توسط virus.

این وضعیت نیز تحت فشار قرار دادند Bergamelli, 66 به محدودیت های خود. پس از یک سراسر کشور مستند تحمیل شد در مارس 9, او مجبور به نگاه به عنوان بیشتر و بیشتر تابوت نشستن در نمازخانه. این کوره های جسد سوزی در گورستان نمی تواند کنار آمدن با اعداد مرده. Bergamelli صحبت می کند که چگونه نظامی آمد هر هفته به 50 یا 60 تابوت دور به crematoriums در فلورانس بولونیا یا فرارا اما این تابوت نگه داشته تا ستون در نمازخانه.

در ابتدا او برگزار شد requiems برای مرده اما در نهایت بیش از حد برای او. "من شروع به گرفتن می ترسم از بودن در یک اتاق با تمام coronavirus قربانیان. پس از 10 روز شروع به بو و نه فقط از کاج و صنوبر در گورستان" او می گوید.

بیشتر بخوانید: پزشکان در ایتالیا گریه ناپاک بیش حفاظت

امروز گورهای دیگر حفر شده در روزانه. مردم در این شهر که هنوز هم خرس قابل مشاهده نشانه هایی از این بیماری همه گیر در حال تلاش برای رسیدن به واقعیت های جدید از زندگی است. ماسک پوشیده شده است باید در همه جا — حتی زمانی که با فرد دیگری در یک ماشین. کافه ها و رستوران ها باید بازگشایی شد اما ملزم به اطاعت بهداشتی ویژه قوانین و مقررات. منوها در حال پرتاب پس از مشتریان دستور داده اند و در بسیاری از محوطه مهمانان درجه حرارت گرفته شده قبل از آنها حتی مجاز به صندلی.

Some people pet a dog in the streets in the Upper Town in Bergamo
A waiter serves some customers at Bar Marianna in Bergamo

رستوران ها دوباره باز شده اند اما باید به دنبال دقیق بهداشت مقررات

که خرس مسئولیت ؟

اگر چه بسیاری از مردم می خواهند چیزی بیش از به عقب بر گردیم به زندگی قدیمی خود را, برخی فقط نمی تواند به عنوان معمول است. یکی از آنها این است که استفانو Fusco که تاسیس سازمان Noi Denunceremo (ما گزارش خواهد شد) با پدرش. این گروه خواستار پاسخ که چرا بسیاری از مردم تا به حال به مرگ در منطقه است.

Fusco خود را از دست پدر بزرگ خود را به COVID-19. 85 سال بود که تحت درمان در بیمارستان در ماه فوریه پس از یک سکته مغزی خفیف که در طول ناتوانی او پایین آمد با تب و شروع به سرفه. او آزمایش مثبت برای coronavirus و درگذشت و فقط چند روز بعد.

ادامه مطلب: وقتی که نهایی خداحافظی ممنوع است

Fusco می گوید: این وضعیت ناراحت کننده بود به خصوص برای مادر بزرگ خود را. این خانواده تا به حال به او اطلاع از مرگ شوهرش با تلفن و ترک او به تنهایی با غم و اندوه خود را به عنوان او در قرنطینه.

Fusco و پدرش تاسیس گروه خود در Facebook مدت کوتاهی پس از پدربزرگش درگذشت, برای کمک به افرادی که در خانه بودند به تنهایی به مقابله با غم و اندوه. بیش از 60 ، 000 مردم پس از رد و بدل پیام در گروه. با توجه به Fusco, بسیاری از داستان های خود را در پیروی از یک الگوی مشابه است.

Laura Capella, Nicoletta Bosica, Stefano Fusco and Arianna Dalba of Noi Denunceremo (picture-alliance/AP Photo/A. Calanni)

Fusco (دوم از راست) خود را از دست داد و پدربزرگ به COVID-19

"بسیاری از مردم مرده به تنهایی در خانه; بسیاری از نیست به بیمارستان منتقل تا آنها تقریبا مرده است. آنها احتمالا می تواند ذخیره شده اند اگر آنها شده بود کمک کرد تا هر چه زودتر" او می گوید.

ادامه مطلب: Camorra قبیله مافیایی تلاش باز گشت میان coronavirus

دادستان عمومی در برگامو در حال حاضر تحقیقات راه اندازی با حمایت از Noi Denunceremo. Fusco می بیند مسئولیت این فاجعه را به عنوان دروغ گفتن با دولت منطقه ای آن را متهم به واکنش بیش از حد به آرامی. در میان چیزهای دیگر او می گوید آن موفق به راه اندازی یک منطقه ممنوعه در الزانو لامباردو و نمبرو دو شهرداری در نزدیکی برگامو که تبدیل به یک کانون عفونت در ایتالیا.

رهبران تحت فشار

اما فرماندار لومباردی Attilio فونتانا با رد هر گونه مسئولیت. دفتر او در ساختمان مرکزی میلان ایتالیا به قطب اقتصادی. و مکرر اتهام این است که سود بیشتر برای او مهم تر از حفاظت از مردم است.

فونتانا از جناح راست لیگ حزب را رد کرده است این گفته شده بود در حمایت از آب بندی کردن دو شهرداری بازگشت در اوایل ماه مارس اما که دولت در رم در حال حاضر به آن اجازه می دهد.

Lombardy Governor Attilio Fontana

لومباردی فرماندار Attilio فونتانا می گوید دولت او همه چیز را می تواند به مبارزه با این بیماری همه گیر

"من معتقدم که ما واقعا سعی کردم به پیدا کردن همه حق و پاسخ به تمام اقدامات لازم در این بسیار غیر معمول وضعیت که در آن هیچ کس می دانست که بسیار مورد ویروس" او گفت: DW.

در برگامو گورستان های جسد سوزی است که در حال حاضر متروکه; هیچ چیز باقی مانده از گیج کننده فعالیت مشخص شده است که چند ماه گذشته. Bergamelli صحبت از احساس درد توسط بستگان قربانیان و احساس ناامنی است که هنوز وزن آن در بسیاری از مردم در این شهرستان است. اما او می گوید: شیوه زندگی است که به تدریج بازگشت و می گوید همه چیز شروع به آرام کردن.

اما پس از آن او به سرعت میپیچد تا گفتگو و می گوید: خداحافظی با عجله در گذشته سنبه که خط مسیر بازگشت به نمازخانه. یکی دیگر از نعش کش در حال حاضر در خارج از انتظار.

اشتراک دویچه وله خبرنامه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن